Ik weet het, we hebben tegenwoordig live. Maar mist niemand die sfeer van een lanparty, waar je iig geen (no offense) 12 jarige kinderen door je headset hoort schreeuwen? Anyway, ik heb volgende week doordeweeks niks te doen dus bij deze is iedereen uitgenodigd in rotterdam die zin heeft in halo 3, gears of war, graw en al die link games!!! Als er genoeg animo is word het echt tof, met de oude xbox heb ik wel vaker van die lanparties gehad. Dus als je zin hebt in een relaxte/competieve gamesfeer, laat je horen!
Dit kun je ook gewoon krijgen door bij je privacy-settings in te stellen dat je alleen maar mensen uit je vriendenlijst kunt horen. Maar geef eens wat meer informatie, zoals datum/locatie/tijd etc. Het initiatief is in ieder geval leuk.
Als het in het noorden was, had ik er zo 75 km voor gereist als er een man of 8-10 waren. Ik mis de lans van 20-60 personen. Die waren echt altijd feest met veel bier en veel counter-strike. De lans van 1500+ mensen op campzone na, konden me niets boeien. Ik ging er vaak heen voor de prijzen.
Ik heb geen vast plan gemaakt, maar ik dacht als er wat animo is voor omgeving rotterdam dan kunnen we het wel starten. In de tijden van de oude xbox heb ik via dit forum nog lans gemaakt met 16 man die ik irl niet kon en het werd altijd een toffe dag. Als je alleen je eigen vrienden die een beetje gamen neemt hebben de meeste mensen geen 16 man, en dan heb je nog vrienden die niet van halo 3 enz houden dus dat werkt ook niet altijd. Via dit forum werkte dat wel goed, mja ik kan me voorstellen dat nu met live enz mesen minder ver willen reizen voor een relatief kleine lan. Maar als er animo is is er tot vrijdag a.s. ruimte bij mij om het te organiseren. Dan gewoon 1 dag van 8 uur sochtends tot 10 savonds ofzo. In Rotterdam, vlakbij treinstation schiedam centrum.