1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 HD DVD Player [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Kapitein Iglo, 15 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    mooie foto's maar zoals je zelf al zegt, van de tv af doen ze de hd-dvd speler geen recht. In het echt is het nog zoveel x mooier.

    Heeft iemand al geprobeerd om hem aan te sluiten op de PC? Kan namelijk heel makkelijk, ik ben alleen te lui :+
     
    Laatst bewerkt: 16 feb 2007
  2. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    te lui :9 lol

    maar hoe zit dat dan? werkt dat eigenlijk precies hetzelfde als de xbox camera? gewoon plug and play?
     
  3. Kenman

    Kenman psn: oneshot1tkill

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    2
    Kapitein Iglo,
    Heb inmiddels een nieuwe hd dvd speler. Univendi heeft een super service, ze zijn vandaag een nieuwe komen afleveren. Echt aan te raden voor mensen!! Mijn hd dvd King Kong zit nog klem, dus die wordt nagestuurd.

    Alles doet het weer perfect. Mijn dvdpacific bestelling is binnen (1 weekje wachten... super!

    Hebben de mensen met een HDready tv de 360 ingesteld op 720p of 1080i?
    Wat is bij de hd dvddrive mooier?
     
  4. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zelf heb gekozen voor 720P, dan heb je namelijk niet dat bij snelle actie momenten dat je lijntjes ziet zoals hier:
    [​IMG]
    (waarschijnlijk beetje overdreven plaatje maar goed, je ziet het idee.)

    Ik ben blij dat je weer een nieuwe hebt, die gasten van unvendi zijn prima lui merk ik.

    @Barcode
    Je moet een bestandje downloaden via een torrent of iets dergelijks, dan moet je de HD-DVD drive aansluiten en naar dat bestandje verwijzen (gewoon een driver).

    Daarna moet je nog aan de Powerdvd 7 Ultra met HD-DVD playback zien te komen.

    Dan kan je films kijken.

    Zie:
    http://www.xbins.org/nfo.php?file=xboxnfo1539.nfo
    http://www.xbox-scene.com/xbox1data/sep/EEyFkZVEEyNPhTZIHr.php
     
  5. Daimler Freak

    Daimler Freak Active Member

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,
    na al dat lof heb ik 2 vragen gekregen. Ik heb mijn Xbox 360 via VGA aan een CRT computermonitor vastgemaakt, waarbij ik volgens het dashboard een resolutie heb van 1280*1024. Kan ik dus de HD-DVD gebruiken op deze monitor.
    Kan je de HD DVD gebruiken als je hem aan een oude tv zet via tulpstekkers en downscaled de Xbox 360 dan zelf het beeld naar de standaard PAL resolutie?
     
  6. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Jammer dat men voor internationale klanten wel shipping rekent. Anders was het helemaal top!
     
  7. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    krijg van de week nog mail binnen dat de bestelling die ik bij play.com gemaakt heb gewoon wel doorgaat hahaha :+

    gadgets en electronics worden niet buiten de uk verstuurd was het eerst......blijkbaar wel dus en waarschijnlijk heb ik deze week een 2de high def dvd speler hier in huis staan.

    mocht ik hem binnen krijgen en mensen hebben jeuk naar een nieuwe hd-dvd speler dan hoor ik het wel.
     
  8. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    Jeuk!

    Hoewel ik nog een beetje twijfel.. HD-dvd drive... ps3... allebei
     
  9. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Mij hebben ze niks gerekend.:thumbs:
     
  10. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    IK WIL HEM WEL VAN JE OVERKOPEN!
    zeg maar voor hoeveel ;)
     
  11. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    sorry...ben ff afwezig geweest.

    heb idd gisteren nog een splinternieuwe high def dvd speler binnen gekregen (zonder king kong welteverstaan) das nummer 2 dus :+.


