Xbox 360 erg luid bij Halo 3

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door snowguard3, 26 feb 2010.

1. snowguard3

snowguard3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag het spel Halo 3 (Classic Edition) gekocht. Maar toen ik hem er in had gestopt maakte de xbox heel luid geluid. Het klonk als een ventilator op een hoge stand samen met een vork die over een bord schraapt. Daarna had ik hem eruit gehaald op de achterkant gekeken, was een beetje vuil.
    WTF???

Is me xbox kapot of ligt het aan de disc?? :mad:

Laatst bewerkt: 26 feb 2010
  2. chilly1803

chilly1803 Niet zo actieve member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb in het verleden ook al problemen gehad met het afspelen van de Halo-disc.
    Hij herkende de disc vaak niet of liep ineens vast.

Dit had ik overigens met meerdere Halo-discs (naast die van mij ook eentje van een vriend) en met meerdere xboxen.
    Hij leest Halo gewoon minder goed ofzo?!?

Dus de kans word zo wel erg klein dat het door je xbox komt (lijkt mij). Of heb je het ook met andere games?

3. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Installeer de game op de HDD van de xbox, want dan hoeft de dvd niet meer rond te draaien tijdens het gamen.

4. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    533
    Ware het niet dat Halo 3 hét spel bij uitstek is wat je juist niet op de HDD moet installeren. De laadtijden worden dan juist nog langzamer en het spel wil ook nog wel eens vastlopen.

Mijn Xbox doet dit al sinds dag 1 trouwens, dus voor mij is het niets nieuws. Inmiddels installeer ik daarom ook de spellen die ik speel op HDD, maar voor Halo is dit dus helaas geen optie. Maar het wil niet zeggen dat er iets mis is met de drive, dat ding maakt van nature gewoon een herrie.

5. snowguard3

snowguard3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee het gebeurt alleen bij Halo 3

6. snowguard3

snowguard3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij Halo 3 ODST krijg je een tweede disc waarop de multiplayer van Halo 3 staat. Maar bij die disc deed hij het niet. :{

7. pgrferrari

pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Leuk Bevonden:
    0
    Heb inderdaad ook bij Halo 3 dat hij meer lawaai maakt.

Het kan ook komen door slecht geperste schijfjes in de fabriek.

Deel Deze Pagina