1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Elite

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 5 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha, ik heb dit topic verder niet door gelezen, dus het kan idd best oude info zijn. Wist ook niet dat dit topic bestond, maar goed. Als deze uitkomt haal ik deze zeker weten!
     
  2. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    weet je wat ook handig zou zijn: meer usb poorten aan de achterkant, 4 ofzo. want nou moet je als je je vision cam hebt aangesloten de rest van je spullen in de voorkant doen en dan ziet dat klepje er zo gaar uit. en je kan meer aansluiten natuurlijk wat ook heel handig is
     
  3. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    IS er al gespeculeerd over een release date?
     
  4. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Een draxter controller is ook niet gecertificeerde hardware, is dat dan ook een grijs gebied?
     
  5. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Gebruik een USB-Hub, doe ik ook :)
     
  6. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Ik vind em niet echt mooi in eht zwart maar ook niet lelijk..maar als ie stiller is, grotere HD heeft, en eens niet vastloopt, dan zou dat erg fijn zijn...dan is t bye bye to mijn oude 360, die 10000000000 keer vastloopt, Disk Unreadable...MY ASS MICROSOFT MAAK DAT DING BETER! Gammel ding is t, elke keer fake geluiden maken als ie opstart.. |:- en als die nieuwe 360 maar 460 euro kost, nou..
     
  7. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijne loopt niet vast, is stil en heeft nooit last van disk unreadable en is niet gammel.
    Dus ik heb geen behoefte aan een andere.
     
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Nou de mijne dus wel. Volgens mij is de mijne echt zo'n apparaat dat het nog wel doet en dze in de fabriek over hadden..want ik had em al 2x moeten laten 'repareren.'
    MS..maak dit ding ook in het wit..plz?
     
  9. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    die HDMI irriteerd me toch het meest... Volgende generaties ga ik echt nie meer voor Xbox. Ik bedoel de PS2 is nog levend, maar de Xbox1 is al dood als wat. En die kwam al later.

    En wat bedoelen ze met IPTV zit erin? Over paar maanden zou toch een update komen met IPTV?
     
  10. Buckket

    Buckket Gamertag=Buccket

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, en MS had geen enkele ervaring met de console markt, Sony wel. En omdat MS nogal onbekend was met die markt is de xbox 1 ook geflopt. Met de 360 pakken ze dat al stukken beter aan.

    En waarom irriteerd HDMI je? Weet jij precies hoe het verschil is in de praktijk tussen HDMI en component? Niet groot kan ik je vertellen.

    Dus zanik nu niet over dingen waar je nieteens verstand van hebt maar zoek het eerst uit op internet.
     
  11. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    MS heeft al gezegd de 360 nog een tijd te blijven ondersteunen als de nieuwe Xbox uit is. Ook zullen ze tegen dan veel meer gebruikers hebben dan als toen het geval was bij de Xbox. Dus de kans dat ze de 360 ook zo maar in eens laten sterven is klein.

    Misschien dat die update al voorgeïnstalleerd is op die Elite?
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    221
    De 120 GB HDD en de Xbox 360 Elite zijn net officieel bevestigd door Major Nelson :)

    De Xbox 360 Elite en de 120GB HDD zijn vandaag officieel bevestigd door Major Nelson. Hij heeft in een speciale podcast dat de geruchten inderdaad waar zijn. Hij heeft tevens een aantal foto's gepost van de Xbox 360 Elite op zijn Flickr homepage. Ik ga straks even zijn podast luisteren, waarna ik deze tekst even met meer feiten over de nieuwe console hier ga plaatsen. Wil je zelf de podcast luisteren? Download deze dan hier op zijn site.

    • Elite gaat $480 (vermoedelijk 480 Euro)
    • 120GB HDD gaat $180 (vermoedelijk 180 Euro)
    • HDD krijgt een transfer kabel, zodat je je gevens kan overzetten (ook handig voor een ring of death)
    • HDMi en Component kabels worden meegeleverd
    • 29 April release in Amerika (Europa nog niet bekend gemaakt)
    • Geen koelere chip (de bestaande hardware wordt gebruikt, als de chip er in zit dan laten ze dit ook niet weten)
    • Geen stillere DVD drive (de bestaande leveranciers worden gebruikt)


    deze prijs is gebasseerd op de Core + HDD (Premium is bv 400 euro). De standaard HDD van 20 GB kost 100 Euro en je krijgt bij de premium wat extra's, zoals wireless controlers chrome disc drive etc

    [​IMG] [​IMG] [​IMG]
    [​IMG] [​IMG] [​IMG]
    [​IMG] [​IMG] [​IMG]
    [​IMG] [​IMG] [​IMG]
    [​IMG] [​IMG] [​IMG]
     
  13. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
  14. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Helft van de foto's doen het niet..
     
  15. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
  16. Simba

    Simba Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
  17. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Was na alle geruchten ook wel te verwachten. Ga ik door deze zaken een 360 Elite kopen? Nee, heb al een 360. Ik heb wel een beetje het idee dat dit de console was die Microsoft oorspronkelijk in gedachten had, maar deze om een of andere reden toen niet wou uitbrengen. Beetje jammer dus voor die 10 miljoen mensen die dus al een core of premium hebben gekocht toen.
    Hij lijkt op sommige foto's meer donkergrijs dan echt zwart.
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    221
    Er zit geen coolere chip in (althans kan altijd nog), er zit ook geen stillere dvd speler in (althans al hun dvd spelers zijn stil ;))

    Linkjes werken nu ;)

    heerlijk om die oude reacties terug te lezen :+ als je dat plaatje vergelijkt met deze

    [​IMG]
     
  19. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm niet echt een nuttig apparaat... 80 meer voor HDMI en grotere harde schijf, leuk voor nieuwkomers misschien, maar in vergelijking wordt de PS3 met blu-ray en wifi dan ook weer iets aantrekkelijker..


    Voor mij die al een 360 heb, is er absoluut geen reden om dit ding te kopen. Geen 65nm chip, geen andere drive, geen betere koeling, geen wifi helemaal niks.

    Jammer want ik vind hem veel mooier in het zwart :)
     
  20. legian

    legian Active Member

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    0
    t enige wat ik dan nog zou willen is die 120 gig HDD maar das ook 't enige.
    vind hem juist vetter in 't wit dus laat maar zitten
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina