1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Elite

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 5 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Raven Shield

    Raven Shield Active Member

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil een receiver nemen met een hdmi ingang(de xbox 360 oude heeft da niet en die heb ik dus).Maar als ik de component van de xbox360 in de receiver doe en de hdmi in me tv.Dan heb ik toch ook hdmi beeld?
     
  2. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Je hebt wel beeld over HDMI, maar het is niets anders dan een analoog naar digitaal omzetting. Daarnaast loop je de kans dat de beeldkwaliteit er zelf op achteruit gaat. Het is meer het gemak om de chaos aan kabels van analoge videobronnen naar de tv toe op te heffen, en 't via één HDMI kabel naar de tv uit te sturen. :)
     
  3. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Als je een beetje mooie receiver hebt zal dat wel meevallen denk ik. Is een lcd/plasma scherm zelf trouwens niet digitaal, maw. omzetting vindt sowieso in de tv plaats, of klopt dat niet?
     
  4. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Xbox360 Elite filmpje

    Was deze al langs geweest? Iig voor de geinteresseerden :) Kheb geen idee waar het interview overgaat, heb geen boxen op me pc 8)
     
  5. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    het gaat gewoon over alles wat we al wisten.. niks nieuws. Maar hij zei wel dat ze een oplossing zochten voor de mensen die hun premium in willen ruilen voor de Elite.
     
  6. JeePee

    JeePee Guest

    Gelul... toen had de PS3 nog 2x een HDMI out.
     
  7. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel spelers kunnen er spelen op de PS3? Was dat 7 of 4....Want de controller had bij 4 lampjes met de aantal spelers ofzo.
     
  8. Argonath

    Argonath Active Member

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, kan iemand mij in babytaal uitleggen wat er nu het verschillend aan is qua bekabeling? Ik volg het helemaal niet meer. Bij de Premium zit een kabel met HDTV en TV switch. Waarom zit er dan een NIEUWE kabel bij de Elite?


    :b:
     
  9. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Bij de Elite zit een HDMI aansluiting(wat staat voor High-Definition Multimedia Interface). Bijgeleverd is dus een HDMI-kabel waar het geluid en het beeld door 1 kabel via een digitaal signaal naar de TV wordt geleid. Je haalt hierbij het optimale beeld en geluid naar boven. Maar alleen natuurlijk als je een HD(ready)TV hebt en een dikke geluidsset. HDMI wordt gezien als de opvolger van de SCART, dat analoog was.
     
  10. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Draden boeien me niet ik wil gewoon die zwarte 360 hebben, HDMI of niet... :'-(
     
  11. Rembrandt

    Rembrandt Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt mij alleen noodzakelijk om een zwarte Xbox 360 te hebben als dat bij mijn interieur zou passen. Een knal zwarte Xbox 360 zou niet staan op me bureau. Crème wit met een zilveren DVD-lade vind ik erg sjiek staan en dat vind ik er af bij de Xbox 360 Elite. Het doet me echt denken aan de oude Xbox.

    7
     
  12. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Het enigste vette vind ik de zwarte controller :), Die witte wordt zo snel vies :p
     
  13. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    En op die zwarte zie je juist al het stof. ;) Maar ik moet ook toegeven, zwart is veel mooier. Ik ben blij met component, hdmi kan me gestolen worden.
     
  14. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik ga denk ik ook wel zo'n zwarte draadloze controller halen. Haha die Dynamike :+ \o/ (en nog veel meer mensen die allemaal hebben liggen solderen) Ok ze hebben wel leuke ledjes achter hun knoppen. Maar verder :D :emo:
     
  15. Argonath

    Argonath Active Member

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik ben van plan om in de zomer een HF televisie te kopen en een 5.1 set voor bij mijn premium set. Heb ik dan NIET de optimale kwaliteit omdat ik geen Elite heb? Dan heb je dus:

    Premium met standaard kabel (gewone tv)
    Premium met advanced scart kabel (gewone tv)
    HD+premium en standaard kabel
    HD+elite+hdmi kabel?

    Als je het een beetje in volgorde zou zetten qua kwaliteit.
     
  16. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    De standaard kabel bij een een Premium is al een HD kabel (component).
    Qua beeld kwaliteit precies hetzelfde als HDMI behalve dat het een analoog signaal is en HDMI digitaal.
    Het grootste voordeel van HDMI is dat er ook geluid over de kabel mee komt dus dat is handig maar als je van je surround set wil genieten dient er nog wel een optisch kabeltje van je 360 naar je reciever te lopen natuurlijk...


    Oja, nog een reactie op de mensen die het over een reciever met HMDI in/out hadden...
    De wat duurdere recievers ondersteunen tegenwoordig dus ook component/scart/VGA/HDMI in en dan HDMI out \o/
    Die dingen vertragen echt niet de snelheid of iets dergelijks maar helpen je inderdaad om voor je dradenboel een makkelijkere oplossing te vinden (naar je tv dan wel teverstaan ;) ).

    Zelf ben ik vandaag even op onderzoek geweest en Denon en Marantz hebben daar leuke oplossingen voor.
    Zelf zit ik aan de volgende set-up te denken:
    360/HD DVD speler >>>> component(of VGA) >>> Reciever
    digitale ontvanger >>> HDMI >>> Reciever
    De 360 en digitale ontvanger met een optisch kabeltje (geluid) naar mn reciever en klaar.
    Toekomstige HT apparatuur kan via die reciever zn signaal verzenden :)

    Met een goede reciever kun je dus goed vooruit als je ermaar voor zorgt dat hij verschillende signalen als HDMI uit kan verzorgen (er zijn modellen die dat dus niet kunnen dus let daar op).
     
    Laatst bewerkt: 8 apr 2007
  17. Kenman

    Kenman psn: oneshot1tkill

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat zegt hij NIET! Hij zegt dat ze een oplossing gaan bedenken om alle data van je oude 360 kan overzetten naar de elite, dit voor de echte hardcore fans die nu perse de nieuwe willen hebben. Je kan dus niet je premium met de elite ruilen. Wat denk jij dat ze doen? Alle premiums innemen en er nieuwe elites voor teruggeven?? No way.......
     
  18. yojesse

    yojesse Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg gewoon tegen mijn moeder ik heb een hard drive recoder gezien voor 180 euro(xbox hd). Want ip-tv komt over een tijdje uit voor de xbox 360 en dan kan je hem gebruiken als Hard drive recoder :9 Dan heb ik die harde schijf binnen:9


    Grtzzz Jesse
     
  19. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    oh dat kan ook wel. maar je kan het wel op 2 manieren opvatten, hij zei namelijk dat ze een oplossing zochten voor de hardcore fans die een premium hebben en een elite willen. even later zei hij dat data overzetten van je 20 GB HDD naar je 120 GB HDD heel gemakkelijk ging met een datatransferkabel. dus daar is de oplossing al voor gevonden en die hoeft dus ook niet meer gezocht te worden! dus misschien is het toch wel inruilen met bijbetaling ofzo
     
  20. Kenman

    Kenman psn: oneshot1tkill

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    2
    Reken er maar niet op. Ik hoop het wel, daar niet van!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina