1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox 360 Live [Vragen] - Deel 2

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 30 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VonSun

    VonSun Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Live

    HIer met de vragenlijst, ik heb zelf al vanalles geprobeert maar zonder succes.

    Het Probleem

    Wat is het probleem (korte omschrijving)?: Geen connectie Xbox live
    Welke provider?:@ Home
    Wat voor soort (kabel, adsl, sdsl, etc)?:Kabel
    Wat zijn je up en download snelheden (Kbits/sec) ?:Weet ik niet uit me hoofd, maar daar kan het niet aan liggen, het is gewoon sinds die werkzaamheden van 2 mei, en niks verandert.

    Modem

    Welk merk modem heb je?:
    Modem type?:
    USB/ Ethernet?:Ethernet

    Router
    Nooit problemen mee gehad maar:
    Welk merk router heb je?:Broadband Router
    Welk router type?:...Ethernet??? 4 poorts
    Welke firmware?:...Nieuwste van de Router(als voor gezegt, xboxlive deed het altijd goed)
    Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?:Ethernet

    De Foutmelding
    Wat is de exacte foutmelding?:Stopt bij test tot Xbox Live
    Wat heb je geprobeerd?:Dns veranderen, automtisch, handmatig
    Waar stopt de test?:XBox Live
    Wat zijn de suggesties van de xbox 360? (zie more info):Niks.

    Als je iemand niet kan zien of horen

    Wat staat er bij NAT?:Komt de test niet
     
  2. VonSun

    VonSun Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou dat Nat stuk moet op Open komen te staan. Ik ahd het ook een tijd. Je hebt niks aan al die poorten die ze geven. Je kunt ook gewoon in je router in je DMZ je ip van je XBOX 360 open gooien. Bij mij verandert dat ip steeds al ie aan en uit gaat. Daarom heb ik gezorgt dat er maximaal 5 verschillende ips in het hele huis kunnen. bijv 192.168.2.100 tot 192.168.2.105 en deze dan alle 5 opengezet in de DMZ. Daardoor kon ik er altijd op. ;) Maar fardo zal wel wat beters hebbe:9 je kunt het altijd proberen
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ehm ik heb echt duidelijke info nodig ... loop naar router .. noteer gegevens .. loop naar modem noteer gevens... loop naar pa .. en vraag naar abo enz.

    ps meestal staat er eennaam op de router

    maar voorlopig kan ik een antwoord geven ... omdat ik nog steeds niets weet...
     
    Laatst bewerkt: 3 mei 2006
  4. VonSun

    VonSun Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik weet niet hoe het nu komt, maar hij logt gewoon in. Alleen nu staat verdomme me NAT op strict, en toch staat alles open. Echt raar na die werkzaamheden van afgelope dinsdag|:-
     
  5. Egamer

    Egamer Je weet waarom

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    1
    Als ik een game wil joinen, kom ik gelukkig in de lobby. Maar als de game wilt starten, laadt ie keurig maar daarna kom ik bijv in een andere laadscherm en kom in m'n eentje in een lobby terecht. Dan geeft ie de error: Couldn't connect to the local host ofzo.
     
  6. Bowy3r

    Bowy3r Yeh Sonsabitchers!

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Korte versie:
    Hoe kom je bij Account Management op de Xbox 360? ik kan nu dus geen Halo 2 spelen :'-(

    Lange versie:
    Ik zag Halo 2 voor een spotprijs, ik dacht, die is voor mij! Ik kwam thuis, 360 aan, patchen, en spelen maar! ik logde in op mijn live acc, You need to download a live patch first, ok gedaan, reboot, There is an important message for you. Ik kreeg toen het Account management scherm voor me. Ik zag dus dat ik een pass kon instellen, dat heb ik gedaan (met LB en RB knoppen). weer reboot, ik log in, Password please, en de LB en RB knoppen doen het niet als je een pass wilt invoeren! Ik kan wel mijn Flashlight enzo aandoen, maar dus niet inloggen op xbox live, en dan kan ik dus niet via Halo 2 naar het account management scherm, wat moet ik dus nu doen? hoe komn ik daar (terug)?

