1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 HD DVD Player [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Kapitein Iglo, 15 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Ze hadden bij MM in Alphen niet zo heel veel staan. Van Helsing, Fast en the Furious serie, Full Metal Jacket, Doom en Miami Vice.
     
  2. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Wat kosten de HD-DVD's eigenlijk bij de MM ???
     
  3. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    In Alphen waren de meeste allemaal €28.
     
  4. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb de HD speler bij Dixons gezien en het was de enigste!Heb hem gelijk weg laten leggen voor maandag,en nu kan ik 2 dingen doen:eek:f ik ga doorsparen voor me geluidssetje of ik koop de HD speler.

    Dat geluidssetje kan nog wel wachten, want moet eerst verhuizen voordat ik echt kan kijken wat er allemaal inkan komen en kan plaatsen.Maar ik kan ook een beter geluidsetje kopen en die HD-speler later kopen,zodra er ook meer films uit zijn.

    Ik hou nog 100 euro over als ik die HD speler koop,wat zou ik kunnen doen?
    Weten jullie iets?
     
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2007
  5. Kenman

    Kenman psn: oneshot1tkill

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    2
    Goede 5.1 geluidsset is een must voor gamen en voor movies!
     
  6. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Dan weet ik het :+
    Als iemand hem zoekt nog:Ga naar de dixons in zaandam maandag en vraag ernaar:)
     
  7. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zag m ook liggen bij de Dixons!
     
  8. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    En ik heb hem zojuist gehaald bij de Dixons Lijnbaan in R'dam :D Ik had de enalaatste.

    Ik ben ook gelijk even langs RoDisc gegaan om te kijken wat ze nog hadden liggen. De toppertjes waren allemaal al weg helaas, maar er lagen nog wel wat coole tussen. Ik heb mezelf voorgenomen geen import te kopen, alleen met NL ondertiteling, om ook een beetje de kosten binnen de perken te houden. Ik heb gelijk Van Helsing meegenomen a 22,95 en Tokyo Drift besteld a 24,95, die zou volgende week binnen moet komen.

    Ik had al 2x een mooie demo van de speler gehad van Vincent R, en dit had bij mij al de doorslag gegeven om er ook een te halen. Gedownloade HD movies kunnen in de meeste gevallen gewoon niet tippen aan de beeld- en geluidkwaliteit van de HD-DVD. Gewoon net dat extra beetje sharpness en cleanheid, zowel in beeld als geluid. Natuurlijk zijn glitches of pixeltjes die je weleens in gedownloade films had ook historie. Het geluid wat het ding maakt is ook verwaarloosbaar met de console ernaast, heel netjes.

    Bovendien heb ik nu weer een clean 360 front, nu de kabel van mij Vision mooi aan de achterkant kan van de speler. Wireless Addon zit (en ziet) ook super op de speler. Tot nu toe, niets dan positief over de speler :)

    Nu nog een beetje een mooie setup maken, het is nu ff een beetje puzzelen hoe ik het nou het beste kan neerzetten. Morgen ff een piccie maken...
     
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2007
  9. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Was vanavond even bij de MM in Hengelo.
    De HD-Drive verkochten ze wel ( Nog 1 ) maar HD-DVD's hadden ze nog helemaal niet !!!
    Volgens de medewerker (DVD-afdeling) zouden ze pas eind April komen ??
    Kon ze natuurlijk wel bestellen maar prijs en levertijd was onbekend.

    De wireless antenne geeft de HD-drive iets speciaals mee.
    Kreeg al verschillende reacties van personen die wilden weten waar dat "stokje" voor diende.
     
  10. AgentSmith

    AgentSmith Guest

  11. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    in eindhoven lagen er wel al een aantal (10 stuks maximaal).
    Ik aan die eikel van een verkoper vragen of er toevallig al een paar weg waren uit de schappen waar ik niets van af wist en of hij even zijn lijstje op de pc wilde laten zien, maar dat wilde die niet...heb maar meteen de hd films die ik in me hand had terug gelegd voor zijn neus.
     
  12. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja he! :D

    Hij ziet er echt goed uit op de speler, zowel op zijn zijkant als platte positie. Was ook al zo op de achterkant van de 360 trouwens. Hij wordt er wat minder saai door. De speler krijgt een soort cleane accesspoint-achtige look. Goed ontwerpwerk door het 360 team! _O_
     
  13. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Hij moest alleen nog in het zwart te verkrijgen zijn :9.
     
  14. pboy007

    pboy007 Game-freak

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo,
    hier een stuk uit het ro-disc email folder.

    Deze week een typische Ro-Disc Hot Spot, maar er is veel belangrijker en opvallend nieuws: De eerste full HD-speler is in Nederland op de markt gebracht. De Toshiba HD-EX1!

    Het is maart 2007: De strijd om de nieuwe High Definition standaard tussen HD-DVD en Blu Ray kan in Nederland beginnen. Ondanks dat veel eerder Blu Ray spelers in Nederland door Panasonic en Samsung zijn uitgebracht, verkopen deze apparaten nauwelijks. De consument wacht massaal af.

    De verkopen van HD-DVD schijfjes weten ondanks het uitblijven van full-HD-DVD-spelers de Blu Ray schijfjes veruit te overtreffen. In maart was de schrikbarende verhouding zelfs 89% HD-DVD tegenover 11% Blu Ray discs. Dit enorme verschil is te wijten aan de massaal geimporteerde add-on-HD-DVD-speler van € 199 voor de X-Box 360 gamesconsole. High Definition lijkt dus voornamelijk het gamespubliek aan te trekken. Niet voor niets hoopt Sony op een opleving van Blu Ray na het uitbrengen van hun nieuwe PS3 gamesconsole, die ook Blu Ray kan afspelen. Deze troef van Sony verschijnt ook in maart en wel op de 23ste.
    Microsoft Nederland zit ook niet stil en gaat de zeer succesvolle HD-DVD add-on ook officieel in Nederland uitbrengen: 16 maart!
    In komende nieuwsbrieven zullen we meer aspecten over het nieuwe HD-tijdperk uitlichten.

    Het Ro-Disc Team

    toch leuk om te weten haha.
     
  15. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
  16. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    En terecht, beste serie die ik ooit heb gezien, alleen veel te snel afgelopen :mad:
     
  17. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar staat ie dan :D

    [​IMG]

    [​IMG]

    Wow, wazig effect van het beeld op deze foto, misschien een beetje te dichtbij :9
     
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2007
  18. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    @dynamike: Super mooie opstelling heb je daar! Vooral die close-up ::9

    Ik was vanmiddag bij de MediaMarkt in Zwolle en daar stonden nog 5 add-ons voor 190 euro. Ik heb me nog ingehouden. Het is toch weer bijna 200 euro...
    Erg veel HDDVD's hadden ze trouwens niet. Een stuk of 5-6 films en overal maar 1 enkel exemplaar van. Blu-ray was veel meer te verkrijgen, rond de 20 titels.
     
  19. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zojuist de HD-DVD drive gekocht bij dixons in Maastricht! Maar heb nog geen HD-DVD gekocht. Allereerst een vraag. ZIjn HD-DVD's ook regio gebonden of kan je nu wel dvd's importeren uit de USA?

    Ik zie namelijk bij www.rodisc.nl best een aardige collecite HD-DVD's maar er is ook veel import.

    P.S. Kent iemand nog websites waar je HD-DVD's kan bestellen en waar je kunt betalen via overschrijving?
     
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2007
  20. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    De startpost zal de meeste vragen van je beantwoorden. Veel plezier met je hd dvd speler
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina