er zal vast wel een ander form bestaan waar ik deze had moeten plaatsen maar OK hier komt ie. ik heb dus mijn xbox en op een gegeven moment houd hij er gewoon mee op... ik kreeg eerst een oranje beeld toen een blauwe (na reboot) toen reboote ik hem opnieuw en guess what na 5 min krijg ik een soort raar groene maas over mijn tv scherm, hebben anderen mensen dit ook gehad? BTW: ik heb mijn xbox al terug gestuurd naar MS....
dus wat is het probleem...je krijgt tog een nieuwe ..mrja ik heb het nog nooit gehad en maybe zaten je kabels wel verkeerd fzow
Hier kan je je verhaal kwijt:.. http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=78349&page=91 Probeer je aan de regels te houden, je geeft zelf al aan dat je weet dat je fout zit..
Jij anders ook hoor: Er is niks mis met members wijzen op bestaande topics hoor, maar "Probeer je aan de regels te houden" klinkt niet bepaald vriendelijk. Een foutje is toch menselijk? Maar goed, ik verwijs je door naar de kinderziektes thread ja. Gewoon Microsoft bellen en je hebt zo een nieuwe.