1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Live Achievements

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Bj0rNL, 11 dec 2005.

  1. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Hexic en al die andere arcade games speel ik helemaal niet. Die doe ik alleen uit pure verveling op mn pc. Als ik me thuis verveel kan ik de 360 pakken en speel ik daar wel PDZ op :)
     
  2. Glutinous

    Glutinous Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 1760 points, ben ik nu cool?
     
  3. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Nee, meer verslaafd. :)
     
  4. tomdamasker

    tomdamasker wachten duurt lang

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vindt die gamerscore niet iets om trots op te zijn, maar het is gewoon leuk om alle achievements voor een game te halen. Bijvoorbeeld bij CoD 2 zou ik anders na het spel op regular te hebben uitgespeeld, het links laten liggen. Maar omdat ik achievements krijg voor veteran, wil ik het spel op veteran uitspelen omdat ik het gevoel heb dat ik er iets voor terug krijg. Ik vind het vetter als je 1 zeldzame achievement hebt en 50 GS, dan 20.000 super simpel achievements en een GS van 1.000.000 (beetje overdreven :p)
     
  5. Kelovitz

    Kelovitz Active Member

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je achievements haalt als je offline speelt, worden ze dan even later als je online gaat bijgeschreven of zijn ze dan verloren gegaan?

    Ik vind het achievementssysteem heel leuk en stimulerend om een game uit te spelen. Alleen jammer dan je bij sommige games heel makkelijk GS kunt halen en bij andere een stuk moeilijker.
     
  6. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    Idd, bij PDZ vind ik dat je echt moeite moet doen om punten te halen, terwijl ze bij andere games ermee strooien. Dat is idd wel een minpuntje.
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ze worden dan later ge-update
     
  8. Strigoi

    Strigoi Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    King Kong, daarmee scoor je 1000 punten binnen 2 dagen. 100 punten per achievement en 200 voor het uitspelen. Dat uitspelen lukt wel binnen 2 dagen.
     
  9. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar kijk, microsoft wilde dat je in iedere game ong. 1000 punten kon halen.
    Dus de makers van King Kong moesten ze toch ergens in stoppen.
    Dus hebben ze het zo maar gedaan.
     
  10. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Vind de achievements persoonlijk wel tof. Mensen moeten er alleen niet te zwaar aan tillen, maar het gewoon als een leuk extraatje zien. Het wil niet zeggen dat je met veel punten een betere gamer bent dan iemand met weinig punten. Ligt zoals al eerder werd gezegd ook aan het aantal games dat je hebt. Je kan wel per game kijken en vergelijken, want sommige achievements zijn gewoon lastig te halen. In Kameo bv. de achievements voor de A-ranks per level, dit is niet voor iedereen weggelegd. Denk dat dit in de toekomst ook wel beter uitgewerkt gaat worden. Denk alleen maar al eens aan de achievements bij de nieuwe Ninja Gaiden bv ( ga er even vanuit dat er ook een nieuw deel zal komen ). Denk dat je bij deze game echt wel je best moet gaan doen om alle achievements te gaan halen, en dan is het wel extra leuk als je dat ook lukt natuurlijk. Mensen moeten het alleen wel als een leuke extra zien.
     
  11. mars15

    mars15 Guest

    Als je heel veel punten hebt kun je dus een spel gratis krijgen door middel van deze punten ?
     
  12. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind het wel een leuke toevoeging... Het geeft toch een doel extra aan het spel om bepaalde dingen te halen of te doen.
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Nee .. het is een status symbool
     
  14. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Ook al gaat het nergens om, ik wil toch die punten hebben . Best vreemd dat zoiets onbelangrijks al een stimulans kan vormen.

    Ik ben het ermee eens dat die punten onevenredig zijn verdeeld. Maar je kunt bij het profiel zien hoeveel spellen zijn gespeeld en welke spellen. Als je ziet dat iemand heel veel punten heeft en weinig spellen, waarvan ook nog weinig sportspellen, dan weet je dat hij goed bezig is...
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Mjah ze verwachten bij PD0 en Kameo dat je de games vaker gaat spelen (on-line of dat je de A status wilt gaan halen) ... dus ik vind het wel goed bedacht ,,, en logisch dat de punten niet makkelijk te behalen zijn ... Bij King Kong is dit gewoon niet mogelijk, omdat king kong geen moeilijkheids graad heeft .... kortom als je hem uitgespeeld hebt ... dan heb je de game uitgespeeld ... dus heb je ook alle punten behaald
     
  16. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou wel leuk zijn, koop je 1 spel, haal je steeds alle achievements (makkelijk gezegd) en dan hoef je nooit meer een spel te kopen :)
    Met kingkong kun je toch ook online spelen? (dacht ik) Dan kun je daar toch wel wat achievements bij doen. En anders hadden ze wel iets van hidden coconuts (hidden packages in GTA ;)) in het spel kunnen doen ofzo. Nu is het inderdaad veel te makkelijk om ze allemaal te halen.
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2005
  17. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Ja precies, maar het zijn vooral de sportspellen die makkelijk punten weggeven.

    Wat ik me afvraag is het volgende. Als je een spel de eerste keer uitspeelt op een hogere moeilijkheidsgraad, mis je dan de punten van het uitspelen op het makkelijke niveau? Ik vind dat je dan eigenlijk die punten ook moet krijgen. Het is namelijk onzin dat als je vaak shooters doet je dan voor de punten op het makkelijke niveau moet beginnen voor de punten, terwijl een niveau hoger meer bij je past...
     
  18. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Je krijgt (iig bij pgr) ook de punten voor het lagere niveau.
     
  19. mars15

    mars15 Guest

    Oke maar omdat ergens stond hier dat je met een bepaald aantal punten een game kon krijgen ?
     
  20. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    PDZ heb ik op gemiddeld niveau gehaald en ik kreeg de punten voor laag en gemiddeld niveau. Dit was bij single player en co-op
     

Deel Deze Pagina