[XBOX 360] Halo Reach

Discussie in 'Te Koop/Ruil Aangeboden' gestart door JustBlaze, 30 apr 2011.

1. JustBlaze

JustBlaze Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Een goede avond,

Omdat de garantietermijn van mijn oude xbox 360 is verlopen ( xbox liep vaak vast, kan sommige spelen niet lezen en maakt nog krassen in cd's ook) heb ik een Xbox 360 Slim pakket aangeschaft. (in de hoop dat de kans op RROD's en andere problemen kleiner is) Bij dit pakket zitten de games halo reach en fable 3. Halo reach had ik zelf al in bezit en daarom bied ik de nieuwe gesealde halo reach te koop aan. Ik geloof dat de nieuwprijs nog steeds (correct me if i'm wrong) 60 euro is. Ik denk dat 30 euro daarom wel een aardige verkoopprijs is. Reageren bij interesse kan in deze topic of via een PB.

Laatst bewerkt: 30 apr 2011
  2. rickymadness

rickymadness Guest

nieuw kun je hem voor minder dan 26 krijgen ;) hoe komt dat zo snel omdat de economie in elkaar aan het zakken is en de prijs van de games wordt bijna weekelijks lager

en nog wat commentaar op de RROD dit is bijna nooit van toepassing tenzij je hem ombouwt dan is de kans 1/3 op RROD of gewoon ouderdom tijd voor een nieuwe :p

3. JustBlaze

JustBlaze Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Hey, heb even rond gekeken naar andere aanboden van halo reach en bod verlaagd naar 20 euro incl. Blijkbaar heb ik gewoon ongeluk dan want ik heb al 5 XBOX 360's versleten met allemaal RROD's of problemen met de laser. De consoles zijn allen nooit omgebouwd geweest, er is relatief weinig gebruik van gemaakt, (enkele uren p/w) de consoles hebben op een vaste plaats op kamertemperatuur met solide ondergrond gestaan waar voldoende ventilatie is.

4. JustBlaze

JustBlaze Active Member

Leuk Bevonden:
    23
  5. rickymadness

rickymadness Guest

dat is wel heel raar dan maarja xbox 360 mag ook niet te lang in de zon staan of je kamer temp moet onder de 20 graden blijven en anders zit je kamer vol stof want ik heb echter nooit deze problemen gehad als je de tips volgt die ik je net gaf misschien gaat het je nu wel lukken sorry voor de spam :9 rustig _0/

6. JustBlaze

JustBlaze Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    schop

7. JustBlaze

JustBlaze Active Member

Leuk Bevonden:
    23

Deel Deze Pagina