1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Elite

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 5 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    De 120 GB HDD en de Xbox 360 Elite zijn net officieel bevestigd door Major Nelson :)

    De Xbox 360 Elite en de 120GB HDD zijn vandaag officieel bevestigd door Major Nelson. Hij heeft in een speciale podcast dat de geruchten inderdaad waar zijn. Hij heeft tevens een aantal foto's gepost van de Xbox 360 Elite op zijn Flickr homepage. Ik ga straks even zijn podast luisteren, waarna ik deze tekst even met meer feiten over de nieuwe console hier ga plaatsen. Wil je zelf de podcast luisteren? Download deze dan hier op zijn site.

    • Elite gaat $480 (vermoedelijk 480 Euro)
    • 120GB HDD gaat $180 (vermoedelijk 180 Euro)
    • HDD krijgt een transfer kabel, zodat je je gevens kan overzetten (ook handig voor een ring of death)
    • HDMi en Component kabels worden meegeleverd
    • 29 April release in Amerika (Europa nog niet bekend gemaakt)
    • Geen koelere chip (de bestaande hardware wordt gebruikt, als de chip er in zit dan laten ze dit ook niet weten)
    • Geen stillere DVD drive (de bestaande leveranciers worden gebruikt)


    deze prijs is gebasseerd op de Core + HDD (Premium is bv 400 euro). De standaard HDD van 20 GB kost 100 Euro en je krijgt bij de premium wat extra's, zoals wireless controlers chrome disc drive etc

    [​IMG] [​IMG] [​IMG]
    [​IMG] [​IMG] [​IMG]
    [​IMG] [​IMG] [​IMG]
    [​IMG] [​IMG] [​IMG]
    [​IMG] [​IMG] [​IMG]
    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    [​IMG]
    Het lijkt er op dat er een nieuwe versie van de Xbox 360 in de maak is, althans dat denkt Engadget te weten. Ze hebben van een bron te horen gekregen dat de Zephyr de wat makkelijker te coolen chip krijgt en mogelijk gebundeld wordt met een 120 GB Hard Disk, tevens zal deze een HDMI poort hebben. Of de Zephyr dan ook een HD DVD speler ingebouwd heeft is voor als nog onbekend. Men verwacht wel dat de prijs van deze nieuwe Xbox 360 rond de huidige Xbox 360 gaat liggen. Dat betekend dus ook dat de Xenon (Xbox 360) mogelijk een prijs daling krijgt. Vermoedelijk wordt de Zephyr op de CES (volgende week) aangekondigd. Het is nog niet bekend wanneer deze geupdate Xbox 360 op de markt komt, maar ik verwacht hem rond de release van de PLAYSTATION 3 in europa.
     
  2. Prime NL

    Prime NL ~Robot in Disguise~

    Berichten:
    549
    Leuk Bevonden:
    1
    Laatst bewerkt: 5 jan 2007
  3. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Akelig nep plaatje
     
  4. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Op het moment dat die 360 ook echt zou komen, verkoop ik mijn huidige 360, of verplaats ik hem naar een andere kamer (gamen in mijn slaapkamer lijkt me ook wel wat).

    Áls hij al komt wat ik nogal dubieus vind, dan zeker niet al in maart lijkt me. Idd omdat die 65nm cpu's nog op zich laten wachten.
     
  5. Morninglight

    Morninglight RB6

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad.. volgens mij klopt de belichting niet helemaal als je vergelijkt met de netwerkpoort.

    en waarom HDMI naast de AV? dan zou microsoft een berg poen aan kabels mislopen dus denk dat dat gewoon een HDMI AV kabel word.
     
  6. basovich

    basovich Guest

    ik dacht dat zwarte was getekend met paint;).. zovan:'daar moeten de nieuwe ingangen zitten' ik ook iig dat het nep is:)!
     
  7. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    HDMI is voor HD-TV dus om nog hogere resolutie te krijgen dat je normaal hebt met HD-TV of gewoon nog scherper?

    Ik snap alleen die 120 gb (wij hebbe toch 20 gb >_> das best wel genaait).
     
