1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Live Achievements

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Bj0rNL, 11 dec 2005.

  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
  2. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    @ Gollem : Daar staan de achievements die je hebt gehaald met je laatst gespeelde game. Als je dus bv. een game hebt gedaan waarbij je nog geen achievements hebt gehaald, dan staan daar dus alleen die cups. Moet je eens een game spelen waarbij je wel al iets hebt ge-unlocked en dan nog eens checken, dan zou er nl. wel iets van achievements moeten staan.
     
  3. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    IK heb zelf maar 3 spellen thuis (waar ik achievements mee kan halen): Hexic, Condemned en Pdz. Maar heb bijna alle arcade demo's wel eens gespeeld. Daarom staat er nu: 13 game(s) gespeeld - 1125 van 4170 gamerscore. Is er wat aan te doen dat die game's weg gaan uit mijn achievements lijst, anders wordt het op een gegeven moment veels te onoverzichtelijk.
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Dat kan niet.. Je heb ze immers gespeeld :)
     
  5. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    dat vind ik wel spijtig, ik heb perfect dark en project gotham maar een halfuur gespeeld gehad. En toen die savegames gewist, maar ik had eigelijk gewoon even om het plezier gespeeld(geleend even), dus heb ik 0 points voor die game, en tja, nu telt dat wel op in de gamescore, nu heb ik zoveel van de bijna 5000 point(terwijl ik in totaal geen 5000 kan halen natuurlijk!)
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Mjah ... mensen kijken toch alleen maar naar de games die je vaak gespeeld hebt .. Misschien moet je voor dit soort tests .. niet inloggen op live of een dummy account gebruiken ;)

    Ik vind het niet zo erg ... als ik bijvoorbeeld naar juou achievements kijk ... denk ik ... deze jongen vind dezelfde games leuk als ik .... en hij heeft ook pdz gespeelfd .. maar vond het niet de moeite waard (geen achievements etc.) Dus dan koop ik dat spel ook niet en leen ik het eerst voor ik het koop ;)
     
  7. Martini

    Martini O RLY

    Berichten:
    1.034
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik zou vandaag wel even kijken hoe dat nou precies zit met die lijst wissen.
    Het kan wel, maar wil even weten wat de voordelen en de nadelen zijn.
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hoe kan je dan de lijst wissen?
     
  9. Martini

    Martini O RLY

    Berichten:
    1.034
    Leuk Bevonden:
    2
    Door simpelweg je account te recoveren, maar dan raak je wel al je achievements en gamerscore kwijt.

    Houdt Kansloos maar in de gaten :9
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Met recovery behoor je al je stats gewoon terug te krijgen .. in het begin was er een bug ... maar dat schijnt nu opgelost te zijn .. echter recovered hij slechts de laatste keer dat de site ge-update heeft.. :)
     
  11. Martini

    Martini O RLY

    Berichten:
    1.034
    Leuk Bevonden:
    2
    Aghja een paar tests kan geen kwaad :9
     
  12. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Kansloos, speel even Hexic en verdien een Achievement. Doe dan Account recovery en zie je resultaat.
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    voordat je account recovery doet ... wacht dan eerst 1 dag .. en doe dan account recovery ... als het goed is behoud je dan je scores
     
  14. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Behoud je je gamerscore en alles als je je gamertag verandert? (volgens mij wel, maar ik vraag het maar even voor de zekkerheid)
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    zoals Martine dacht *Nee* .. maar je played game, etc word niet op je xbox 360 opgeslagen, maar op de website van microsoft .. dus ik denk dat het verhaal een broodje aap is
     
  16. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow man hoe haal je zo snel een Black Pearl ik doe er altijd zo mielijk over.
     
  17. Martini

    Martini O RLY

    Berichten:
    1.034
    Leuk Bevonden:
    2
    Ten eerste ik heb het over dezelfde gamertag, niet veranderen enzo, ten tweede is mijn naam Martini (Samson en Gertje 8))
    Ten derde toen ik mijn account (Martomo) wou "kopieren" naar mijn MU kreeg ik een melding dat mijn data verloren zou gaan, kan het ook gedroomd hebben :9

    P.S. die Black Pearl is niet zo moeilijk ^^
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    save dat kan verloren gaan ;) ... maar niet de data van je last played games ... :)
     
  19. Martini

    Martini O RLY

    Berichten:
    1.034
    Leuk Bevonden:
    2
    Aghja ik ga 't nu proberen.
    Nee heb en Ja kan je krijgen ;)

    EDIT// Helaas moet ik Fardo deze keer wel gelijk geven :9
    Maarja was wel leuk die "Playing Account Creation Tool" :+

    EDIT2// Heb nu wel die gamertag op me MU en HDD *)
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2006
  20. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    zie niks verandert op je gamercard (internet)
     

Deel Deze Pagina