1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Elite [deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 15 sep 2007.

  1. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    hmm, ik zou eerst maar s goed checken of je überhaupt n xbox360 op dat scherm aan kan sluiten, want ik heb vaker gelezen dar t niet kan. De normale xbox360 heeft alleen vga en componenten en jouw scherm toch alleen dvi? volgens mij was de vga-componenten niet compatible. misschien dat de xbox360 met hdmi zou kunnen, maar krijg je dan geen problemen met de zeer hoge resolutie van je scherm?
     
  2. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik zei eerder wel dat mijn Elite niet op een opstijgend vliegtuig leek, nou dat was dus te vroeg gejuigt. Gisteren Full Auto gedaan, damn hij steeg idd wel op wat een takke herrie... het lijkt wel of het per game verschilt want Halo 3 en Saints Row die ik ook heb maken lang niet zoveel herrie in de drive.

    Maakt het geluid trouwens wat uit of je hem hebt staan, of heb liggen de 360? Heb hem nu staan, en nog niet geprobeerd in de liggende stand.
     
  3. soul2soul

    soul2soul Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Elite is veel stiller dan mij n oude Premium die klonk al als een straalmotor als er helemaal geen game in zat. Deze is helemaal stil in het dashboard.
    Maar als je een game opstart dan gaat de drive in overdrive en dan hoor je hem idd, maar das niet erg want muziek staat toch aan.
     
  4. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66

    Ik ben hier n tijdje niet geweest en ik lees nu al veel berichten van jou over je kapotte xboxxen.
    Het verbaast me dat mensen hier jou adviseren om je Elite om te ruilen in de winkel omdat je enkele vastlopers zou hebben.
    Bijna alle vastlopers worden veroorzaakt door de disc zelf, de game dus en niet door de xbox.
    Ik heb zelf een launch xbox360 en die doet t vanaf t begin foutloos en is werkelijk fluisterstil. Maar ineens kreeg ik n tijd geleden wel 3 vastlopers op n avond, maar alleen bij Need for speed Carbon. Nadat ik de game had geruild voor n ander exemplaar, was t probleem zo goed als opgelost.
    Het lag dus echt aan de dvd. Probeer dus eerst de dvd s goed schoon te maken en als dat niet lukt: dan omruilen.

    Want ik heb al van jou gelezen dat ook je nieuwe Elite vastloopt, dus kan je wel nagaan dat er iets anders aan de hand is toch?
    Maar ondertussen heb je al ik weet niet hoe vaak gemeld dat je box is vastgelopen en dat dit al je 5de xbox is, terwijl ik denk dat t dus gewoon aan je game ligt. Want ik las ook al dat je het maar bij 1 bepaalde game hebt.
    Je hebt ook al premiums omgeruild, ben benieuwd wat daar dan mee was.

    Net zoals ik laatst weer s las van iemand die een nieuwe Elite voor de eerste keer aansloot en meteen rode lampjes verschenen. Wat een slecht product riep deze persoon. Daarna nog s 10 reacties van mensen die t schande vinden.
    Ik denk dan meteen: kabels niet goed aangesloten, dan krijg je ook rode lampjes. En ja hoor, later blijkt er niets aan de hand te zijn, kabel niet goed in de tv ofzo. Maar alle posts zijn dan al geplaatst.

    Ook deze week iemand die riep dat zn nieuwe box perfect ronde krassen op zijn game maakte...schandalig!!
    Nou ik weet niet of jullie wel s heel goed naar jullie games hebben gekeken? Kijk maar s van heel dichtbij in het licht en dan ietsjes kantelen en kijk naar ong 1cm vanaf t middengad....verdomd een kras! Ja maar die hoort er gewoon op te zitten hoor! Ik weet zelf niet wat er op dat gedeelte staat, maar er zal wel speciale data op staan, maar die zit dus op iedere xbox360 game.

    Ik weet dat ik makkelijk praten heb, aangezien die van mij t zo goed doet, maar t valt me gewoon op hoe vaak dit soort posts ook herhaald worden bijv
    -mijn box doet soms raar, hopelijk niet stuk
    -hoop t niet dat die kapot gaat
    -ja helaas toch kapot gegaan
    -microsoft gebeld, sturen sticker op
    - waar blijft die sticker nu voor mn kapotte xbox
    -kapotte xbox opgehaald, hopelijk snel terug
    -ik wacht nu al 2 weken
    -ik wil een compensatie
    -morgen wordt mn kapotte xbox geleverd
    enz enz enz (you get the point;))


    Begrijp me niet verkeerd, t lijkt me ook heel erg als die kapot gaat. Maar die van mij staat iedere dag 3 uur aan en in mn vorige woning was t s zomers zó ongelooflijk heet, dat ik alleen in een short zat te gamen en t zweet langs mn rug liep, maar die xbox360 deed t altijd.
    En nee, je moet m niet verschuiven als die aanstaat. Dat moet ik met mn pc ook niet doen, aangezien de harde schijf dan ook als n dolle rondtolt en je dan schade aan je pc krijgt.

    En je hebt tegenwoordig 3 jaar garantie toch. Ik zat gisteren s die ps3 forum te lezen en daar hebben ze bijna helemaal geen uitval. Maar je leest daar nooit over hoe goed een game is, want er zijn er volgens mij nog niet zoveel?
    Alleen F1 zou ik wel willen spelen, maar die controller van die ps3 vind ik een stuk minder goed! En volgens mij hebben ze bij de ps3 ook nog geen stuurtje?
     
  5. 2 euro

    2 euro Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    3 premiums gehad

    1e ring of death na eerst veel vastlopers te hebben gehad en een paar keer blokje oid door het scherm.

    2e maakte een mooie ronde kras op mijn schijfjes, en niet die ring wat jij bedoeld, ik weet welke ring je bedoeld.

    3e geen idee of daar problemen mee zijn geweest, na 2 kapotte xboxen waarvan ik de laatste keer ruim 2 maanden moest wachten tot ik 'm terug had was ik het zo zat dat ik 'm direct na ontvangst weer had verkocht.

    2 Elites gehad

    1e veel vastlopers, gezien mijn ervaring met eerste premium omgeruild in de winkel, binnen 2 weken na aanschaf

    2e tot nu toe alleen de eerste keer binnen 1 uur een vastloper gehad.

    Aan het schijfje kan het niet liggen volgens mij, helemaal schoon en krasloos
     
  6. Binh

    Binh asiannerd

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan ook zijn dat ergens bij 't drukken van de dvd schijfje iets is fout gegaan, niet zozeer te zien aan de buitenkant (dus krasjes, vuil, enzo)
     
  7. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Klein vraagje, is er ook iets om je huidige xbox HD omtezetten naar je elite?
     
  8. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    transfer/migration kabel.. Naar MS bellen om te krijgen
     
  9. Nosferatu111072

    Nosferatu111072 Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Duurde alleen een week of 5 in mijn geval. Had de kabel telefonisch besteld een paar dagen na de lancering van de Elite. Misschien valt het nu weer mee en heeft ms geanticipeerd op de grote vraag naar de inmiddels beruchte migrationcable.
     
  10. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al een 360, maar vindt de Elite echt vet. Maar wat ik me afvroeg, als je de transfercable gebruikt en je hebt alles van je 20gb schijf naar de 120gb schijf geschreven kun je dan alle content zoals arcade games en uitbreidingen gewoon offline spelen?
     
  11. Nosferatu111072

    Nosferatu111072 Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kon gewoon alles weer spelen als of er niets veranderd was. Behalve dan dat ik nog 98 gig over had.
     
  12. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus ook als je niet verbonden bent met het internet?
     
  13. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Je kan gewoon de arcade games offline spelen hoor! :) De Elite heeft dan wel 120 gig waarvan volgens mij al 10gig weg is aan opstart meuk, maargoed ik heb wel alle demos in 1x gedownload en dat past er makkelijk op heb nu +45gig aan demos op me Elite staan :p en nog aardig wat ruimte over! Die 120gig is dus zeker wel makkelijk!
     
  14. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Waarom 45 gig aan demo's? :eek:
    Ik download ze, speel ze een keer en gooi ze weer weg. Ik kan me niet voorstellen dat er 45 games zijn die je zo graag wilt spelen.

    Op de HDMI aansluiting na, is er voor mij geen reden om een elite aan te schaffen. Ik kan me prima redden met de standaard harde schijf. Weet eigenlijk ook niet waarom je 120gig zou moeten hebben? :confused:
     
  15. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat 120 gb wel handig is. Ik verwacht met de 20 gb over een jaartje in de problemen te komen qua arcade games en downloadable content en ik heb geen zin om dat dan weer weg te moeten gooien om later weer te kunnen downloaden. Met de 120 gb hoef je daar geen zorgen over te maken en kun je aan een stuk downloaden.
     
  16. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Hehe naja ik had al die demos gedownload, omdat ik geen spel bij me Elite had. Maar nu ik meerdere games heb staan al die demos er nog op, wou toen d'r tijd gewoon kijken wat ik al die tijd had gemist van 360 games. :) En omdat ik hier toch glasvezel internet heb hoef ik niet langer als 10min op een demo te wachten, das wel fijn.
     
  17. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog altijd geen kabel! Duurt wel erg lang nu!

    :mad::mad::mad:
     
  18. diazull

    diazull game junkie

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb vandaag mn xbox360 verkocht omdat ik 1 met hdmi wou ( en tevens nieuwe garantie), maar hoe zit dat eigenlijk met geluid.
    ik deed dat via de toslink aansluiting op de HD/AV component kabel maar hoe zit dat dan met de hdmi?
    ik heb hier nog een hdmi te liggen maar hoe krijg ik dan geluid via mn audio set?
    tevens vind ik het allemaal wel wat poeha met de nieuwe of oude cpu /gpu . want ik had een launch box en die deed het altijd goed. ik ga denk ik niet speciaal de winkel in om uit te zoeken welk lot nummer ik heb.
    of hebben de nieuwere ook betere performance? bij pgr4 had ik toch wel redelijk wat texture pop-in, mn broertje zijn launchbox veel minder.
     
  19. Nosferatu111072

    Nosferatu111072 Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de elite zitten twee uitgangen. 1 uitgang voor HDMI hiermee sluit je de zaak aan op je tv incl. geluid en een tweede uitgang zoals op de normale premium. Bij het pakket zit een speciale verloopstekker die in de tweede uitgang moet waar je je optische kabel aan kunt sluiten en deze vervolgens op je versterker kunt aansluiten.
     
  20. Nosferatu111072

    Nosferatu111072 Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Duurde vijf weken bij mij.
     

Deel Deze Pagina