Ik zoek een goedkope headset voor de xbox 360. Ik kan ze op verschillende sites al vanaf 7-10 euro incl. verzendkosten bestellen, maar wil natuurlijk ook iemand hier op het forum blij maken. Als je een headset hebt PM me!
alleen kan het wel 2 weken duren, En soms komt het helemaal niet aan ( ik heb bij deze site besteld(nogal vaak ) )
Hahaha, meen je? Surprising sir! Maar wat ik eerder al eens zei...je naam doet me nog steeds denken aan een klojo waar ik vroeger enorm vaak Halo2 en 3 heb gespeeld. Werd leip van die gast hahaha! Maarrrrrr altijd rete toffe potjes. Moet steeds terug denken aan die chille tijd als ik jouw naam voorbij zie komen.
Gewoon niet lopen knoeien met Action meuk, converter en shit, dan liever die goedkope china meuk. Plugggggg and playyyyy...en als je dan eens fakking boos bent kwak je hem tegen de muur en bestel je voor een paar eu weer een nieuwe!
dan kan ik er gelijk 10 bestellen, want met Gta Online wordt ik schijtziekk van die kinderen die je overal op staan te wachten !
Ik bestelde er met Halo ook 10 per keer haha. Maar dat was in de Halo2 en 3 tijd. Toen kostten er 10 maar 10dollar INCL verzending, dan had je dr 1 voor 50-60 cent haha!