xbox 360 kopen

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door scarfacejr22, 4 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. scarfacejr22

scarfacejr22 Member

Leuk Bevonden:
    0
    hallo ik weet niet precies waar ik dit op het forum moet vragen dus doe het hier maar

maar de vraag is:

ik kan een xbox 360 kopen van iemand met controller enz erbij maar hij is gebanned daarom verkoopt ie hem ook maar nu ben ik dus vanplan dat ding te kopen maar kan ik er dan nog wel wat mee. hij speelt altijd op internet met dat ding en is daar opgebanned ofzo en heeft ook geen spellen dus hij kon me ook niet veel wijzer maken... maar de vraag is dus kan ik nog wel spellen spelen en kan ik dat ding opnieuw installeren ofzo en een nieuwe gebruiker aanmaken... kan ik er uberhaupt nog wat mee??? en nou las ik ook iets over dat een xbox360 helemaal geband kan worden en dan kan je er helemaal niks meer mee.. hoop niet dat dat het is zou beetje lullig zijn dat als ik hem koop en er niks mee kan

grt

Laatst bewerkt: 4 jan 2010
  2. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    533
    Met de dergelijke console kan je zo goed als niets meer. Alleen is xbw niet de juiste plaats om dergelijke dingen te vragen aangezien het tegen het beleid in gaat.

Ik kan je in ieder geval afraden om zo'n console te kopen want je hebt er vrij weinig aan. Maar aangezien dit niet is toegestaan op het forum, gaat deze thread dicht.

-Slotje

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina