Dat gebouw was al langer bekent..alleen was toen nog niet bij verteld dat het voor de xbox 360 zou zijn
het was nog niet bekend hoe het er van binnen uit gaat zien ... nu wel .. Ik had het gebouw ook eerder gepost maar nu eindelijk van binnen in
Op de eerste foto lijkt het net een garage. Is er wat meer info over? Waar staat die, wat voor functie heeft het? Gok dat het een Japanse winkel/kantoor/service gebouw wordt, zo aan de screens te zien.
Hij staat in Tokyo .. Nog weinig info over bekend ... Word een shop .. Er schijnt ook zo'n winkel te staan in New York .... en die tafels wil ik ...
Denk niet dat je die snel ergens kan kopen. Dan zou ook nog eens de stoel erbij moeten. Wordt zelf maken. Grote groene cirkels op de muur en het plafond kwakken.
Lezen is moeilijk Lijkt me wel bruut om zo'n winkel te bezoeken, al is het jammer dat er niet eentje dichterbij komt..
Kan je een drankje nuttigen, even chillen of langs de demopods lopen terwijl de game en Xbox360 voor je gehaald worden.
dat word dan flink dokken timmo's maar idd ik zou er wel in willen wonen.. maar dan wel in nederland...