1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Elite

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 5 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.436
    Leuk Bevonden:
    17.528
    Precies. Anders is het arcade games naar elkaar overzette 4 life! ;)
     
  2. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je op een memorycard geen arcadegames zetten? :) Of kan je ze daar niet van kopieren? :confused:
     
  3. tijmsja

    tijmsja Tijmen

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    hee.
    ik ben van plan binnenkort een Xbox360 te kopen. nu ik weet dat de Elite versie komt begin ik een beetje te twijfelen of ik nou de Premium of Elite zou kopen als die er is. ik hoor hier en daar dat die HDMI Kabel niet zo heel veel verschil uitmaakt qua beeld (bijna niet) (heb zelf een Sony Bravia HD-Ready?). de hardeschijf maakt me ook nie zoveel uit... ben niet van plan er films op te gaan zetten of wat, wel demos, zijn die groot? de kleur maakt me ook niet echt uit, vind wit zelfs iets mooier (maar dat is eigen mening:p) maar ik vraag dus een beetje om advies;P waneer komt die Elite eigenlijk, hoorde in Juni ergens?

    alvast bedankt tijmen
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    De elite komt eind augutus in europa uit... demos zijn niet zo grrot 1gb en je kan ze later weer downloaden (je hebt standaard dus 12 GB tot je beschikking)
     
  5. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    ik als echte fanboy, nou ja redelijk dan, zou mijn premium gerust verkopen om vervolgens een Elite te kopen. ik denk dat hoe moeilijk het ook is toch maar een Elite te kopen. Ik denk dat je er later spijt van gaat krijgen dat je niet het beste hebt gekocht. Vermaak je in de tussentijd nog even met de pc of ga wat extra werken zodat je veel geld hebt en koop in augustus een Elite.
     
  6. Schelemug NL

    Schelemug NL Guest


    Als ie dan pas komt kunnen ze de prijs van de premium binnenkort beter omlaag gooien willen ze nog wat 360's verkopen tot die tijd.
     
  7. jazz

    jazz Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe zeker is het dat het pas in augustes zal komen?
    ik wilde namelijk een xbox halen (bedoeling was deze week maar vanwege administratief foutje was ik niet betaald :mad:)

    toen ik het beirchtje zag van de aankondiging van de elite wilde ik wel ff afwachten op de aankondiging. toen kwam de datum eind april in de us.
    hoopte dat die dan in mei in europa zou komen of zo want daar zou ik wel op wachten.
    maar augustes is wel heel ver weg want dan zou ik eerder de huidige xbox gewoon kopen.
     
  8. tijmsja

    tijmsja Tijmen

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    jah ik denk ook dat k de Xbox volgende week ga halen. heb nu het geld ervoor en al zolang gewacht. heb wel een HD-Ready TV waar HDMI op kan worden aangeslote maar opzich maakt het nie zoveel uit want de 360 komt dan verschijnlijk toch op me kamer te staan waar nog een (grote dikke) tv staat, :p en dan heb k e weer niks aan .
    nog bedankt! Tijmen
     
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2007
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    @jazz 99% zeker ... in het pers bericht stond late summer in Europe :)
     
  10. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    En is dat dan de witte? :) Ik wil helemaal geen zwarte, maar wel HDMI en 120GB O-)
     
  11. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    damm ik zit nog te twijfelen tussen de witte of een zwarte. zwart staat vast mooi bij me zwarte tv en zwarte boxjes. maar als ik een hd erbij koop is die weer wit, gene gezicht dus. maar wat een luxe probleem om deze keuze te kunnen maken :)
     
  12. yojesse

    yojesse Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom koop je niet gewoon een 120 gig harde schijf + black skin + een hdmi poort laten inbouwen? Dan heb je toch alle voordelen voor ik denk 230 euro. En dan hoef je niet een nieuwe te kopen.
     
  13. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm...wtf |:-

    1: 120 GB is €199 oid...toch?
    2: Black Skin komt nooit in de buurt van een Elite. Zwarte Case zou rond de €30 zijn oid.
    3: HMDI poort inbouwen, like...wtf... Voor HDMI zitten er hele nieuwe componenten en veranderingen op het Moederbord, dus vrijwel onmogelijk.
    4: Die €230 gaat dus nergens over.
    5: Als je je oude 360 verkoopt voor een leuk prijsje en een nieuwe Elite koopt ben je nog voordeliger uit waarschijnlijk.
    6: Garantie? :)
     
    Laatst bewerkt: 31 mrt 2007
  14. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Er wordt helemaal geen HDMI poort in gebouwd. Er komst zelf gewoon een kabel op de markt om de "oude" 360 ook HDMI te laten uitsturen. Die gaat ook gewoon in die hoekig gevormde aansluiting achterop de 360.

    Zie hier een Q&A met iemamand van microsoft:

    Q: Will we be able to buy the new Elite accessories separately?
    Mike Newey: Absolutely. Offering Xbox 360 owners the choice to upgrade and customise their console in whichever way they want is very important to us, so we will be making all of the Elite accessories available separately. The 120 GB hard drive, the black Wireless Controller, the black Headset and the Xbox 360 HDMI cable will all be available for sale separately in the US from April 29, and we’ll be announcing European launch dates for these accessories as soon as we can.

    In addition, we will also be releasing black versions of the Xbox 360 Play & Charge Kit and the Rechargeable Battery so you can ensure all your accessories match! Again, we’ll bring you more details about when these accessories will launch in Europe soon.
     
  15. legian

    legian Active Member

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    0
    mare wat is dan 't voordeel van die HDMI shit ik snap er niks van.

    en 't zal mooi zijn als die dingen (extra's) apart uitkomen hoef je niet een hele nieuwe te kopen :) :p
     
  16. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31

    Waar haal je hier uit dat de HDMI kabel ook op de core/premium 360 past? Staat alleen dat alle accesoires ook los verkocht zullen worden. en als ik me de eerste fotos van de elite voor de geest haal zit er juist apart een HDMI uitgang op. Waarom zouden ze deze erin hebben gezet als het toch via de gewone "hoekig gevormde" uitgang kon?
     
  17. SanRox

    SanRox Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat lijkt me idd ook een beetje moeilijk, denk niet dat ze die poort er voor niets op hebben gezet
     
  18. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    MS zou toch een component HDMI kabel uit brengen?
     
  19. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope, het is nu zelf al een beetje verklapt door een MS werknemer:

    "Andre Vrignaud (Ozymandias) working for Microsoft confirmed in a reply on his blog what we kinda already knew ... but it's the first time Microsoft says/admits it ... the 'old 360' will not get a HDMI cable:
    Thanks to Jake for the link."


    Bron
     
  20. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ofwel, de fans van het eerste uur worden genaaid :emo:
     
    Laatst bewerkt: 31 mrt 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina