Xbox 360 in auto met 3 schermen

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door cckane, 18 jun 2007.

1. cckane

cckane Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heuy mense,

Ik heb al een ruime tijd een xbox 360, maar omdat ik regelmatig op pad ben wil ik mn xbox 360 in mn auto bouwen *)
    Ik heb dan 3 lcd schermen in mn auto (2x 15 inch en 1x 17inch).
    Wat ik nu wil doen is het volgende;
    Ik wil de xbox 360 aansluiten op alle 3 de schermen, zodat je dus met 3 spelers erop kan spelen. Dan hoef je niet met z'n drieen zo onhandig te gamen op 1 scherm.
    Weet iemand hoe je dit voor elkaar kan krijgen met 1 xbox 360? ik heb iig geen zin om nog 2 xboxen erbij te kopen, dan wordt het toch wel te duur.

alvast bedankt!

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.889
    Ik denk niet dat dat gaat lukken met 1 xbox. Het probleem is namelijk dat je dan met splitscreen moet spelen, en dat kan de xbox moeilijk over 3 schermen verdelen ;)

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Dat gaat niet werken met 1 xbox ... je hebt dan 3 xbox nodig en dan alle spelers een apaty scherm. Je kan de beelden namelijk niet gescheiden versturen ... dus alle spelers zullen 3 splits zien

4. cckane

cckane Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dus als ik het goed begrijp, kan het wel maar dan ziet iedereen 3 splitscreens ( of 4). balen... maar als het kan, is er dan een kvm switch nodig of iets dergelijks?

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Theoretisch werkt het het zelfde als je een dvd speler op de schermen aansluit, dan worden de beelden ook op het scherm gebracht. Maar het beste kan je dit na vragen bij een audio/tv dealer

6. king-steven

king-steven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is dit wel verstandig om te doen, ivm de krasgevoeligheid van de 360?
    lijkt me dat je dit een hoop cd's gaat kosten namelijk...

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    zo krasgevoelig is de 360 niet hoor. Ik ken wel meer mensen met een 360 in de auto. Dus ja het is verstandig :)

8. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Je zou dan inderdaad 3 Xbox'n moeten kopen, en die dan weer onderling met elkaar linken.. Maar damn dat gaat veel geld kosten! :p

9. eprode

eprode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zet wieltjes onder je xbox!

10. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    /Mod Hier stond onzin

11. cckane

cckane Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben van plan om de xbox 360 alleen te laten werken als de auto in zn vrij staat. Dus gamen tijdens het rijden kan niet, is ook gevaarlijk he. Ik kan dan ook geen films kijken. Wat wel kan is muziek luisteren. In plaats van de Xbox 360 hdd pak ik een Sata schijf van 250Gb (er is zo'n ding dat je op je xbox 360 aansluit en dan kan je SATA dingen erop aansluiten) en pleur ik daar alle muziek op die dan via de xbox 360 wordt afgespeelt. Ik koop dan ook geen cd/mp3 speler, want de dvd-speler van de xbox kan dan mooi voorin, loop je ook niet zo te hannesen als je een andere game wilt spelen...

Maar ff on-topic, ik denk dat dan de enigste mogelijkheid een splitter is die dan het beeld naar alle 3 de schermen stuurt. Als iemand nog suggesties heeft, zet hier dan maar neer!

12. Rishikiller_NL

Rishikiller_NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    teveel pimp my ride gekeken?

13. cckane

cckane Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is tog vet? ofni? deze auto wordt dan ook mn show auto waarmee ik dus naar shows ga. Ik zal over een tijdje als ie helemaal af is wel een paar foto's uploaden.

14. yojesse

yojesse Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    /Mod Hier ook/ Nee hoor grapje, maar ik vind het wel heel erg ver gedacht drie xboxen in je auto plus drie schermen(misschien ook een stuurtje?). Maarja als je het geld de voor hebt zal ik het zeker doen ;)

Laatst bewerkt: 18 jun 2007
  15. Andy01

Andy01 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan hebben die mensen heel veel geluk.
    De meest gegeven oorzaak van krassen op discs is het bewegen van de 360 op het moment dat er een disc in draait.

Niet erg logisch om een spelcomputer, waarvan er wereldwijd tientallen duizenden van zijn die bij het minste of geringste al krassen maken op discs, in een auto te gaan bouwen.

Laatst bewerkt: 18 jun 2007
  16. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Waar baseer jij die wijsheden op? Eigen ervaringen? Of praat je lekker mee met de menigte?

17. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Ik meen me te herinneren dat de meeste die dit doen, schuimpjes aanbrengen in de drive zodat de disc nergens tegen aan kan komen. Normaal wiebelt de disc zegmaar en deze schuimpjes houden hem dan tegen als hij te hoog gaat aan een kant (en dus ergens tegen aan). Op die manier is het dus helemaal niet een kwestie van geluk maar gewoon van gebruik van wat technisch inzicht.

Correct me if i'm wrong :D

18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Wat is je officiele bron dat de xbox 360 zoveel krassen maakt? Maar goed, zoals the bolster zegt kan je ook schuimpjes plaatsen als je je zorgen maakt. Wereldwijd zijn er 3.000.000 xbox'en verkocht 1% is 30.000 ... stel dus dat +/- 30000 Xbox 360 krassen maakt (het zijn er imho minder)... dan heb je >99% kans dat je Xbox 360 geen krassen veroorzaakt?

19. cckane

cckane Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat weet ik, en daarom doet hij het ook alleen als de auto in zn vrij staat. Onderweg doe ik er ook geen disc in, anders komen er krassen op ja.

Tijdens het rijden kan de xbox niet gebruikt worden voor het gamen of film kijken . Alleen voor muziek, maar tijdens het rijden haal ik er gewoon de disc eruit. Kan er niks mee gebeuren. Maar er zijn ook zoveel auto's die een Playstation erin hebben... Het is gewoon vet om een next-gen console in je auto te bouwen, en te gebruiken :)

20. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Met die relatief kleine schermpjes zou je ook 3 oude Xboxen kunnen inbouwen, is op zo'n scherm namelijk nog wel mooi. :)
    En stukken goedkoper, als de 360 dan ooit in prijs zakt, zet je er alsnog 3 in. ;)
    Bovendien wordt de 360 nogal heet, dus die heeft veel ruimte nodig eromheen, die van mij wordt ook al heet in een tv meubel met overal ruim 10 cm ruimte eromheen. =(

Deel Deze Pagina