[XBox 360] F.E.A.R. 2 Project Origin - Sealed

Discussie in 'Te Koop/Ruil Aangeboden' gestart door Tralala, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tralala

Tralala Type your text here

Leuk Bevonden:
    0
    Nieuw in verpakking, Nooit gespeeld!
    Spel gekregen, maar had hem al zelf gekocht. Vandaar dat ik hem nu twee maal heb.
    Opsturen kosten koper, afhalen kan in omgeving Eindhoven of Maastricht.
    Foto's te bekijken op marktplaats: http://link.marktplaats.nl/232428726
    Inmiddels daar ook al een bod gekregen van 35,- maar mijn voorkeur gaat uit naar een verkoop binnen dit forum.

Groeten Koen

Laatst bewerkt: 28 feb 2009
  2. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bied € 35 (inc) aan, ik betaal als ik de game binnen heb. Via de mensen in mijn lijst met mensen waar ik goede zaken mee heb gedaan kan je zien dat ik betrouwbaar ben. Verder kan je ook om gegevens vragen. Op 't moment dat de game op de mat ploft zal ik meteen via internetbankieren het geld over maken. Afhalen in de omgeving Eindhoven is voor mij niet gunstig omdat ik vlakbij Amsterdam woon.

3. jvalks

jvalks Find the bird!

Leuk Bevonden:
    0
    Mocht de bovenstaande deal niet doorgaan, dan kom ik em graag in Eindhoven ophalen...

4. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik trek mijn aanbod in (zo lang wachten op een reactie plus dat hij nauwelijks hier zit doen mij twijvelen)

5. Tralala

Leuk Bevonden:
    0
    Daar ben ik weer.
    MetalSonic, ik had niet op je reactie gereageerd omdat ik het niet fijn vind om je eerst het spel op te sturen (ik snap wel dat ik je kan vertrouwen, maar het voelt voor mij toch niet fijn). Het zou inderdaad wel zo netjes zijn geweest om dit eerder aan je te melden.
    Overigens is het fijt dat ik niet veel op het forum zit te wijten aan dat ik nog niet zo lang een XBox heb. En ik mijn spellen normaliter niet doorverkoop (wil ze graag zelf houden), vandaar ook dat het hier om een ingesealde versie gaat.

@ jvalks: Afspreken in Eindhoven is geen probleem, dan kun je direct controleren dat hij nog goed ingeseald is.
    Inmiddels heb ik wel op marktplaats (via mail) 2 mensen die 35,- bieden.
    Spel gaat weg naar de hoogste bieder!

6. jvalks

jvalks Find the bird!

Leuk Bevonden:
    0
    Weet je wat jij doet, verkoop het lekker via marktplaats. Eerst een beetje zitten lullen dat je het liever hier verkoopt, en dan maar hogere biedingen accepteren via marktplaats... bekijk het lekker...

Succes met je manier van handelen, ik denk dat je 'hier' zo heel wat minder afnemers zal vinden.

Oja, misschien beter om je zaakjes via ebay te gaan verkopen...

7. Tralala

Leuk Bevonden:
    0
    jvalks, ik begrijp je argument. Zoals al aangegeven start het bieden vanaf 35,-.
    Wanneer dan 35,- geboden is, hoef ik toch niet direct met dat bod eens te zijn?

Dat ik ook marktplaats erbij betrek... ik had natuurlijk ook kunnen zeggen: "Ik heb inmiddels een bod van 35,- gekregen" (dan had je niet geweten of het via marktplaats of via een PM op dit forum kwam).

8. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Hier ben ik het mee eens, ik wil niet lullig zijn maar je manier van zaken doen is niet handig op het forum. Allereerst heb je geen avatar en andere informatie die de koper een betrouwbaarder gevoel geven. Ten tweede is het niet handig om eerst mensen blij te maken met € x en dan naar een ander bedrag te gaan. Leer van onze feedback zou ik zeggen. Ik ben weer uit dit topic ;)

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Wat een bullshit dat je een avatar nodig hebt om betrouwbaar aan te voelen. Laat de jongen lekker doen wat hij wilt. Als hij meer kan krijgen op Marktplaats dan doet hij het toch, waar mensen zich druk om maken.

10. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ben je zelf zo simpel minded? Als ik iemand zie met een avatar, wat meer posts etc dan vertrouw ik hem meer dan dat ik iemand zie die even snel een account maakt om wat te verkopen. Niks bullshit, kwestie van gevoel/ vertrouwen en daar komt het allemaal op neer bij het online zaken doen. Waarbij ik kan melden dat ik tot nu toe alleen nog maar goede deals heb gemaakt. So take a hike mate _0/

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    True, maar dan ligt het aan jou dat je weinig mensen vertrouwt. Mij boeit het echt niet of hij een avatar heeft of niet. Of dat hij in zijn signature heeft staan dat hij goede deals heeft of niet. In ieder geval, ik vertrouw bijna iedereen en heb ondertussen echt wel al meer dan 50 goede deals gehad.

Het ging mij er om dat hoe dan ook je toch nooit garantie hebt dat iemand te vertrouwen is. Heb ook wel eens meegemaakt op een ander forum dat iemand altijd goede deals had en altijd mee postte. Op een gegeven moment ruilde hij met iemand en had hij zijn spel nooit verzonden en nooit meer wat van hem laten weten.

12. Tralala

Leuk Bevonden:
    0
    Ik begrijp natuurlijk dat je eerder iemand vertrouwt met honderden post, dan iemand die net nieuw is.
    Echter iedereen heeft ooit moeten beginnen :).
    Ik denk echter dat het probleem lag bij de koppeling met marktplaats, en dat daar even iets is misgeschoten. Waarvoor mijn excuses.

Uiteraard accepteer ik nog steeds biedingen op het spel ;)

13. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    ok cool, ik zou jou btw snel vertrouwen door je post aantal enzo en hoe je overkomt. Verder heb je gelijk dat post aantal/ avatar + aantal goede deals geen 100 % garantie is, maarja het stelt mij gerust.

Sorry voor mijn offtopic geblaat hier, als een mod die wilt verwijderen snap ik dat :thumbs:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina