Xbox 360 + invisable scart

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door N00bieclimber, 17 jul 2007.

1. N00bieclimber

N00bieclimber Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb 3 vraagjes over invisable scart

ik wil de "marmitek invisable scart 200/300" gebruiken voor mijn xbox 360 (http://www.vego.nl/marmitek_multimedia/index.html (ff doorscrollen)) , maar na wat zoek werk kom ik erachter dat de zendantenne werkt met 2,4 Ghz. dus dezelfde frequentie als de xbox 360 wireless controller. heeft iemand hier ervaring mee of kan iemand me zeggen of dit kan gaan storen. bijv het beeld die mijn xbox aan gaat sturen?

de 2e vraag gaat over het feit dat deze door muren een kleiner bereik heeft. Ik hoef maar maximaal 7 meter van mijn xbox 360 te gaan dus is de invisable scart 200 genoeg (10 meter door muren en plafond) maar in de huiskamer is een dragende muur uit het huis gehaald en zit daar een ijzeren balk. dus vraag ik in hoevere mate zal dit storen in het signaal of de bereik beïnvloeden?

de 3e vraag is een beetje naar de bekende weg maar gewoon om zeker te zijn. er zit bij het apparaatje ook IR ontvanger die het signaal van je afstands bediening verlengd de freq. daarvan is 533mhz en is dus niet geschikt voor de xbox 360 controller of wel?

ik hoop dat iemand mij kan helpen of ik het wel/ niet moet kopen en zo ja welke.

BTW. als iemand weet waar ze die dingen (behalve op internet sites) verkopen zou dat ook welkom zijn.

BVD.

2. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Ken het principe, maar denk dat het voor een 360 niet goed werkt.
    Met je controller zou het niet storen denk ik.. Hebben wel een eigen kanaal.
    2e vraag weet vast iemand die hem heeft wel ;)
    Wat bedoel je precies met je 3e? Dat je zegmaar verder weg van de Xbox kan met je controller?
    Zowiezo kan je al 9 meter met je controller van je xbox.

Maar waarom ik zie dat dit niet gaat werken: Je Xbox staat (bijvoorbeeld) beneden, jij zit boven op je tv te gamen met je controller in je hand.
    A: Je controller is te ver van je xbox verwijderd
    B: Je kunt niet makkelijk spel verwisselen
    C: Kan niet makkelijk nog een controller connecten.

Mgoed .. kwa winkels denk ik dat mediamarkt het vast wel heeft ;)

3. N00bieclimber

N00bieclimber Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou bedankt voor je antwoord.

owk gamen gaat inderdaad niet echt goed maar bijv. voor mediacenter op de xbox 360 over 7 meter moet lukken ik heb het al geprobeert en de xbox controller reageert nog + ik zit op mijn kamer 2 meter van de internet verbinding. maar hiervoor moet ik wel een overloop over en mijn ouders willen geen kabels hebben lopen van de ene naar de andere kant + ze willen geen gaatjes in het plafond (schrootjes) :confused: en die 2 meter moet wel lukken met de xbox controller ofniet :).

Ps. ander commentaar is welkom bijv een ervaringsdeskundige ;)

Laatst bewerkt: 17 jul 2007
  4. PyamaManNL

PyamaManNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die controller redt het wel, ik kan altijd gewoon naar beneden lopen met controller en headset op om drinekn te pakken, en had een keer toen wasi k bij een vriend wezen xboxen dus ik ging naarh uis raakte perongeluk buiten de poort de xbox knop aan en binnen ging hun 360 aaan :lol: dus dat kom wel goed

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Hmm is er ook een vga oplossing?

Deel Deze Pagina