Xbox 360 Lanparty

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door JeePee, 26 nov 2006.

1. JeePee

JeePee Guest

Ik heb afgelopen zaterdag met drie gasten van m'n clan op een kamer Gears of War en PGR3 gespeeld. Helaas was er maar één controller aanwezig, maar ondanks dat was het wel heel gezellig. Dat bracht ons op het idee om een keer met de hele clan (zes mensen) een lanparty te houden. Iedereen een eigen beeldscherm met z'n eigen Xbox 360, op één kamer.

Nu snap ik natuurlijk dat wanneer je dit voor elkaar wilt krijgen je zes 360's en zes TV's nodig hebt. Maar hiermee kan je nog niet met elkaar in een lobby, of zoals dat heet, systemlinken. Ik heb deze thread aangemaakt om erachter te komen welke uitrusting je nodig hebt om met z'n zessen in dezelfde kamer dezelfde lobby te kunnen joinen, en hoeveel dat ongeveer gaat kosten. Als iemand dat mij kan vertellen, be my guest :)

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    een switch en 6 xbox 360's + games diehet ondestrunen + de 6 xbox lan kabels

3. JeePee

JeePee Guest

Okee, dus ik koop zo'n switch, douw er een stel 360's in en wanneer ik druk op systemlink dan werkt het gewoon? Ik had het iets ingewikkelder verwacht. En aansluiten gaat gewoon met een netwerkkabel neem ik aan?

De prijzen van die dingen zijn overigens vrij raar. Je hebt ze al voor 20,- euro, maar ik ben er ook een tegengekomen van 730,- :eek: (welliswaar met 42 poorten, maar toch).

Is een gegevensoverdracht van 100 Mbps genoeg om geen lag te ondervinden. Deze switch leek mij namelijk wel wat :)

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    die van 20 euro is voldoende :)

een switch voor een bedrijf heeft hogere eisen dan voor thuis gebruik ... hoe meer poorten hoe meer verkeer hij moet regelen ... zelfs met 10mbs heb jeen lag

Deel Deze Pagina