Xbox 360 Hot or Not, En waarom?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Daz, 2 jan 2006.

  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Goedemorgen mensen,
    De Xbox 360, is die nou hot of not? En waarom?

    Veel mensen zeggen dat ze problemen hebben met dingen die vastlopen, witte strepen op beeldschermen, Call of duty cd die afbrokkelt,Live problemen, Perfect Dark Zero een flopper en dan weer niet. Ik heb er 1 besteld maar ik begin toch wel een beetje te twijfelen.

    Ik was een enorme enthousiaste gamer op de Xbox en vond de games prachtig! Totaal nieuwe ervaringen gehad en bij sommige games ook weer niet.

    Nu zijn er wel coole games in de maak, altans dat vind ik. Voorbeelden zijn Gears of War gemaakt door Epic Games, The Elder Scrolls Oblivion ontwikkeld door Bethesda Studios of Huxley of Final Fantasy, Dead or Alive 4,Fight Night Round 3, Splintercell Double Agent,(Spreekt mij erg aan),Frame City Killer.

    Nu hoop ik nog op vervolgen als Fable 2, Halo 3,Forza Motorsport 2,Freedom Fighters 2,Ninja Gaiden 2. Dat zijn de games die ik toch wel enorm cool vond voor de Xbox.

    Het uiterlijk van de Xbox 360 spreekt mij erg aan en de multimedia dingen wat je ermee kan doen, En natuurlijk de controller. Maar het schijnt dat veel mensen last hebben van de bovenstaande dingen die ik dus in het begin heb geschreven. Wat vinden jullie er nou van? Hot or Not?
     
  2. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Hot!
     
  3. christvs

    christvs Active Member

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    0
    Hot, als je perfect dark goed speelt zie je dat het zo erg nog niet is! en die vervolgen komen er vast wel!

    HOT
     
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Graag een mening Brandts of je hebt kans dat dit draadje dicht slaat. Ik vraag jullie nog 1 keer: Hot or not en waarom? Hebben jullie dan geen problemen dan zoals ik hierboven schreef?
     
  5. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    hot
    sommige lopen vast
    en pdz is misschien wel een flop
    maar de xbox heeft ook veel flops gehad maar was ook hot
    ik vind het allemaal perfect werken heel die menu's
    en de games die eraan komen worden veelbelovend
    en ken nou al 5 games die ik dit jaar wil kopen. en daar komen er vast nog wel een paar bij. maar je moet soms niet te veel naar meningen van anderen luisteren. net zoals dat sommige mensen fifa 06 rtfwc een flop vinden terwijl dat ik hem top vind. maar dat ligt aan je smaak. de 360 zelf is helemaal top. met alle mogelijkheden die erop zitten en die er nog aan zitten te komen
    er is nog niks tegengevallen aan de 360 tot nu toe. alles is boven mijn verwachtingen
     
  6. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow sorry had alleen op de vraag hot or not gereageerd |:-
    Hot vanwege de graphics, live en de mogelijkheden. Minpuntjes zijn: lawaai van de DVD drive, problemen met de 360 en de launch games vallen me tegen. maar lawaai heb ik geen last van, problemen heb ik (gelukkig) nog niet gehad en de goede games komen nog wel, dus daarom toch een HOT!
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2006
  7. Arie_Bombarie

    Arie_Bombarie Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Hot :p.

    Geen problemen.

    Heb alleen nog PDZ en die ownt. (Vooral op Live dan)
     
  8. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het het tot nu toe niet Hot maar maar ook niet slecht het zit er tussen in. Omdat tot nu toe veel consoles vaak blijven hangen etc. maar dat met de garantie kun je dat probleem oplossen een ander reden waarom ik het nog niet zo hot vind is omdat er nog geen vette games zijn behalve NFS Most Wanted maar dat wordt binnenkort ook opgelost met Godfather, Splinter Cell Double Agent en Gears of War en als die titels uitkomen dan is de XBOX ZEKER WEL HOT!!!!!!!!!!!!!
     
  9. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    HOT!! geen problemen gehad in 3weken, en dat lawaai nou dat valt wel mee, vooral als je een 5.1tje erover heen hebt knallen... verder live is vet en spellen worden alleen maar beter. weet je nog toen de xbox 1 uitkwam toen waren er ook verrotte spellen tussen... maar goed ben nu proud owner of Call of duty2 en PGR3.. dus heb nix te klagen, nou ja alleen de headset is egt slecht
     
  10. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Flop:

    - Teleurstellende games (tot nu toe nog geen echte goede games gezien)
    - Vastlopende games
    - Aan de Xbox 360 mankeert het een en ander
    - Games zijn erg buggy (nauwelijks getest)

    Top:

    - Weer eens wat anders
    - Toch mooie graphics
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2006
  11. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    ff commentaar geven: Bugs hou je altijd in spellen daarvoor heten het spellen, het is geen real-life... en testen kan je jaren doen maar tog krijg je de bugs er nooit allemaal uit. Teleurstellende games: ik weet niet wat voor spellen jij hebt maar valt wel mee denk ik. en het is nog vroeg dus wie weet wat komen gaat... vastlopende games heb ik geen last van lucky me...
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Not:
    Headset
    Teveel lawaai

    Hot:
    Vette Graphics
    Verder geen problemen gehad
    Mooie menustructuur en interactie met Live
    Games to come!
     
  13. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Zoals Nicos al aangeeft, heb ik ook nog wel eens last van Vastlopers.
    Vooral wanneer je je Xbox 360 Button inklikt onder een game ofzo.

    Echter vind ik het met de teleurstellende games wel mee vallen. Ik vermaak mijn namelijk prima met PDZ, PGR 3 en Kameo.
    Wel ben ik het met je eens, dat ik meer naar games, als Splinter Cell 4, Ghost Recon: AW en Gears of Wars uitkijk.

    Ook ik denk, dat ik dan nog meer ga genieten.
    De games buggy? Over welke game(s) heb je het dan?

    En top zijn idd de weer de mooiere Graphics. Met idd het 'Wat anders' gevoel :).

    Oftewel, ik vind het zeker wel HOT.
    Echter denk ik dat hij nog 'Vetter' gaat worden rond de Maand Maart, aangezien voor MIJ dan pas ECHT de top spellen gaan uitkomen!!!
    :)
     
  14. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Rare heeft 5 dagen bugfixing geschrapt. PGR3 zit vol met bugs, slechte menu's, te weinig mogelijkheden.
    En de enige uitblinkers zijn: PDZ, PGR3 en CoD2. Ik had veel meer van die games verwacht, het hadden echt toppers kunnen zijn, maar omdat er gerusht werd vallen ze een beetje tegen.
    En iedereen heeft vastlopers in PGR3, wat echt schandalig is.
     
  15. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind em ook nog niet echt HOT, maar ook weer niet NOT. Maar er is wel werk aan de winkel om betere spellen te bouwen en stabielere software.
     
  16. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Zoals ik al zei.
    Neej idd, die spellen zijn geen Uitblinkers.
    Alhoewel ik PGR 3 er dicht tegen aan vind zitten.
    Echter vene*ken idd die vast lopers het. Gewoon zwaar vervelend als je niet gewoon snel even je friendlist kan gaan liggen bekijken.

    Maar vandaar dat ik ook al aangaf, dat het Next-gen gebeuren pas rond Maart gaat beginnen.
    Althans, dat zijn mijn verwachtingen.
     
  17. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    dan mag jij mij eens uitleggen welke bugs er in pgr3 zitten
    en ik kan je vertellen niet IEDEREEN heeft vastlopers _0/
     
  18. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    erg heet

    waarom??

    de launchgames zijn zeker nog wel te pruimen (nooit zo goed als belooft) en verder vind ik xbox live geweldig :)
     
  19. Martini

    Martini O RLY

    Berichten:
    1.034
    Leuk Bevonden:
    2
    HOT

    De Xbox Live Marketplace is echt briljant, gratis demo's en coole content.
    Vind het wel jammer dat er weinig goeie games zijn voor de Xbox 360, maar die komen vanzelf sprekend nog :)
     
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    En nog geen problemen gehad met de 360 zelf? Of Live,CD's?
     

Deel Deze Pagina