Xbox 360 Headset.

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door tijmsja, 4 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tijmsja

tijmsja Tijmen

Leuk Bevonden:
    0
    hee
    ik heb van het weekend een 360 aangeschaft (premium). nou heb ik ook live en daar gebruik ik me headset bij. alleen die doet het nietl:confused: ik hoor niemand praten en ik kan zelf ook nie praten... als k een voice bericht stuur dan doet die het wel gewoon. en dan hoor k mezelf ook gewoon goed. het is alleen als ik een spel speel (online). moet ik in de instellingen iets instellen ofzo?
    alvast bedankt
    Tijmen!

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Het beste kan je dit soort vragen in bestaande threads stellen: Xbox360 Algemeen [vragen / opmerkingen] deel 3 ‎of in de headset thread

ga naar zoeken --> geavanceerd zoeken --> zoek alleen door titels --> alleen dit forum gedeelte --> headset

Mogelijk heb je problemen met Live of ben je nog niet oud genoeg om op live te mogen spelen

3. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Tip: Kijk eens bij de system settings van je xbox, of bij de account management in het xbox live tabblad. Headsets zijn vaak uitgeschakeld voor mensen jonger dan 18 jaar, ouders moeten daar nml. toestemming voor geven. Zoek naar dingen zoals parental control.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina