1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 HD DVD Player [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Kapitein Iglo, 15 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel raar dat free-record shop juist weer meer HD-dvd's heeft dan blue ray...

    Maarja, ik wacht zelf ook nog wel een tijdje, in elk geval tot ze fatsoenlijk te huren zijn. Ik ben ik elk geval blij dat microsoft het allemaal zo aanpasbaar heeft gemaakt dat, mocht blu-ray winnen, ze dat toch nog als ad-on kunnen leveren.
     
  2. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0
    1. Weet iemand of de volgende HD-DVD's ook in Nederland uitkomen met Nederlandse ondertiteling?
    2. En misschien ook een indicatie van de release date?
    3. Zijn ze regiovrij?

    Ik kan het namelijk nergens vinden en wil ze wel graag hebben. Ga ze anders importeren maar heb ze natuurlijk liever met Nederlandse subs.


    [​IMG]
    Happy Feet

    [​IMG]
    Planet Earth: The Complete Series
     
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2007
  3. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij free record alledrie de fast to furious delen gekocht, hoop ze snel binnen te hebben.

    Fearless heb ik ondertussen binnen maar die doet het niet :mad: Blijft hangen op ongeveer de helft van de film en is met geen mogelijkheid te starten.
     
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2007
  4. Walter

    Walter Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Die oude meuk HD-DVD's is dat gewoon een film dat gescaled is of daadwerkelijk HD-DVD 720P+? Lijkt me net als die ouwe crap of dvd dat het er uitziet vhs opname.
     
  5. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja hangt er vanaf, sommige films zijn destijds al scherp genoeg gefilmd om nu alsnog vollop in HD uit te brengen, echt oude of goedkopere films zijn gewoon een beetje opgepoets. Al kan ook dat soms nog verbazingwekkend mooi zijn.
     
  6. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Alles is altijd al op een veel grotere resolutie/in veel betere kwaliteit op film gezet dan dat de mediums aankonden. Het zou zelfs nog beter kunnen dan 1080p, alleen is daar simpelweg geen ruimte voor.

    Ook geluidssporen zoals dts kunnen in nog veeeeel hogere bitrates, alleen ook daar is geen ruimte voor of behoefte aan.
     
  7. Zoetermeer

    Zoetermeer Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier het laatste nieuws over de HDDVD Box

    Zoetermeer :thumbs: The Matrix' Trilogy Comes to HD DVD :thumbs:
    In one of the biggest catalog announcements yet for HD DVD
    Warner Home Video has set a May 22 arrival for two extensive box set collections of the blockbuster 'Matrix' series.
    _0/:lol: No Blu-ray version of either 'Matrix' set has been announced:lol:_0/

    MATRIX (COMPLETE TRILOGY) [HD-DVD] :D € 57,04 :D
    http://www.axelmusic.com/productDetails/085391159742

    MATRIX (ULTIMATE COLLECTION) [HD-DVD] :thumbs: € 65,77 :thumbs:
    http://www.axelmusic.com/productDetails/085391167877

    En ja ik ga voor de ULTIMATE COLLECTION
     
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2007
  8. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt, is eerder ook al aangegeven paar pagina's terug :)

    Het blijkt dus dat ik niet de enige ben met problemen rondom de HD-DVD speler van MS: http://hddvd.highdefdigest.com/news...of_Men_HD_DVD_Hits_Xbox_360_Playback_Snag/552

    Ik kan dus niet Fearless afspelen ipv de titel hierboven, echter vertoont het wel dezelfde problemen.

    Ze zeggen op het forum dat er een grote fix aan zit te komen voor de HD-DVD speler dus het is wachten geblazen. Ik ga in ieder geval wel Fearless terugsturen en dan eens kijken of de return disc het wel doet.
     
  9. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
  10. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Ah Nice, kom net thuis ligt mn Hd-dvd drive met King Kong klaar voor me:cool: Binnenkort es even aansluiten en paar hd dvds erbij halen, wel nice van de FR.
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  12. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
  13. Cube

    Cube Speed Junky...

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou de HD-DVD niet kopen hij is als het waren al dood geboren, had de 360 Elite nou een standaard in gebouwd dan had ik nog getwijfeld. Het is maar mijn mening en geen feit mensen dus niet van die fanboy reacties.:{
     
  14. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Waarom is hij dan doodgeboren volgens jou? Ik vind het prima, zo'n add-on die minder kost dan een nieuwe speler die je gemakkelijk op je 360 kan aansluiten...

    Trouwens, kan je ook spellen de HD-DVD speler afspelen, of moet dat nog steeds via de standaard speler gebeuren?
     
  15. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    de hd dvd speler speelt alleen dvd's, hd dvd's en audio cd's (geloof ik) af. Games speelt hij niet af.

    Zit zelf ook ernstig na te denken om zo'n ding in huis te halen. Dacht eerst dat het niet echt boeiend was, maar nadat ik XXX op blu ray heb gezien ben ik om.
     
  16. Cube

    Cube Speed Junky...

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat zo als ik al zei de 360 Elite er niet standaard heeft in gebouwd en omdat de HD-DVD die je koop voor 360 alleen 1080i ondersteunt en geen 1080p(ik weet niet of HD-DVD die resolutie wel aan kan 1080p). En omdat iedereen die een PS3 koopt een blu-ray heeft ook al gebruiken ze hem (nog) niet. Ook verkopen blu-ray disks better in US en heb hier in Nederland nog geen HD-DVD gezien en wel blu-ray. Meeste eletronica winkels raden ook blu-ray aan puur en alleen omdat meer bedrijven daar wat in zien.(Wat dacht je van Sony, Samsung, Philips, Panasonic, LG, Sharp, DELL en Apple ) dus denk ik dat dit genoeg argumenten zijn om te zeggen dat de HD-DVD dood geboren is.:)
     
  17. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    1080p is op de huidige X360's alleen mogelijk m.b.v. de VGA kabel. Door het AACS mag er maximaal 1080i over component worden weergegeven bij HD content.
     
  18. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Hd dvd drive ondersteunt gewoon 1080p en je kan em ook nog gewoon aan je pc hangen:) Hd dvd is gewoon 1080p films. Heb je wel es gezien wat een blu ray film kost? ;) Nou goeie dag, mogen ze eerst wat aan de prijzen doen. Check bv Freerecord.nl, staan genoeg hd dvd's voor 20 euro, kijk dan naar de blu ray, bijna het dubbele wat je ervoor betaalt. En dan nog te spreken over de features die de hd dvd wel kan doen, interactieve shit, check bv Tokyo drift hd dvd, geinige shit die blu ray niet kan.

    Maar tijd zal het leren, vindt dat je voor 160 euro geen slechte deal hebt aan een losse hd dvd drive;)
     
  19. Cube

    Cube Speed Junky...

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de verpakking staat dat je hij alleen 1080i ondersteunt als hoogste resolutie dus weet ook niet hoe je 1080p Wil krijgen :confused:
     
  20. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    *kijkt op de verpakking, staat nergens. Via Vga ist gewoon 1080p, via component 1080i. Heb vga, alleen geen full hd scherm:+ Hd films zijn btw gewoon in 1080p;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina