Xbox 360 High-Definition Videos

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door ThaBEN, 10 jun 2005.

1. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    He mensen.

Voor de mensen die het nog niet wisten;

Klik HIER voor trailers in High Definition van de xbox 360.

Veel mensen waaronder ikzelf hadden problemen met het afspelen van de filmpjes omdat de pc het gewoon niet trekt!

Nu heb ik hier een oplossing voor gevonden.

Laad je filmpjes in Windows Movie Player (zit standaard in Windows XP) en sla ze opnieuw op met de optie "BESTE KWALITEIT VOOR DEZE COMPUTER".

Als hij klaar is met opslaan kan je ze wel vloeiend met perfect beeld bekijken _O_

Het kan wel ff duren. Ongeveer 20 minuten per filmpje bij mij.

Daarom heb ik ook eerst alles gedownload, en vanmorgen alles in Windows Movie Maker geladen voordat ik naar me werk ging. (Jah ik zit nu stiekem te internetten op me werk 8) ) Hij is dus nu alles aan het omzetten en als ik vanmiddag terug ben van me werk heb ik dus een half uur lang aan xbox 360 trailers O-)

Succes :p

2. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    oh bedankt 'BlueEyedNigga'. Dan kan ik ze eindelijk ook goed afspelen :)

3. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ook bij mij haperde het. Moet toch zeggen dat niet overal de gfx ervan af spetteren. Zal vast nog komen omdat het nog een halfjaar voor de release is en het duurt zowieso even voordat alles eruit gehaald wordt.

4. FabianNL

FabianNL Guest

je hebt dan alleen wel weer niet HD kwaliteit :mad: ;) Maar bedankt voor de tip, ga ik ff proberen dan....

5. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Verwacht nou niet dat de games er nu stukken beter uit gaan zien als de grafische hoogstandjes als op de PC. Dat zal pas over een tijd gebuiren. Waar je je zelf op mag instellen is halflife graphics en doom 3 graphics op de hoogste stand.

6. XquistX

XquistX sTIMpie

Leuk Bevonden:
    0
    waarom niet? de technieken in de next gen console's zullen de komende jaren de pc overstijgen.. dus ik verwacht wel degelijk betere graphics.. misschien niet bij de geboorte van de consolles maar wel na een jaar ofzo..

7. Ninto

Ninto Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Inderdaad. Als je een Xbox 360 koopt en de inhoud in een PC pleurt, heb je tering goede PC voor tering weinig geld!

8. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Als je hem mod zodat je unsignes code kan booten uiteraard.. Plus dat iemand dan nog een OS voor de 360 moet maken.

9. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    En een console gaat een paar jaar mee voordat er een nieuwe uitkomt, bij pc's komen er met de dag nieuwere onderdelen uit.

10. Vengo

Vengo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    PRECIES! + Xbox 360 heeft een soort van mediacentre software. Hierdoor ziet alle digitale entertainment bij elkaar. En zo is de xbox 360 een total home entertainment machine 8). Wel vet }:].

Ik hoor en lees alleen bij een aantal gasten / artikelen dat de X360 een xbox 1.5 wordt qua graphics. Dit ben ik gewoon zat om te horen. Zeg nou zelf, dat is toch niet zo??? Soms leek het wel zo. Bijv. bij een perfect dark zero screen of bij een kameo screen. Bij gears of war leek de X360 het niet te trekken soms (=> hakkerige animaties)... Maar dit zal toch in de loop der tijd veeeeeel beter worden toch of niet?????

@Elgee: Als ik iets weer verkeerd heb gepost zeg je het maar. Dan verwijder ik mijn bericht wel of zo.

Ontopic:

Thnx. Top van je. Vette filmpjes. Jammer alleen dat ik geen hd-tv koop, maar ja...

Laatst bewerkt: 10 jun 2005
  11. FabianNL

FabianNL Guest

dat het nog niet 100% soepel loopt komt ook doordat ze nog niet met definitieve development kits werk(t?)en. AA stond ook nog overal uit, en dit zal dus uiteindelijk op de 360 allemaal beter worden :)

12. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat iets schokt op de xbox 360 komt alleen maar doordat ze nog bezig zijn met ontwikkelingsgevallen. die devkits en de 360 zal echt niet beginnen te schokken bij Gears of War.. komt allemaal goed ;)

13. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kameo vind ik juist de meeste indruk maken. ALs je een ziet hoeveel van die trollen er op het beeld lopen niet normaal dat is echt de kracht van de next gen naar mijn idee. Verder doen die beelden niet onder voor een geanimeerde teken film. Kameo is voor mij echt een titel die ik van af dag een koop. Als ik hem al koop want alsde games 90€ gaan kosten was dit mijn laatse console.

Laatst bewerkt: 10 jun 2005
  14. jeroen kroes

jeroen kroes hertog jan ownage

Leuk Bevonden:
    0
    keej kerel!!!!

15. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    WATTT... zow lang voor XP, doe mij geen moeite, ik down ze dan liever niet!!

al zou het wel mooi zijn, die beelden!!!

16. master dude

master dude Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is het niet windows media player in plaats van windows movie player? Want ik zou niet weten waar ik movie player zou vinden

17. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het is "WINDOWS MOVIE MAKER"

ga naar "START" ---> "ALLE PROGRAMMA'S" en dan staat hij ertussen.

18. Vengo

Vengo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ew heb ik niet... Kun je die ook downloaden???

19. FabianNL

FabianNL Guest

jip, gewoon gratis van de microsoft site volgens mij, hij zit ook standaart bij je updates van windows...

20. tomdamasker

tomdamasker wachten duurt lang

Leuk Bevonden:
    0
    wow, k zag gister gamekings en daar zien de x360 games er zo veel beter uit! T kan er ook aan liggen dat ik niet zon goede pc heb, maar k raad je egt aan om morgen of woensdag ff te kijken

Deel Deze Pagina