1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox 360 Games Installatie Groottes

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 6 nov 2008.

  1. Fireballs_nl

    Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    - foutje -
     
    Laatst bewerkt: 5 aug 2009
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Laat me niet in spanning! Omdat mensen WAT!? :+

    Maar niemand heeft toch wat aan oude cijfertjes? Leuk om te vergelijken voor ons, maar wat men moet en wilt weten zijn de huidige cijfers.

    Als iemand hier via google komt denk ik niet dat ie zal roepen JOH! wat ben ik blij dat ik weet wat de grootte voor 11 augustus was! Voegt voor hun toch verder niks toe?
     
    Laatst bewerkt: 5 aug 2009
  3. Fireballs_nl

    Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Oops lol, ik had niet in de gaten dat ik dat had gepost.. foutje (edit leeg dus sorry)

    Ach laten we zeggen service van de "zaak". Tot die tijd maak je zeker leden blij en mij :) Goed dat je de oude post nog had dan.

    Nou weet ik in ieder geval dat sommige games nu wel de moeite waard zijn (minus een halve Gig gemiddeld) zoals GTA, Burnout, Fallout
    Wat minder loont dan Dead Space, Ghost Busters en Mass Effect
    Maar goed, alle beetjes helpen zullen we maar zeggen niet?

    En alles is relatief, want je hebt ook nog iets als de uitbreidingen/ add-ons die ook erg groot zijn. ;)
    Wat dat laatste betreft: zouden uitbreidingen (zoals bijv. Burnout / Fallout) ook hiervan iets kunnen profiteren of moet je dit zijn als de drager (DVD) op schijf? (of is dat een domme opmerking lol).

    ps. is er ook een performance verschil aan te geven indien op harde schrijf versus oude / nieuwe update? Kan me voorstellen dat daar ook onaangename verrassingen zijn... (m.a.w. dat het ineens de performance is die achteruit gaat, dan zijn die MB's net als bij Halo niet meer van belang he)
     
    Laatst bewerkt: 5 aug 2009
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nee, volgens mij moet het toch echt een DVD zijn.

    En zover ik weet is er tot nu toe geen negatief performance verschil (behalve Halo 3...die ging nóg wat slechter dacht ik) Eerder een lichte positieve verbetering?

    Condemned had dus neem ik aan eerst een verslechterde performance na een install.

    Ik zal btw een link naar de oude startpost in de...huidige startpost zetten.
    Laat ik die daar ook voor een maandje of 2 staan voor statshoertjes als jij. :p
     
  5. Fireballs_nl

    Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk heb je zelf in de gaten dat je ook van stats houdt... (hoer-a, die worden overigens betaald dus kan ik niet zijn hehe!) ik houd alleen ook van andere stats, dus \o/ (wat ordinair! :+ )

    ps. noem me liever een statsjunk dan een hoer.. dat is al een stuk vriendelijker... niet? (of ben ik nu ouderwets? haha)
     
    Laatst bewerkt: 5 aug 2009
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Natuurlijk houd ik van stats. Anders had ik niet ook een topic over TA. :+ Maar ik ben geen hoertje omdat ik geen behoefte heb aan nutteloze stats. :p (die install sizes van vóór de augustus update dus)

    Al is dat natuurlijk weer relatief. De meeste stats zijn nutteloos...
     
  7. f4TaLNL

    f4TaLNL Marcus

    Berichten:
    1.160
    Leuk Bevonden:
    0
    En is Crackdown nu wel te installeren met de nieuwe update?
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    'Crackdown still isn't supported'
     
  9. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Dulle! :eek:

    Shaun White Snowboarding = 4.4GB
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Lenny! :eek:

    Toegevoegd (+een paar andere)

    Wel een vreemd verschil ontdekt... LotR: BfME II is hier 4.3, en in de US maar 3.5. Heeft LotR dan verschillende taal opties?
     
  11. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Je heb toch wel is dat de EU versie bijv. 5 talen heeft, en de US versie maar 1 :+
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    I know. Ik denk dan ook dat dit het verschil in grootte veroorzaakt (en dus geen vreemde technische dingetjes), maar ik wist niet dat LotR verschillende talen had. :eek:
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Xbox 360 System Update now available


    Moments ago, the team released a system update (aka Dash update) to all Xbox Live members. Over the next few hours - or the next time you sign into Xbox LIVE after that - you’ll receive a prompt to accept this mandatory update. If you participated in our Preview Program, you already have the update and will not be prompted. Hit Xbox.com for a list of what the update includes. A couple of things to point out:
    • While you can browse and purchase Avatar items and full Xbox 360 games in the console with this update, the ability to add these items your Xbox 360 download queue from Xbox.com will be available this Thursday.
    • Xbox LIVE integration with Twitter, Facebook and Last.FM will be available later this year.
    • Zune Video Marketplace will also ship later this fall when it will replace the current Video Marketplace.
    This update will be rolled out to all Xbox LIVE members around the world over the space of a few hours, so you may not get prompted for the update immediately. Thanks for your patience and have fun.


    Dus nu heeft niemand meer een excuus om niet te helpen! :+
     
  14. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Zal dadelijk ff Looney Tunes en Spiderwick installeren, dat zijn de enige games die ik heb van t lijstje die je nog moet! ModderEter kan King Kong doen trouwens?
     
  15. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Dus je moet de game eerst van je HDD afgooien en dan opnieuw installeren?
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Mooi :thumbs:
    Yup.
     
  17. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Ben nu bezig met games opnieuw te installeren. 2/5 8)
     
  18. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Looney Tunes: Acme Arsenal 2,3GB

    Spiderwick ga ik nu doen!
     
  19. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Rock Revolution even in de 360 gedaan (nooit gedacht dat ie er nog in zou gaan) en die neemt nu 2.7 GB in beslag ;)

    Dulle, geld dit ook voor DLC? Dat die nu opeens minder in beslag neemt? 8)
     
    Laatst bewerkt: 11 aug 2009
  20. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben benieuwd naar de lost and the damned geld dat ook voor die DLC.
     

Deel Deze Pagina