1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 HD DVD Player [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Kapitein Iglo, 29 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Heb inmiddels nieuw formulier ingevuld. Zodra morgen m'n speler binnen is, snel barcode opschrijven en formulier opsturen!
     
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    [​IMG]

    Besteld! :)
     
  3. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Zijn HDDVD's eigenlijk regiovrij?
     
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Meeste wel. Kun je zien op Axelmusic.com. Staat bij elke film welke regio hij heeft. Bij de meeste staat ALL.
     
  5. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ok tnx :)
     
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dit las ik nog bij de Shipping And Delivery Policy.

    :)
     
  7. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Startpost geupdate met het formulier en axelmusic/hdmovies source.

    Het is jammer dat alle coole films in catagorie A zitten. De andere twee catagorieen vallen me beetje tegen. Maar ja ik val helaas toch buiten de actie :)
     
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Als ik had geweten dat je 'm in Oktober ook al mocht kopen, voor de actie dan had ik 'm allang besteld! Maar omdat de actie per 1 November in Nederland van start ging, dacht ik dat je de speler ook pas vanaf 1 November mocht kopen. Achja, ik krijg 'm morgen binnen! :)

    /edit: Ben echt net op tijd! De hele week was de speler op voorraad bij ConsoleShop.nl
    Kijk ik net, is ie uitverkocht! 8)
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2007
  9. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik begrijp em niet. Wat is het verschil tussen deze en deze. Nja die eerste is niet leverbaar zie ik na het typen van dit bericht. Never mind dus kind of..
     
  10. Daimler Freak

    Daimler Freak Active Member

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er trouwens al meer bekend over HTCP beveiliging. Ik hoorde namelijk dat het dan niet mogelijk was via VGA op Full HD een film af te spelen. Kan iemand mij misschien nier iets meer duidelijkheid over geven?

    Edit: het zou dan alleen mogelijk zijn als er gebruik gemaakt zou worden van een digitale verbinding zoals HDMI.
     
  11. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Alle HDDVD's zijn tot op heden regiovrij en kan je dus naar hartelust importeren. Blu-ray is wel opgedeeld in 3 regio's (A/B/C).
    Die laatste 'gekleurde' hoes komt uit de VS. De eerste 'grijze' hoes komt oorspronkelijk uit Australia (staat er ook bij), in Nederland hebben we dezelfde hoes.
    Met HTCP bedoel je waarschijnlijk HDCP ;) Het is een beetje stil rondom deze beveiliging. Volgens mij is het voor 2-3 jaar uitgesteld, maar dat weet ik niet zeker. Mocht het wel ingevoerd worden dan betekend het inderdaad dat je alleen via HDMI/DVI (dus digitaal) een film kan kijken...
     
  12. Daimler Freak

    Daimler Freak Active Member

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    0
    En hoe zou dit dan in zijn werk gaan bij mijn Xbox 360? Deze heeft een analoge schaler en het zou dus eigenlijk niet mogelijk zijn om je tv via HDMI aan te sluiten.
    En inderdaad, ik bedoelde HDCP, sorry voor de verwarring.
     
  13. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559


    De 2de is Amerikaans en duurder! :)
     
  14. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je geen Elite heb dan ben je dus de sjaak...

    HDCP kan niet over een analoge verbinding verzonden worden, dus ook geen component zoals de 360 heeft. Als ze HDCP gaan invoeren dan kan je dus alleen met een Elite afspelen...

    Volgens mij was dat ook een van de redenen om het nog even uit te stellen. Als ze het wel invoerden kon Microsoft de HDDVD add-on wel op de markt brengen, alleen had men er niets aan omdat toen de elite nog niet bestond... Microsoft is wel een van de grootste pushers van HDDVD dus ze hadden grote belangen om HDDVD wel analoog te kunnen versturen.
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik kan toch wel via Component, HD-DVD's kijken he? :+
     
  16. Daimler Freak

    Daimler Freak Active Member

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 1 nov 2007
  17. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    @rivanov: jup en vga.

    *heeft bonnetje + formulier geprint :+, nu nog een stuk uit de doos knippen lol, maar goed dat ik de doos dit keer niet weggegooid heb...
     
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Hoop dat de TNT Pakketdienst een beetje op tijd is morgen, formulier ligt al klaar. Alleen de barcode opschrijven en factuur kopiƫren!
    Waarom knip je 'm uit? Je hoeft de barcode alleen maar op te schrijven hoor! :+
     
  19. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    oh er stond "de originele barcode" dus ik dacht uitknippen :+
     
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Doh, staat naast het Email adres veld..Barcode: _______________

    :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina