XBOX 360 HD VGA Kabel van Microsoft uitgevaagd beeld?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door flashingst, 2 dec 2012.

1. flashingst

flashingst Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een HD VGA kabel gekocht (van Microsoft) maar die vertoont uitgeveegd beeld, allerlei letters staan dubbel etcetera... Heel raar en jammer! Het was een behoorlijk prijzige kabel, hij was 30 euro maar werkt dus blijkbaar niet goed. Maakt niet uit op welke resolutie ik hem zet. Alleen op 640x480 vertoont hij geen uitgevaagd beeld maar dan is het héél erg wazig, echt niet om aan te zien! Ik heb werkelijk alles geprobeerd. Het gaat om een Delium 22,5 Inch monitor die ik ook gebruik voor mijn computer (ook via VGA, werkt perfect op 1920x1080!!).

Zelfs een ander scherm nog geprobeerd met een lage resolutie maar helaas heb ik dan hetzelfde probleem.

Ben echt ten einde raad en daarom post ik hier dit bericht.

Alle hulp is welkom!!

2. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ik maak gebruik van de zelfde kabel maar heb een super strak beeld via 1080p.

Als je de vga aansluit op de monitor kan je dan zien welke hz er gebruikt wordt via 1080p.

3. flashingst

flashingst Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee volgens mij niet, ik ben volgens mij echt ALLE opties langsgegaan zowel op de 360 als op mijn scherm. Waar zou het eventueel kunnen/moeten staan??

4. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ik kan bij mijn LG in het menu kijken welke resolutie gebruikt wordt door de Xbox360 (VGA) en Mac mini (HDMI).

5. flashingst

flashingst Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat kan ik wel zien maar ik kan de resolutie ook op mn 360 aanpassen. Wat zou dit eventueel oplossen?

Deel Deze Pagina