  8. Raven Shield

    Raven Shield Active Member

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
  9. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.686
    Leuk Bevonden:
    569
    bas ik heb een plan:D. We gaan naar dat ms kantoor in amsterdam. En dan pak ik wel een chainsaw en jij een shotgunnetje en dan knallen en zzzzzzzzzzzz we hun hoofden eraf tot ze ons die 120 gb geven en die xboxv2. pardon........... Maar ik voel me echt super genaaid hiermee. Naar een 1,5jaar al:mad:
     
  10. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    Achter die zwarte balken zit uiteraard het serienummer wat niemand mag weten omdat MS er dan achter kan komen hoe de informatie gelekt is (als het waar is natuurlijk wat te betwijfelen valt). Of bedoelde je het sarcastisch en ben ik zo stom om daar in te trappen? *)

    HDMI kan maximaal 1080P aan maar dat is niet hoger dan wat je via DVI of Component naar je TV kan sturen. Het is gewoon een makkelijke aansluiting omdat je maar 1 (dunne) kabel hebt voor zowel beeld als geluid en alle nieuwe HD-TV's hebben een HDMI aansluiting.
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Is van dezelfde bron Engadget ;) alleen gamer heeft net als ik er een nieuws item van gemaakt
     
  12. JeePee

    JeePee Guest

    Probleem is dat de 1080p schermen alleen een 1080p signaal kunnen ontvangen via HDMI. De VGA en componenten ingangen ondersteunen dit vaak niet.

    Overigens ga ik me nog niet druk maken om dit nieuws. Ik wacht wel op een bevestiging van MS.
     
  13. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik vind dat met die HD van 120 GB wat lullig als ze hem voor dezelfde prijs doen ... dat snap ik niet. :confused:

    Wrm wij dan eentje van 20GB (die nu al een 360 hebbe) terwijl ze nu voor dezelfde prijs 1 van 100GB meer kunnen aanbieden?
     
  14. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Alle hardcore gamers die hem meteen gekocht hebben worden dus genaaid als dit doorgaat. Weer lekker bezig MS.
     
  15. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat MS er waarschijnlijk alles aan wil doen om te laten zien dat de Xbox 360 net zo goed of beter is dan de PS3. Kijk, een domme consument die in de winkel staat ziet twee consoles: de 360 en de PS3. Hij/zij vergelijkt de specificaties en ziet: 360 heeft 20GB harde schijf, PS3 80GB (ofzo, weet niet precies hoeveel dat ding heeft maar in ieder geval meer dan 20 ;)) en dus denk die consument: dan zal de PS3 wel beter zijn. Waarom denk je dat de Xbox 360 niet gewoon de Xbox 2 heet? 't Is allemaal marketing. Het gros van de mensen die dure aankopen doen hebben geen idee wat ze nu precies kopen en letten alleen op de specificatie plaatjes bij een product. Hetzelfde gaat op voor HDMI: de domme consument heeft daar wel eens van gehoord: dat is voor hoge beeldkwaliteit ofzo. Hmm PS3 heeft HDMI, deze Xbox 360 niet. Nou dan zal de PS3 wel beter zijn. Zelfde met 1080P indersteuning en ga zo maar verder. Marketing, marketing, marketing ;)

    Maar goed, het is natuurlijk nu speculatie: niemand weet of en wanneer MS deze wijzigingen gaat doorvoeren.
     
  16. basovich

    basovich Guest

    nee nee bedoelde het gewoon normaal dus je bent nog net niet dom genoeg :+...
    maargoed, ik vind dat wel echt een harde naaistreek, maybe dat er een converter komt ofzo van USB-HDMI oid:9.

    nice plan man! :9.. goed uitgewerkt ook, toppie:thumbs:
    :cool:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 jan 2007
  17. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik maak me niet zo druk hierom.. alleen dat van die harde schijf vind ik een beetje jammer.. maar dat hdmi ga ik me pas zorgen over maken wanneer ik een 1080i hdtv heb.. en dat zie ik zo 123 nog niet gebeuren
     
  18. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.686
    Leuk Bevonden:
    569
    OK, mannen baso en ik hebben het ff geregeld met onze glanzende shotgun en chainsa........laat maar

    Maare is dit echt definitief dat deze op de markt komt
     
  19. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    eigenlijk was die 20gb al een beetje triest klein he.........

    zeker als ze ook video en zo aan willen bieden.
     
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Dit was trouwens een paar maanden geleden op xbox-scene gepost

    [​IMG]
    Xbox-Scene obtained leaked pics of what they say is an Xbox360 motherboard with an HDMI-port:

    Maar hier is ie dus omgekeerd?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina