hee ik heb van het weekend een 360 aangeschaft (premium). nou heb ik ook live en daar gebruik ik me headset bij. alleen die doet het nietl ik hoor niemand praten en ik kan zelf ook nie praten... als k een voice bericht stuur dan doet die het wel gewoon. en dan hoor k mezelf ook gewoon goed. het is alleen als ik een spel speel (online). moet ik in de instellingen iets instellen ofzo? alvast bedankt Tijmen!
Het beste kan je dit soort vragen in bestaande threads stellen: Xbox360 Algemeen [vragen / opmerkingen] deel 3 of in de headset thread ga naar zoeken --> geavanceerd zoeken --> zoek alleen door titels --> alleen dit forum gedeelte --> headset Mogelijk heb je problemen met Live of ben je nog niet oud genoeg om op live te mogen spelen
Tip: Kijk eens bij de system settings van je xbox, of bij de account management in het xbox live tabblad. Headsets zijn vaak uitgeschakeld voor mensen jonger dan 18 jaar, ouders moeten daar nml. toestemming voor geven. Zoek naar dingen zoals parental control.