Hej allen, zat van de week te gamen, vielen de kleuren een beetje weg en werd alles wazig op het beeld. Heel vaag, een soort van nevelachtige bewegende golven over mn scherm, die de scherpte enorm aantastte. Samsung Le27s71b lcd tv is het, Tv zenders is er niks aan de hand, maar wanneer ik een dvd aan zet of een film van mn pc stream komen de bewegende waas vlekken ook ineens na een aantal minuten. weet iemand hier iets van, ik ben geen techneut.. thx alvast
DVD en films streamen via 360? Dan weet je je antwoord al.. Ligt aan de apparaat kant console of kabel.. Bij kabel kan je even checken of er geen stroom kabels o.id. (storing) langs de video kabel lopen. Of dat je 2 apparaten op een niet geaarde aansluiting hebt hangen waardoor je een aardlus hebt gekregen.
hier snap ik dus niks van hahah! heb het ook met gamen heh, die wazige bewegende vlakken. Hoe kan zoiets komen dan, heb je er wel vaker van gehoord?
Even al de ingangen van te tv testen en opschrijven op welke ingangen je het allemaal hebt. (component scart enz.) Heb zelf ook een soortgelijk probleem gehad, lag aan het mainbord van de tv. Misschien kun je er een foto van maken?
Een vriend van me had een tyd gelede ook zoiets en had het over een soort matrix-achtig beeld, toen belde hy m$ op en moest hy zyn 360 opsture, volgens m$ was het een doorgebrande videokaart
dan zou ik er toch ook last van moeten hebben wanneer je een tv zender kijkt.. dan is er nl niks aan de hand.
TV gaat niet via een van je andere ingangen dan de kabel ingang neem ik aan, dus er kan wat mis zijn met de andere aansluitingen van je TV. Als je de DVD kijkt met een dvd speler, dus neit je Xbox360, en je krijgt dezelfde verschijnselen, ligt het zeker aan je TV en niet aan je 360. Probeer anders je 360 op een andere TV (de meeste huishoudens hebben tegenwoordig >1 tv in huis, dus dat zal vast geen probleem zijn.) @Blackshadow: Please, gebruik ABN
Nu krijg ik helemaal geen beeld meer met mn xbox360 op mn Samsung LCD tv. In het begin nog wel en dan werd het beeld vanzelf waziger, maar nu gebeurd er dus helemaal niks meer en geeft mn lcd tv de melding: ''geen ondersteuning'' Oke, dit is wat ik tot nog toe heb geprobeerd! 1) Xbox360 aangesloten op een andere LCD-tv! Dit met die kabels met al die kleurtjes in 1 x in de tv te pluggen ( blauw, groen, wit, rood) Resultaat: Wel geluid, geen beeld. 2) Xbox360 op een andere tv aangesloten. Een oude, je weet wel zo n koelkast. Dit is gedaan met scart en de kleuren geel, rood, wit. Resultaat: Wel geluid, geen beeld 3 ) Met scart op mijn LCD tv Resultaat: geen geluid, geen beeld. Tv gaf de melding..controleren signaal. 4 ) morgen ga ik een dvd speler op MIJN LCD tv testen. Kent iemand deze problemen??? Vind het echt balen, want weet dus niet wat er nu precies kapot is en hoe ik dit nog meer kan checken. Wie helpt me???
maar ik heb wel geluid en kan het niet zo zijn dat mn kabels naar de klote zijn ... das niet zo erg! bovendien is mn xbox360 al 2 jaar oud..geen garantie denk ik heh! Hoe lang ben je je xbox360 meestal kwijt. heeft iemand toevallig het nr van microsoft nederland?
serieus!?? hoe kan dat, hij is al vet oud! wat als ze niets kunnen vinden? zijn de kosten dan voor mij?
Denk niet dat ze daar heel erg moeilijk over doen, als bijv een maand je garantie verlopen is willen ze je meestal nog wel helpen..
Nee hoor, je hebt echt dikke vette pech als je buiten de garantie valt. Die gaan je echt niet matsen. Het enige wat je kan doen is simpelweg zeggen dat je 360 3 rode kwadranten vertoont. Je Xbox is natuurlijk net zo stuk, dus echt iets oneerlijks zie ik hier niet in. Maar goed, het is ook lastig voor hun om te bepalen wanneer je de 360 hebt gekocht. Ze kunnen dit enkel zien aan de Live gegevens icm het serienummer.
maar 2jaar garantie is dus standaard, komt mooi uit want mn boxje is in aug 2 jaar oud! ps. kan het niet gewoon aan de component kabel liggen???
net gebeld met support! Ups komt hem binnen 3 dagen ophalen! Ben benieuwd! wel goede service zeg, hoef niks te betalen, terwijl ik niet eens een bewijs heb dat mn box jonger is dan 2 jaar...