    @ grumpiestocean
    een hele goeie vriend van mij moet even kijken (financieel) of het wel voor hem uitkomt.
    mocht dat een probleem worden dan zet ik hem hier neer voor een liefhebber.

    to be continued :)
     
  12. W3sl3y

    W3sl3y Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag ook de HD DVD speler maar wat ik direct heb opgemerkt is dat het geluid veel stiller klinkt dan gewone DVD films. Ik heb bv The Fast And The Furious en The Fast And The Furious Tokyo Drift in HD DVD en heb ook de gewone dvd versies ervan en de gewone dvd versies hebben een luidere geluidstrack dan de HD DVD versies. Als ik een HD DVD speel moet ik mijn (z-5400) bijna op de helft open zetten terwijl ik dat bij de gewone dvd versie van dezelfste film, het geluidsniveau een pak moet terugdraaien. Is dit normaal?
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2007
  13. Aquilas

    Aquilas Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Is de rest van je geluid via de 360 (bv. games) wel op het normale niveau van gewone DVD's?
     
  14. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    oke,dan gaat dat natuurlijk voor,maar laat maar zitten hoor,ik ben nu met een geluidssetje bezig en wil zoveel dingen tegelijk :x O-)
     
  15. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    het is bekend dat het geluid wat zachter is op de 360 maar of dit ligt aan de 360 zelf of alleen aan de dvd drive weet ik niet.

    had het al gehoord van een vriend van mij die verleden jaar de high def speler al had en meteen ook al met ditzelfde verhaal kwam.
    heb het zelf uiteraard ook hier dat alles zachter klinkt........heb normaliter het volume op 42 hier staan daar het met een hd-dvd ruim over de 50 moet voor hetzelfde resultaat.
     
  16. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje word het beeld van hd-dvd ook mooier op een hd ready tv? Want als ik nu een gewone dvd in mijn 360 prop vind ik het nou niet echt mooi.
    Dus komt hd dvd wel gewoon op 720p zonder upscrollen.

    En wanneer word er nu een standaard gekozen heb namelijk niet zoveel zin om er geld aan uit te gaan geven en er vervolgens achter te komen dat blue ray wint.
     
  17. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    De standaard gevecht is nog lang niet beslist en niemand weet wie het gaat worden. Is voor iedereen een verassing.

    Films op HD-DVD worden op 1080P op de schijf gezet en zul je xbox360 het beeld downscalen naar 720P, er wordt dan niet geupscaled.
    Edit Ik heb deze vraag nu toegevoegd aan de FAQ in de openingspost aangezien hij nu al 2 keer voorbij is gekomen.
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2007
  18. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0

    Oke maar wanneer komt er in godsnaam eens een standaard dit schiet niet op hoelang zijn ze nu al bezig. Las net ook dat warnerbros de ultieme hd uitbrengt,
    Met zowel hd -dvd als blue ray.

    Zo gaat er toch nooit een standaard komen. En als blue ray de standaard word gaat microsoft dan een losse blue ray speler uitbrengen of zal ik een ps3 moeten kopen?
     
  19. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is grappig dat je het zegt want een microsoft vertegenwordiger heeft tijdens (geloof ik) een e3 gezegd tegen een site dat ze een bluray add on gaan verkopen als blijkt dat HD-DVD gedoemd is. Het werd snel weer in de doofpot gestopt en ik weet niet of het nog terug te vinden is maar ik weet zeker dat het gezegd is.

    Wat ik verwacht is dat bluray en HD-DVD naast elkaar zullen gaan leven net als Xbox 360 en Playstation 3 en dat er nooit een 'universele' standaard zal komen.

    Zoals ik al zei het antwoord zal verlopig nog niet komen en ik geef er niet om, ik geniet nu van de HD-DVD's zolang het kan en mocht het niks worden kopen we gewoon er een Bluray addon/speler bij.
     
  20. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke maar waar kan je ze kopen met nederlandse ondertiteling. Want bij bol.com zie ik alleen maar vet hard. Maar wel aardig wat blue ray dvd's Ook verkopen ze daar geen hd-dvd spelers meer. Ik ben namelijk een beetje bang dat blue ray gaat winnen en dat ik nu dus 200€ uitgeef en het straks weer kan gaan doen aan blue ray.
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina