1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 FacePlates: Hot or Not?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Occisor, 25 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Een van de meest opvallende nieuwe dingen aan de nieuwe Xbox 360 is dat je hem geheel kan personaliseren, zowel aan de binnenkant ( Xbox Dashboard ) en aan de buitenkant ( jawel waar deze thread over gaat: faceplates).

    De FacePlates die bij de launch aanwezig zullen zijn:

    [​IMG]
    Genaamd Silver

    [​IMG]
    Genaamd Woody

    [​IMG]
    Genaamd Hotrod ( ik geloof ook in andere kleuren verkrijgbaar )

    [​IMG]
    Genaamd Sun

    Natuurlijk zullen er meer verschijnen .. maar volgens xbox.com zijn het deze bij de launch.

    Citaat: bijpassende Xbox 360 interfacethema's online verkrijgbaar of bij deelnemende verkoopadressen.

    Welnu, nu vraag ik mij af.. zal dit nu echt aanslaan? zal dit nu echt gaan verkopen? wat vinden jullie ervan? gaan jullie ze aanschaffen?:)

    Mijn persoonlijke mening tot nu toe: Leuk idee, misschien kopen.. twijfelt:{

    genoeg over mijn mening.. wat vinden jullie van de faceplates?
     
  2. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
  3. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    whoops... kan iemand me dan vertellen hoe dat werkt... zoeken of een topic al bestaat?
    help me out ik ben nieuw hier =/
     
  4. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    Die van Sun is het mooiste :)

    Maar ik vraag me af hoeveel ze gaan kosten, anders vind ik het niet de moeite waard.
     
  5. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    19,99 euro p.st. wel duur maar.. ''Scheuren of schilferen wordt voorkomen door de goede productiekwaliteit'' xP
     
  6. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Op de bovenste groene balk staat rechts de knop Zoeken. Bovendien staat dit topic verkeerd, er is nml. een appart 360 forum hiervoor. Nou maakt het niet uit dat je nieuw bent hoor, maar als je niet bekend bent met een forum raad ik je aan de [faq]FAQ[/faq] door te lezen. Deze gaat dicht, gelieve verder te gaan in het andere topic.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina