Sinds ik een nieuwe tv (Sharp Aquos LC-32LE320E 32 inch LCD HD) heb gekocht, wilde ik HDMI voor mijn XBOX omdat het beeld er natuurlijk anders niet uitziet. Ik heb dus een tv en HDMI kabel (1080p) voor 30 euro bij de Mediamarkt gekocht. Het heeft ongeveer een dag goed gewerkt, totdat ik dit probleem kreeg. http://www.youtube.com/watch?v=CJBQhLBr5jA Ik heb zo'n beetje alle resolutie opties geprobeerd. Alles uitpluggen, geen disc in tray > HDMI in XBOX, HDMI in TV > 360 opstarten met Y+Right Trigger ingedrukt. En het helpt nog steeds niet. Ik kom echt geen stap verder. Iemand die hier een oplossing voor heeft?
Aan je Xbox zal het niet liggen. Ik denk aan je TV of kabel. Probeer is zonder HDMI kabel te gamen. Laat me weten of het dan wel doet.
En probeer ook eens een andere kabel als je die eventueel ergens vandaan kunt halen. Zo niet, breng de kabel sowieso terug en haal er 1 voor 5 euro. Deze werkt net zo goed als een kabel van 30 euro. Mits het een kabel van een paar meter is overigens.
Het viel me op bij je video toen je de game op pauze zette op het laatst, dat het over was met dat geknipper.
Op de gewone AV kabel doet ie het prima, alleen de beeldkwaliteit is natuurlijk minder. En bij het op pauze zetten van de game, dat was gewoon toeval denk ik. Want als ik 'm een aantal minuten op pauze laat staan flikkert ie ook net zo erg. De ene keer blijft ie wat langer op beeld staan dan de andere keer. Soms kan ik één of twee uur gamen zonder enkel probleem, en soms als ik de XBOX aanzet begint het in m'n dashboard al.
Met AV heb je dus gewoon normaal beeld. Dan is het duidelijk, je HDMI kabel is het probleem. Terug brengen zou ik zeggen en deze halen: http://gamemania.nl/game_images/games/000000000000016914_GM_PACKAGE_0001_M.JPG Die gebruik ik ook, ook mooi beeld. . Scherper beeld.
Probeer eerst even een andere HDMI kabel als je die hebt liggen of kunt lenen van een vriend. Anders kan je ook even een nieuwe kabel halen bij de action voor 2,50. Mocht dat ook niet werken dan kun je altijd nog een component kabel kopen
Is het geen HDMI handshake probleem? Probeer is te spelen met de volgorde en timing van het aanzetten van je apparatuur. Dus bijvoorbeeld altijd eerst je tv aan.. zet m dan op de juiste kanaal en dan pas je xbox.. of andersom.. eerst je xbox.. daarna pas je tv enz.