[XOne] Xbox 360 Live diensten vaag?

Discussie in 'Games' gestart door FSparnaay1986, 12 apr 2011.

1. FSparnaay1986

FSparnaay1986 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beste,

Ik zat een beetje te kloten met me 2 Xbox Live accounts, en ik kwam erachter dat je bepaalde gekochte items nog kan gebruiken met een ander nieuw account.
    Klopt dit of maakt MS een foutje ofzo?
    Ik bedoel ik kan bijvoorbeeld Fallout New Vegas Dead Money DLC gewoon gebruiken met me nieuwe account, en hetzelfde geldt voor Black Ops Zombie maps (Acension etc).

Is dit nieuw of klopt er iets niet?

2. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Dit klopt, maar het is naar mijn mening een vaut van MS.

3. FSparnaay1986

FSparnaay1986 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo wat een supersnelle reactie :)

Oh het klopt dus, ik heb dus geen gevaar ofzo verder.
    Ik bedoel ermee dat MS niet op een dag ineens me account blokt ofzo?

4. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Nee, tuurlijk niet. Ik heb zelf ook vaak genoeg content overgezet naar een ander account. :)

5. Unrealist

Unrealist A Real Unreal Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Alles wat je koopt is op die ene xbox met alle accounts op die ene xbox te spelen. Koop je een nieuwe xbox dan kan je daarop alleen die items spelen op je account waarop je ze gekocht hebt. Dus als je een arcade game koopt op xbox A dan kan iedereen die op xbox A spelen, ook als iemand een ander account gebruikt. Koop je nu xbox B, dan kan je alleen met je account spelen waarmee je die arcade game gekocht had.

Is zeer zeker ook geen fout maar gewoon enorm handig. Omdat er toch veel gezinnen zijn waar meerdere mensen spelen. Die willen wel hun eigen account maar het zou echt lame zijn als broer 1 iets koopt wat broer 2 vervolgens niet mag spelen. Het is tenslotte de xbox van het gezin.

Laatst bewerkt: 13 apr 2011
  6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    klopt zo zit het in elkaar ;) daarnaast is de content ook gebonden aan de gamertag, dus stel je hebt een tweede xbox dan kan je de content ook daarop spelen. Mits je aangelogd bent op xbox live

7. Unrealist

Unrealist A Real Unreal Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Was wel nog vergeten te melden dat je het 1 keer per jaar (dacht ik) de 'license' kan overzetten naar een nieuwe xbox. Dus dan wordt die nieuwe xbox weer gezien als 'orginele' xbox. Mocht je eerste xbox kapot zijn gegaan.

Zolang je de oude niet aan het internet hangt heb je dus 2 xboxen die volledige 'license' hebben zeg maar. ;) Handig voor als je je oude xbox aan een vriend geeft ofzo die toch alleen maar offline gaat spelen.

Deel Deze Pagina