1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 HD DVD Player [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Kapitein Iglo, 15 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    daarnaast heeft hd dvd nog één belangrijke troef in handen (weliswaar niet direct met film gerelateerd, maar toch): Vista. Waarschijnlijk wordt de DVD als drager van data wel opgevolgd door HD DVD. Het is wellicht mogelijk dat Blu Ray wint op film gebied (hoewel zeggen dat de één beter verkoopt dan de ander echt mierenneuken is, beide formats lopen zo goed als een olifant met twee benen) maar als datadrager zie ik toch een grote toekomst voor hd dvd.
     
  2. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    ik zie beter als Windows in het totaliteit, dan boycotten ze Blu-ray Gewoon :)
     
  3. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft het veel effect om de hd dvd speler in huis te halen terwijl je een hd ready tv hebt dus geen full hd.Ik krijg miss nog reparatie kosten van mijn oude tv terug en wil er miss een hd spelertje van kopen.
     
  4. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Als je op dit moment met een gewone DVD speler kijkt, is een HD-DVD speler (met HD-DVD's uiteraard) een prachtig verschil.
    Het is de goedkoopste oplossing om HD materiaal op je TV te bekijken.
    (Afgezien van digitale TV en downloads, uiteraard.)
     
  5. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    oke weet ik genoeg, mocht ik die financiele meevaller krijgen ipv een nieuwe tv dan komt er een hd spelertje :)
     
  6. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    met de nieuwe 360 elite ism de hd dvd speler is het perfect via de hdmi kabel op alle full hd flatscreens films kijken in 1080p.

    heb alles hier draaien op een 46 inch full hd scherm en is helaas door de componentkabels nog maar 1080i.
    zodra de elite uit is gaat de huidige 360 naar de slaapkamer en komt de elite beneden in de woonkamer puur vanwege het 1080p signaal.

    zie nog steeds met meer dan regelmaat tijdens hele snelle scene's in 1080i dat de beeldopbouw toch te wensen overlaat.
    met 1080p is dat compleet opgelost.
     
  7. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus als VGA 1080p ondersteund, en HDMI ook. Wat maakt dan HDMI beter, en meer gewild?
     
  8. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    denk dat dat meer een persoonlijke voorkeur wordt, maar t zou goed nog een andere reden kunnen hebben.
     
  9. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    hdmi is volledig digitaal en ondersteund bv ook 7,1 surround.......dat de 360 daar weer (tot op heden) geen reet mee doet is weer wat anders.

    de vga kabel heb ik ook gebruikt maar geeft in mijn optiek minder mooie kleuren.....dit is uiteraard persoonlijk.
     
  10. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Mn hd dvd speler geinstaleerd, wat ziet dat er vet uit :) Bij dvd had ik vaak dat het me niet zinde, maar dit is zoals het hoort :):thumbs:
     
  11. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Nu 300 nog op HD DVD (Augustus helaas pas...) en we kunnen helemaal los. :cool:
     
  12. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja heb je gelijk in. Ik zag hem in de bioscoop en dacht ook; HD is precies wat deze film nog extra nodig heeft :+
    Natuurlijk ook direct voor het vervolg op Sin City. Nou nog hopen dat het niet alleen op blu-ray uitkomt allemaal.
     
  13. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    :cool: En Sin City moet nog even op hd dvd. Heb je verder nog wat goeie hd dvd's graveh? Zat te denken Jarhead er nog bij te doen en Constantine en sky captain en over weekje A scanner darkly importeren:cool:
     
  14. psvu2

    psvu2 Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    zaterdag ff miami vice gekocht mooie film hoor je gewoon op hd te kijken
     
  15. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Hoe weet je dat die in Augustus komt ???
     
  16. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Ook deze gekocht....mooi beeld, giga bout film :'-(
     
  17. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik heb King Kong (King Kut) Fast & The Furious en Fast & The Furious : Tokyo Drift.
    Heb op 't moment niet echt veel trek om nog een film te kopen, maar de eerst volgende gaat denk ik Chronicles of Riddick worden.

    Meen ik ergens gelezen te hebben. Weet niet of het 100% klopt hoor.
    De DVD versie komt wel in Augustus, dus de HD-DVD versie lijkt me ook logisch rond die tijd.
     
  18. mk2k

    mk2k Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    Had ook ergens gelezen dat een maatschappij van erotische films hd-dvd heeft gekozen :)

    Ze hebben er momenteel 4 uitgebracht en zijn van plan er maandelijks 10 tallen op hd-dvd uit te brengen.

    You've seen what happened to VHS *)
     
  19. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    dat was een andere tijd...

    destijds draaide alles op de verhuur van videobanden....tegenwoordig niet meer.
    weet bijna zeker dat het nog een dikke 2 jaar kan duren voordat er een standaard gekozen is tussen blue ray en hd dvd.
    dacht dat microsoft ook al signalen heeft laten vallen dat als de hd dvd flopt zij ook over zullen stappen op blue ray...sterker nog...ze zullen wel moeten dan.
     
  20. mk2k

    mk2k Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien dat straks in de videotheek ook de 18+ hoek vol ligt met rode hoesjes.

    Dat kan verschil maken hoor }:] sommige mensen houden van veel scherpte en detail :9
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina