Hey mijn probleem is het volgende als ik mijn xbox start dan herkent hij mijn controllers niet. Ook niet nadat hij hem opnieuw heeft gesynchroniseerd. De xbox knippert wel van gesynckt maar daarna gaat het controller 1 lampje niet branden. Het enige wat licht geeft is de aan en uit knop. Het volgende probleem hij zend ook geen beeld meer. De stekkers nagelopen en alles zit er goed in. Het rare is ook dat ik eergisteren nog heb gespeeld niets aan de hand en vandaag opnieuw wil spelen en opeens tegen deze problemen aan loop. Weet iemand wat er aan de hand is met mijn xbox?
denk niet dat deze probleem aan je xbox ligt maar meer aan de stroom voeding zou kunnen hoor probeer ff al je kabels eruit te halen en in een ander stekker werkt dat niet dan raad ik je aan om met xbox contact te nemen want dan is ie namelijk niet goed hoop dat dit heeft geholpen rustig
Wat er aan de hand is met je beeld weet ik niet. Maar over je controller, druk je op de zoek knop van je controller en console op het zelfde moment? Probeer anders een kabeltje te kopen, is erg handig met het opladen en het is altijd connected aan je 360.