Er is sinds 11 augustus een nieuwe update uit voor de NXE. Deze zorgt er oa. voor dat de game installaties minder ruimte in beslag nemen.
Dit is natuurlijk goed nieuws!
Behalve voor deze lijst...
Dit is hoe ik het wil aanpakken: Achter iedere game die sinds de nieuwe update nog NIET opnieuw is gecontroleerd staat dit tekentje:
Zodra het is gecontroleerd haal ik bij de betreffende game dat logootje weg zodat iedereen weet dat die game in ieder geval weer up-to-date is.
Alle hulp is welkom!
Update: Voor de mensen die graag willen weten wat de groottes waren vóór de nieuwe update heb ik de oude startpost hier bewaard.
|
0-9 -
A -
B -
C -
D -
E -
F -
G -
H -
I -
J -
K -
L -
M -
N -
O -
P -
Q -
R -
S -
T -
U -
V -
W -
X -
Y -
Z
DVD vs. HDD laadtijden -
Hoe werkt dit? -
Let op!
NXE Installaties
Sinde de NXE uit is kan je games op je HDD of USB-stick installeren zodat ze sneller laden en je 360 een stuk minder lawaai maakt.
Maar uiteraard heeft niet iedereen een 120/250 GB HDD, dus houd ik in deze post bij hoeveel ruimte iedere game in beslag neemt, zodat je wat gemakkelijker kunt afwegen welke je kunt installeren.
Ik heb natuurlijk wel jullie medewerking nodig om deze lijst up to date te kunnen houden. Dus als je een game hebt geïnstalleerd die hier nog niet in de lijst staat, of waar er vraagtekens staan; meld het even!
En denk er aan; installeren is optioneel. Dit is geen PS3!
En nog even voor de duidelijkheid: Als je de game hebt geinstalleerd heb je wel nog steeds de disc nodig om te kunnen spelen. Zodat de 360 kan zien dat je de game ook echt hebt. |
[gb]Let op![/gb]
Soms hebben games meerdere disc, en wil je alleen bepaalde discs installeren. Nu denk je misschien. 'Goh, wat vervelend. Deze gozert heeft de grootte niet per disc opgesplitst.'
Maar dan heeft u het helemaal verkeerd.
Aanschouw:
Als voorbeeld neem ik Lost Oddysey. Dit is wat je ziet:
Maar je wilt dus ook de grootte van de aparte discs weten. Wat doe je dan? Je selecteer de regel waar de game in staat!
Zie:
It's like magic!
^top
|
Deze lijst is mede mogelijk gemaakt door: Behulpzame leden van XBW en Cheap Ass Gamer (en mezelf)
Laatst bewerkt: 25 mei 2013