Xbox 360 gaat van zelf aan (SPOOKY!..)

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door x Elimenator x, 27 mei 2010.

  1. x Elimenator x

    x Elimenator x Hans houd van worst

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien iets heel raars, maar sinds kort maak ik 2 keer mee dat me xbox 360van zelf is aan gegaan. Na een lange tijd aan hebben gestaan heb ik deze ook weer uitgedaan toen ik hier achter kwam. Ik dacht de eerste keer dat ik het vergeten was, maar het is net weer gebeurt en nu weet ik zeker dat ik het niet was :confused:

    ik heb net even opgezocht of hier al eerder is over gediscuseerd maar heb niks gevonden.

    nu wil ik aan jullie vragen... wat vinden jullie daar van?
     
  2. Atmaxar

    Atmaxar Banned

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb je misschien ergens tussen je rommel een controller liggen waar iets op ligt, dan zou het zomaar kunnen dat wanneer je die berg verschuift die controller jou xbox aan zet.

    Anders zou ik het ook niet weten.
     
  3. kiekeboeman

    kiekeboeman Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan misschien iets met een download te maken hebben? Een keer was ik iets aan het downloaden maar moest even later me xbox uit doen van me ma. Kijk ik een half uur later hoor ik dat ie nog aan is.
     
  4. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Heb ik ook wel eens. Zit ik gewoon TV te kijken of te computeren gaat me Xbox360 opeens aan :+.

    Volgens mij ligt dit aan andere draadloze apparaten, die (bijna) hetzelfde signaal uitzenden als een 360 controller. De Xbox360 pakt dit signaal dan op en vindt blijkbaar dat die aan moet gaan. Of als je in de SPOOKY! mode wil blijven: Z0MG ER WIL EEN GEEST GAMEN OP JOU 360!!! :eek:
     
  5. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    ik weet wel dat de xbox de functie heeft om na de downloadtaak zichzelf uit te zetten(kun je aanvinken in het systeem menu) maar dat hij aangaat is me niet bekend.
     
  6. x Elimenator x

    x Elimenator x Hans houd van worst

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat dit waarschijnlijk wel de reden kan zijn want ik heb een buurman die ook af en toe zijn controler meeneemt en op mijn console speelt. Dus als hij zijn xbox aan zet zet hij eerst mijn xbox aan daarna komt hij erachter dat zijn xbox niet aan gaat dus maakt hij weer opnieuwe contact met zijn eigen xbox. Denk dat dit de beste mogelijkheid is anders willen geesten gewoon een keer op me console spelen :p
     
  7. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Dat zou eigenlijk wel epic zijn8)
     
  8. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Maar niemand in de straat heeft hier verder een 360, dus jou verhaal gaat bij mij niet op 8)
     
  9. Samwise

    Samwise Kaas komt van melk

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    het kan heel goed door andere apparaten komen, dat heb ik regelmatig!
    ik heb vaak als ik het volume zachter doe op mijn tv met mijn afstandsbediening dat mijn stereotoren op radio gaat ( volume staat dan kneiterhard, omdat ik m gebruik voor mijn tv ) handig als mijn huisgenoten slapen :p

    laatst had ik het ook 2 keer uit het niks, en een tijdje ervoor zat een vriend van me me gek te maken door met zijn controllers van buiten hem de hele tijd aan te doen.. dus waarschijnlijk gewoon signalen die binnenkomen.
     
  10. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig heb ik dit nooit ;)

    Heb gewoon een stekkerblok met een aan/uit knop waar de Xbox360 op aangesloten is :)
     
  11. Kwakmannie

    Kwakmannie Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien een oplossing?:p
     
  12. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar nu weten we de oorzaak nog niet :p

    Ik heb het ook wel eens doordat ik mijn controller op de bank heb liggen en er dan gewoon zooi op gooi. :9

    Verder heb ik er nooit last van maar dat komt waarschijnlijk omdat ik in een nieuwbouwhuis woon, ik geloof dat geesten vaker voorkomen bij jaren 30 huizen :+
     
  13. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Inderdaad.. Of gewoon de stekker eruit halen :lol:
     
  14. Ji E Toy

    Ji E Toy Active Member

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    0
    Geweldig, had ik pas ook met mijn navigatiesysteem. Lag op mijn kamer, ik was PGR4 aan het spelen, ineens: bestemming bereikt!
    Om ontopic te blijven: Lijkt mij vrij kut als je probeert te slapen en ineens gaat dat ding ronken... Dat vind ik ervan:p
     
  15. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    ..
     

Deel Deze Pagina