1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 HDMI

Discussie in 'Algemeen' gestart door Countdown, 4 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Countdown

    Countdown Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Goeiedag allemaal,

    Ik weet niet of ik dit hier op de juiste plaats ben maar ik wil het toch graag proberen. Ik ben sinds kort de gelukkige eigenaar van een 32 inch HD tv (JVC) en heb daar meteen een speciaal kabeltje bij gekocht die ze mij hebben aangeraden. Het gaat hier om de HD AV kabel. (http://www.amazon.de/exec/obidos/ASIN/B000AYYADO/028-9833875-5555722)

    Nu heb ik van iemand gehoord dat je doormiddel van dit kabeltje je xbox360 als HDMI kan aansluiten. Waardoor het allemaal nog net iets mooier eruit komt te zien. Nu heb ik een speciale HDMI zender maar ik krijg mijn 360 niet op die zender afgestemd. Iemand enig idee hoe je dit kan en, of dit uberhoud mogelijk is.

    Ik heb totaal geen verstand van wat HDMI, het gaat mij er enkelt uit dat het hele gebeuren er zo mooi mogelijk uit komt te zien. En ik denk dat hier misschien nog meer mensen geinteresseerd in zijn...

    Alvast bedankt,


    Gr. Countdown
     
  2. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
  3. Jorrit

    Jorrit Server admin XBW.nl ICT

    Berichten:
    5.537
    Leuk Bevonden:
    9
    Volgens mij kan de 360 inderdaad niet op HDMI, omdat men component goed genoeg vond. Er staat me iets bij dat de HD DVD speler een eigen HDMI uitgang heeft, maar dat weet ik niet zeker. Games over HDMI zal wel niet gaan lukken.
     
  4. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Er bestaan ook geen Component naar HDMI adapters.

    Ben zeer tevreden met de beeldkwaliteit van de HD AV kabel.
     
  5. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had gehoord dat die kabel er wel zou aankomen. Ook op de site Lik-Sang.com die overigens heel betrouwbaar is staat het artikel als COMING SOON.

    Check hierzo: 360 HDMI Cable
     
  6. Countdown

    Countdown Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor jullie reacties jongens. Kunnen jullie mij ook vertellen wat jullie ervaring met de HD tv is, want ik ben mijn 19inch monitor gewend en nu ik naar de 32inch tv ben gegaan, valt het me toch wat tegen. Ook qua televisie kijken heb ik een hoop geruis, je zou denken dat het aan de kabel zou moeten liggen, en misschien is dat ook wel zo, maar ook wanneer ik een dvdtje wilt kijken heb ik ruis.

    Zou dit komen doordat je er eigelijk gewoon een HD dvdspeler voor moet gebruiken of ligt dit gewoon aan mijn tv?
     
  7. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
  8. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Als je in de HDTV thread gaat posten , vertel er ook meteen even bij om welke merk tv het gaat !!
     
  9. Countdown

    Countdown Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke jongens ga ik meteen even doen.
     
  10. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Je hebt er denk ik meer aan als je je vragen in de volgende topics zou stellen.

    Xbox 360 Algemeen

    HDTV thread

    Veel succes!

    Op deze thread gaat dus een slotje.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina