Beste lezers, Ik ben Jordy, me gamertag heet jordy en damy. Ik heb pas Xbox Live en zou graag willen internetten op me xbox. maar heb geen flauw idee hoe ik dat doe? Ik las iets over een cme browser ofzo maar dat moest met Media Center, maar vond geen download link ervan voor de Windows XP. Me Xbox is verbonden met een Wireless Internet Adapter dus volledig draadloos. Kan iemand me helpen? Alvast bedankt! Jordy
Welkom op dit forum Jordy! Voor zover ik weet, kan je niet internetten op je xbox360. Met media center kan je alleen muziek, radio, foto's en films (?) streamen. Verder kan je alleen via xbox app's. op Twitter en Facebook met je xbox360. .
Dankje Mark, Het kan weldegelijk... check dit filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=7b_G00Ma7jU&feature=related het moet kunnen via media center. Weet jij toevallig waar ik media center kan downloaden voor XP? Alvast bedankt!
Oh dat is nieuw voor mij . Ik heb het even bekeken en het werkt naar mijn zeggen ook niet. Je hebt geen muis en je moet heletijd klikken voor een stapje verder. Net of je met tab werkt op je eigen pc. Heb je al ge-google-d voordat je de vraag stelde van waar je het kan downloaden? Het lijkt mij niet zo heel erg lastig om te vinden
ja heb gister avond zeker een half uur lang zitten google'n, maar vond geen media center voor Windows XP..
Media Center kan je volgens mij niet één twee drie downloaden. Het zit bij je XP in of niet. Vista/7 heeft het volgens mij wel standaard er inzitten.
ik heb zelf ook windows xp maar voor zover ik weet is er geen werkende windows media center te krijgen. ik stream zelf video via tversity of vuze.. oftewel, media center is niet te krijgen op xp. helaaas
Streamen kan ook wel gewoon via Windows Media Player. Helaas is dat niet helemaal de oplossing voor het probleem van de TS, want dat zorgt niet voor een Internet browser.
hallo ben Seraphinus, mijn gamertag op xbox live is SeraphinusTheOn (kwam er na accepteren pas achter dat de e er niet meer op paste:$ dus das wel lullig) doe ICT opleiding vandaar dat ik hier toch even op moest reageren heb voor dit topic een account aan gemaakt hier Het is niet mogelijk om een mediacenter op windows xp te installeren, wil je dit toch, zul je je laptop/computer opnieuw moeten installeren met een windows media center versie van windows XP.. ik heb gister avond pas mijn xbox op mediacenter gezet omdat ik eerst niet wist dat dit mogelijk was, ga vanavond kijken voor die browser, het is echter dat ik windows 7 op mijn laptop heb. verder werkt het zeer goed. je moet alleen geen .mkv films af willen spelen want deze pakt hij niet.