1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Elite

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 5 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    221
    en de 120GB is gewoon los in de winkel te koop, dus dat is ook geen probleem
     
  2. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Nja, de hardware is niet vernieuwd. Ik hoef niet per sé een HDMI kabel, noch een 120GB harde schijf. Ik voel me niet echt genaaid, wel jammer dat hij nu wel in het zwart verkrijgbaar is.
     
  3. Heartbeat

    Heartbeat Active Member

    Berichten:
    523
    Leuk Bevonden:
    0
    Oeh, die zwarte controller is erg sexy.
     
  4. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou kunnen maar dan had hij toen zeker voor meer dan die $480 op de markt verschenen. En drie verschillende uitvoeringen op de markt zetten tijdens een launch lijkt mij ook niet echt verstandig.

    Tsja, persoonlijk lig ik er niet wakker van. Elk jaar verschijnen er nieuwe DVD spelers. LCD tv's lijken nu zelfs meerde malen per jaar vernieuwd te worden. En dan heb ik het nog niet eens over de PStwo en DSlite. Elk product is in feite alweer verouderd zodra je er de winkel mee uitloopt.

    Uiteindelijk gaat het om de games en die werken gewoon precies hetzelfde op elke uitvoering. Ik vind het prima dat Microsoft met deze nieuwe uitvoering komt. Voor een ieder die een afkeer heeft tegen witte apparatuur is het sowieso een uitkomst. Het enige wat ik zou wel zou willen zien is dat die HDD voor een schappelijke prijs op de markt zal verschijnen.
     
  5. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Mooi alternatief voor de mensen die net binnenstappen, en net dat beetje extra willen. Alleen denk ik dan ~€180 voor een 120GB HDD? :eek: Veels te duur, net zoals de 20GB HDD.

    Wanneer je de verschillende dvd spelers onderling vergelijkt zijn ze allemaal ongeveer even 'stil', of lawaaiig.

    Het hele HDMI verhaal is volgens mij momenteel meer een rookgordijn om te levelen met de PS3. Nu bieden ze ook een console aan met gelijkwaardige A/V aansluitingen.
     
  6. Scrisisssszzzz

    Scrisisssszzzz Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft idd niet veel meerwaarde voor die meerprijs.
    Dat ze maar een zwarte doos uitbrengen met alle punten die al genoemd zijn die er niet inzitten (nieuwe CPU, HD-DVD, stiller)
     
  7. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Excuseer, maar dat is nu toch wel onzin, dan krijgen ze toch de hele community over zich die zich al wel een xbox360 hebben aangeschafd! Het is vooral de bedoeling nieuwe kopers een bijkomende keuze te geven als instapmodel, de nieuwe Hdisk wordt sowieso apart verkrijgbaar. (voor meer officiele informatie is bv het podcast interview van major nelson met Albert Penello aan te raden)

    Een nieuwe cpu, ingebouwde hd-dvdplayer... waarom ineens geen nieuwe grafische chip en andere vormgeving, dan hebben ze ineens na 2 jaar een gans nieuwe console. Het is niet mijn bedoeling grof over te komen, maar een beetje realistisch en logisch denken vooraleer te posten mag toch wel.
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    221
    De elite verschijnt niet als limited editie, maar wordt de permanente 3de SKU
     
  9. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Is eigenlijk wel naaierig voor early adopters.
     
  10. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom is dat?
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    221
    waarom is dat? Er veranderd toch niets aan de console (behalve hdmi en de grotere HDD, maar je betaald er wel meer voor). Microsoft luistert gewoon naar hun klanten, men wilt HDMI men krijgt HDMI
     
  12. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Dat is het nadeel van een early adopter moest je het nog niet weten (net zoals de kinderziektes)... .

    Inderdaad veel te duur, alhoewel de meerprijs tegenover een gewone 2.5" 120GB HD deze keer nog meevalt.

    Als je de 120GB HD voor €180 naast de 20GB HD voor €100 zet, dan is het helemaal een koopje :+.
     
  13. Ersten

    Ersten Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die hdmi uitgang een beetje nutteloos aangezien de HD-drive extern is en een eigen hdmi port heeft. Gamen kan gewoon 1080p over component. Het enige waarvoor het gebruikt kan worden, is het afspelen van gedownloade HD films via marketplace. Met mijn internet verbinding duurt het dagen om een hd film te downen. Ze hadden de hd-drive gewoon in moeten bouwen. Maarja, dan kost ie net zoveel als de ps3. En dat wil Microsoft niet. En 180 euro voor die hardrive? Damn, tel op bij de premium, dan heb je ook een ps3. Met blueray-drive. Ik probeer microsoft niet te bashen ofzo, maar het wordt nu wel duidelijk dat de xbox helemaal niet zo goedkoop is. Al dat gezeik over die dure ps3.
     
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2007
  14. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Nu maar pas door :+ (n/o).

    Nog een leuk weetje uit een Q&A met Michael Newey van Xboxyde:
    (don't shoot me als het al in de podcast is gezegd)
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    221
    Je moet de HDD drive optellen bij de Core niet bij de premium ;)
     
  16. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Niet als je een premium hebt en je toch die 120GB HDD wil... .
     
  17. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0

    Er zijn mensen waar de TV geen 1080p ondersteund via component maar wel via HDMI ;)
     
  18. Toyota Yaris

    Toyota Yaris Superstar member

    Berichten:
    741
    Leuk Bevonden:
    0
    Redesign ps2 dan? En daar zat een internal nic in wat de originele ps2 niet had, voor je met argument met extra functionaliteit zou komen..
     
  19. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
  20. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    Het feit blijft over de ps3 dat je als consument geen keus hebt.. je koopt die blu-ray speler erbij. En dus betaal je daar ook voor.

    Microsoft heeft ooit gesteld dat ze express de hd-drive niet in de 360 wilden stoppen juist omdat hij dan ook stukken duurder zou zijn. Dus hebben ze feitelijk ons als consument de keuze gelaten. Ook is gesteld dat er geen 360 spellen op HD-schijf komen. Dus het enige waar je die HD schijf voornodig hebt is om films te kijken die véélste duur zijn op dit moment. Als gamer koop je gewoon een 360 voor gemiddeld 400 euro. Dat is 200 euro minder als een ps3, je kunt daar feitelijk 4 360 spellen voor kopen, of een paar spellen en een extra controller. Dus als gamer ben je gewoon nog steeds goedkoper uit bij de 360.

    Als je een tech-freak bent, of een high-end gamer en je wil maar 1 apparaat in de woonkamer, dan kan ik me voorstellen dat de externe hd drive minder interesant is. En wat dacht je van t stroom verbruik om ff een dvd te kijken via een ps3 of 360 in verhouding met een stand-alone dvd!?

    Maar ook t gevecht tussen blu-ray en HD-dvd moet nog gestreden worden. Ik wacht die strijd mooi af, en tegen die tijd zijn er vast wel stand-alone spelers die blu-ray/HD-dvd afspelen voor een schappelijke prijs.

    Dan komt toch nog één vraag over die elite, maakt hij nu ook minder lawaai, sloopt hij geen discs meer, loopt hij minder vast, en word hij nu minder warm!?
    Anders weet ik niet waarom je uberhaupt een elite zou gaan kopen!!

    Ik verwacht wél op marktplaats/ebay een hoop fanaten die hun 360 te koop aanbieden omdat ze die 360-elite moeten/willen hebben. Gewoon voor de heb...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina