xbox 360 elite omgebouwd? Hoe te herkennen?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door TStooker NL, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TStooker NL

TStooker NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik kon kwam vandaag bij mensen thuis die een xbox 360 elite wilden verkopen. Tot mijn schrik zag 3 gekopierde spellen, maar volgens hen was ie niet omgebouw...:confused: Ze zijn eerste eigenaar en hebben hem nooit om laten bouwen...

Omdat ik het niet vertrouwde heb ik hem niet gekocht. Zit niet op een ban te wachten!!! Weet iemand of ik het ergens aan kan herkennen of ie is omgebouwd (behalve het spelen van kopieen natuurlijk). Is er misschien een zegel verbroken aan de buitenkant of kan ik het ergens in de de software vinden?

Help

2. berendhaan

berendhaan Forum sjonnie

Leuk Bevonden:
    0
    Als hij gekopieerde spellen speelt is hij omgebouwd

3. Shizzel

Shizzel Guest

Tjah, als het echt gekopieerde games zijn die afgespeeld kunnen worden is hij sowieso omgebouwd, tenzij het een Mixed Media Disc is, en er dus alleen een demo op staat; dit kan je zien als er ipv de gamenaam "Mixed Media Disc" onderaan staat.

Mocht je echt achievements kunnen halen met een gekopieerde game, dan is hij omgebouwd. Meestal is de garantiezegel die je ziet als je de faceplate weghaalt ook verborken, maar daar zijn ook trucjes voor, dus daar kan je het beste niet op vertrouwen.

4. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    /Mod Ik kan echt niet - Melbuuln

5. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Deze discussie stopt dan ook hier !!!

FAQ.
    Mod-chips zijn taboe, evenals andere illegaliteiten.
    Xboxworld.nl support de Xbox en Xbox 360 en het is te allen tijde niet toegestaan om over mod-chips, of soft-mods te praten. Dit geldt tevens voor andere illegaliteiten zoals het schenden van copyrights.

Als ze het goed hebben gedaan kan je niet zien of een Xbox360 is open geweest.
    Bij twijfel nooit kopen !!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina