XBOX 360 games online bestellen in Engeland: Welke shop het beste?

Discussie in 'Algemeen' gestart door cjpunt, 16 jan 2006.

1. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heey mensen,

Ik wil binnenkort wat games bestellen in Engeland, omdat daar zoals het er naar uit ziet een aantal titels wat eerder gaan uitkomen dan in Nederland, zoals NBA 2k6 en NHL 2k6....

Nou is mijn vraag heeft er iemand ervaring mee? en zo ja... wat zijn de levertijden en met welke gameshop uit Engeland heb jij de beste ervaringen dan...

Ik zit eigenlijk te twijfelen tussen... PLAY.com, GAMEPLAY.com en AMAZON.co.uk...

2. The Watcher

The Watcher I'll Be Watching You

Leuk Bevonden:
    0
    Heb zelf bij play.com een keer besteld levertijd was 4 dagen maar kan ook sneller maar dan moet je meer betalen

3. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    Play.com leverd altijd wel snel. heb er een paar keer wat besteld.
    let wel, als je daar besteld moet je wel in ponden bestellen. Als je hem eerst in euro's zet en besteld, dan is het een stuk duurder. (fout in de omreken software ofzo)

Amazone is ook wel goed geloof ik, maar dacht dat die langere levertijd had.

4. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    idd Play.com die pwont!

5. II Valerio II

II Valerio II Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wacht gewoon rustig af tot ze in nederland uit komen en bestel ze dan op ww.4allgamers.com koop dara regelmatig games en zeker betrouwbaar en zeker niet te duur

6. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou in Engeland worden ze volgende week vrijdag gereleased terwijl we in nederland nog tot half maart moeten wachten... ga dus gewoon voor het bestellen in de UK...:)

7. II Valerio II

II Valerio II Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat kan wel maar jah gewoon wachten en bestellen bij www.4allgamers.com is toch beter idee je moet toch geld in je eigen economie blijven pompen :p
    en niet in de englse economie

8. Tallon 4 NL

Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

Leuk Bevonden:
    0
    play.com is oke :)
    Zelf bestel ik altijd bij dvdboxoffice.com ( Canada ).
    Voordeel: nog veeeel scherpere prijzen :)
    Nadeel: geen voorraad te zien, dus het kan ff duren...maar je als je een game pre-ordered komt hij altijd wel snel ( binnen 10 dgn na release ).

9. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Spam! :p PS. www.gcshop.nl is nog goedkoper en behoorlijk wat profesioneler!

10. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Als je goed kiekt vrind. Dan zie je dat het over ´Engelse gameshops´ gaat.:{

11. Beawulf Agate

Beawulf Agate aka Mad Murdock

Leuk Bevonden:
    1
    www.play.com anders wel ww.cdwow.com (zit volgens mij in Singapore, maar leveren Engelse games). Het ligt een beetje aan de pond. Als deze gunstig uitvalt, dan koop ik bij play.com...
    Maar tegenwoordig kan je ook heel goedkoop lokaal terecht, FRS en Dynabite geven 10% korting op software (Dynabite hoef je zelf geen 10 euro te dokken voor de kortingskaart :) )

12. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Als je goed nadenkt zie je dat ik het tegen die gast heeft die het over NL-shops heeft. Dus stop die :{ maar in je bil :{.

13. Cubewood

Cubewood Jodenkoeken

Leuk Bevonden:
    0

Ik ruik site-promotion. Zeker je eigen site? Doe wat aan je layout, want het ziet er heel erg lelijk uit. En mensen kijken toch vaak hoe een site eruit ziet, om te zien of het een beetje te vertrouwen is.

14. SupahMaster

SupahMaster Guest

Ik dacht idd ook al aan site promotion

15. Tallon 4 NL

Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, de berichten met de eerste levering 360 games waren nu niet bepaald:9

16. Nexi

Nexi forumspiekert

Leuk Bevonden:
    0
    nee idd, ik bestel nu dus echt nooit meer wat bij gc :mad:

Maar play.com is idd erg goed, tot nu toe duurde het bij mij met alle leveringen precies een week.

17. Cubewood

Cubewood Jodenkoeken

Leuk Bevonden:
    0
    JA ik heb ook 3 weken moeten wachten op me spellen bij gcshop. Omdat ze me Adres verkeerd hadden opgeschreven..

18. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    dat kan altijd gebeuren.
    je word altijd goed geholpen bij gchop als er problemen zijn.
    En ze hebben van te voren gemeld met de eerste levering van die 360 games waar het aan lag en dat het niet hun fout was.
    ze haddne ook niks kunnen zeggen.
    Beetje vaag om ze daar op afteschrijven.

maar ok, ging over engels.

19. Cubewood

Cubewood Jodenkoeken

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik heb toen ook ongeveer 5 dagen moeten wachten op een mailtje terug. En ze hebben ook geen telefoon nummer dus service is er ook niet echt.

20. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke play.com is dus de echte aanrader... wordt n beetje een chaos dit topic nu.... maar geen ervaringen met gameplay en amazon???

Deel Deze Pagina