1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Elite

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 5 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aaron88

    aaron88 Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Het enige wat ik kan verzinnen is:
    Je kan de zwarte mooier vinden.. maarja om daar nou zoveel meer voor te betalen, denk het niet=(

    Als je verder geen plannen hebt om een hd-tv te kopen, dan zou ik zeggen ga voor die van je collega:b:
     
  2. koen1

    koen1 Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds maandag ook een Elite en ik moet zeggen dat in verhoudig tot xbox 1 en gamen op een PC hij veel minder geluid maakt. Ik begrijp niet waarom er zo'n problemen over gemaakt worden. Tijdens het gamen valt het geluid al snel helemaal niet meer op. Het is gewoon een dijk van een console waar je absoluut waar voor je geld krijgt. En wat betreft de kleur wat ook problemen veroorzaakt bij zommige mensen, of hij nu grijs, zwart of wit is, smaken verschillen ik vind hem wel erg mooi. Mocht je deze kleur niet mooi vinden wacht dan gewoon op de premium pro.
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Het feit of je wel of niet een HDtv hebt heeft toch niet veel met de Elite VS Core te maken?
    HDMI is niet beter dan het spelen via Component of VGA.

    Al moet je bij een Core wel nog een Compnonet of VGA apart erbij kopen (€29,95)
     
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    HDMI is wel fijner, dan heb je maar één kabel nodig. :)
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Met Component bv toch ook? Die ene kabel loopt dan wel weer uit in een stuk of 5 kleinere kabels, maar dat maakt niks uit :+

    Maar als je een Home Cinema Set/ Surround Set hebt moet je toch sowieso 2 kabels hebben?

    (Toslink + een kabel voor het geluid)

    Heeft HDMI wel een ingang voor Toslink zoals VGA dat heeft?...
     
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Nee, het principe van HDMI is dat het geluid én beeld digitaal door één kabel gaan.
     
  7. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38

    @ Beiden, thanks. :thumbs: En ik vind die witte mooier, dus prima :cool:
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Maar je hebt toch maar 1 kabel?
    En die ene kabel gaat naar je TV toch? Hoe wil je dan het geluid van je 360 uit je surround set krijgen ipv uit je TV
    (Surround Set is dus niet rechtstreeks op je TV aangesloten).
     
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Nee dat gaat dus ook niet. Ik wilde alleen zeggen dat er geen Toslink aansluiting op een HDMI kabel zit.
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dus zó praktisch is een HDMI kabel niet.
     
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Als je een surroundset hebt niet, maar als je die niet hebt wel! :+
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Voor films en games 'moet' je gewoon surround geluid hebben, dus ik snap niet waarom HDMI als de kabel van de toekomst wordt aangeprezen.
    Component/VGA doet er niet voor onder + je kan daar wél surround mee hebben :9

    Maar dat zal wel aan mij liggen dan :+
     
  13. Stealth TBH

    Stealth TBH Active Member

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb dus sinds een paar dagen een elite, alleen nu heb ik dus geluid uit mijn surround set en uit mijn tv. Hoe kan ik het geluid van de tv muten?
    En niet door het geluid uit te zetten. :+
     
  14. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Edit: Laat maar verkeerd gelezen
     
  15. Looney-Crew

    Looney-Crew Punish and Enslave

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu al 15 WERK dagen (3 weken ruim dus) te wachten op mijn transfer kabel....Heb hem nog steeds niet!!...echt waadeloos....is het niet zo dat als ik alles vanaf mijn memoryunit zet het dan ook in orde is?....
    Transfer kabel is toch alleen voor echt meer dan half volle harde schijven die veel data moeten overzetten???heb ergens gelezen dat als je dat doet (overzetten vanaf je memory unit naar je 120 gig schijf) je wel verder kan vanaf je save points maar de achievements niet meer telen omdat dat te maken heeft dat de data van de 20 gig. moet corresponderen op het nummer van de xbox....dus dat je daarom ook MOET werken via de transfer kabel omdat het voor het moet corresponderen kwa gegevens....

    Iemand ervaring met overzetten data op de 120 gig. vanaf de memory unit???

    Groeten _0/
     
  16. aaron88

    aaron88 Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    ja heb ik ook gedaan, alleen de saved games.

    je houd gewoon al je punten:)
     
  17. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Dit kan met de HDMI kabel ook gewoon... Ik zit met een Xbox 360 elite thuis, aangesloten op mijn Dolby Surround set.
    Werkt allemaal prima. En heb evenveel kabels nodig, als wanneer hij als Component was aangesloten. :)

    Is deze vraag serieus?
    Als jij geen geluid uit je Tv wilt hebben, zul je deze of moeten Muten, of gewoon op de - drukken, zodat het geluids niveau op "00" komt te staan.
    Lijkt mij niet zo moeilijk toch? :)
     
  18. berenscheet

    berenscheet Guest

    Ik denk dat hij bedoelt of het automatisch kan maar dat kan natuurlijk nooit;)..heb altijd m'n tv op vol. 5 en m'n surround op vol. 10-15 ofzo:)..zeker relaxt met PES.
     
  19. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Of je laat je Elite via HDMI naar je surround reciever lopen die HDMI in en out heeft.....

    Dat zou in iedergeval mijn manier zijn als ik de elite aanschaf :)
     
  20. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina