Denk je dat Microsoft nogh met andere uitvoeringen komt dan alleen een witte 360 ...? En welke zou je liever hebben? Ikzelf denk dat ze misschien dit jaar nogh ermee aankomen ,zoals bijv een 360 Crystal of misschien een zilveren versie.
die zwarte is voor ons normale mensen niet te krijgen. Dat is de review versie van de 360 weet je wel om import games en review demo's te spelen zijn maar een paar organisaties die er zo 1 hebben zoals Power Unlimited, Gamekings en al die sites of organisaties die games reviewen Misschien heeft xboxworld er ook 1?
k denk wel dat ze later met verschillende kleuren komen om zo meerh te verkopen was ook met de cube en ps2 het geval.En als ze het Halo logo erin kerven...weet je hoe geil maarh dan zouden ze het natuurlijk TE bont maken
en face plates vindt ik ook niks aan wat als je bijvoorbeeld een zwarte faceplate heb dan is de voorkant zwart en daarachter wit dat hebben ze bij ms beetje raar gedaan
Ik zou zilver of zwart veel mooier vinden dan dat witte wat ze nu hebben. Dat witte past absoluut nergens bij vind ik. Maarjah, dikke kans dat over een half jaartje wel andere kleuren te krijgen zijn.
microsoft en apple gaan wel niet samen maar de witte 360 staat toch heel mooi naarst mijn mooie witte imac g5
Ik zou zeggen: Word een game developer. De zwarte 360's zijn namelijk SDK's (Software Development Kits).