    Bowy3r

    PS. ik heb geen gewone xbox, alleen een 360 :)


    //edit: Help ff, ik moet echt zo weg :p
     
    Laatst bewerkt: 5 mei 2006
  7. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit zij mijn gegevens. het is van de xbox en niet de xbox 360

    b]Het Probleem[/b]

    Wat is het probleem (korte omschrijving)?:kan niet me xbox verbinden en live gebruiken
    Welke provider?:kabelfoon
    Wat voor soort (kabel, adsl, sdsl, etc)?:kabel
    Wat zijn je up en download snelheden (Kbits/sec) ?:

    Modem

    Welk merk modem heb je?:
    Modem type?:
    USB/ Ethernet?:Ethernet

    Internet Delen / ICS

    Werk je net ICS (Ja/Nee)?:Nee
    Welke Firewall heb je (Zone Alarm/Mc Afee/ Windwos/ Norton/ etc)?:Norton

    Router

    Welk merk router heb je?:Sweex
    Welk router type?:Broadband Router 4 port 10/100 switch
    Welke firmware?:
    Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?:Ethernet

    De Foutmelding
    Wat is de exacte foutmelding?:verschilt dan is het no dns server en dan weer met het ip adress als ik andere dingen invul bij de gegevens
    Wat heb je geprobeerd?:van alles wat
    Waar stopt de test?:bij het tweede het eerste is de kabels connecten en dat is goed maar bij het tweede komt er een rood kruisje
    Wat zijn de suggesties van de xbox 360? (zie more info):

    Als je iemand niet kan zien of horen

    Wat staat er bij NAT?:
    HTML code er bij gezet, zodat jullie het makkelijker kunnen invullen
    Welke poorten moeten er open staan
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    als je de settings op automatisch zet en je sluit je xbox dan aan op de router welke foutmelding krijg je dan en wat is dan het verkregen ip adres ... staat bij je router dhcp aan of uit
     
  9. Egamer

    Egamer Je weet waarom

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    1
    Iemand? :)
     
  10. Bowy3r

    Bowy3r Yeh Sonsabitchers!

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0

    hmmpfh, soms heb ik het gevoel dat ik gemute ben... :'-( :p
     
  11. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien....de hele HaLo 2 save er afgooien...
    Kweet nie of dat helpt.
     
  12. icekevin

    icekevin Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey Fardo,

    heb probleem, ben via router mijn xbox 360 aan aan het sluiten.

    MAar alles lukt network connected en ip ook connected, maar dan komt hij bij de DNS server en elke keer geeft hij failed.

    Maakt niet uit als ik mijn router zijn dns geef of mijn computer zijn voorkeurs DNS, maar doet het echt niet.

    Krijg deze foutmeldingwaardes:

    W 0000 - 000B
    X 0000 - 002D
    Y 0000-0000
    Z 8015 - 1904

    Wordt er gek van ben al 3 uur bezig haha

    welke dns moet ik pakken heb ze allebei al geprobeerd. de dns server van de router zelf en van mijn computer snap er niks meer van.
     
  13. JeePee

    JeePee Guest

    Danm, ik heb echt vage problemen met aanmelden :confused:
    Ik kan me (alweer) niet aanmelden op Xbox Live. Ik druk dan op 'Test Connection' en er komt iedere keer iets anders uit de test :confused:
    De ene is mijn IP Adress 'failed' en als ik dan op X druk (test opnieuw doen) dan werkt mijn IP Adress ineens wel, maar is mijn DNS failed. Druk ik weer op X, en dan schijnt er weer iets niet goed te zijn. Soms kan ik mij zelfs niet eens aanmelden wanneer NAT op 'open' staat :confused: Dit lijkt mij een software probleem in de 360 zelf ofzo. Ik heb er anders geen verklaring voor. Internet zelf is nu heel snel, dus daar ligt het niet aan. Man, dit slaat echt nergens op. Ik heb vanavond de kans om een nieuwe X360 te winnen, dus ik MOET vandaag op Live kunnen |:- Degene die hier een oplossing voor heeft zal ik eeuwig dankbaar zijn 8)
     
  14. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Zet je router even uit, en laat hem een minuutje of 10 uitstaan, haal ook even overal de kabels eruit (zowel Xbox, Router, telefoon en stroomkabel). Na 10 minuten alles weer inpluggen en meestal werkt het dan allemaal wel weer naar behoren.

    Als dat niet werkt, even je router helemaal resetten en de instellingen opnieuw invoeren (mits je een makkelijke router hebt, als het echt veel gekloot is, dan raad ik dat af)
     
  15. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Fardo bij me router staat de dhcp op enable.
    De foutmelding die ik op me xbox krijg is alsvolgt: NO DNS server addresses were received form the DHCP of PPoe.

    IP-adres 192.168.2.102
    Subnet Mask 255.255.255.0
    Gateway 192.168.2.1

    bij de dns server komt er niks te staan als ik het op automatisch laat staan

    jasper
     
  16. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Dames met Xbox Live Silver opgelet!!
    Morgen Maandag 8 mei tot Maandag 15 Mei gratis Xbox Live Gold voor jullie!!
     
  17. Raptiod

    Raptiod ..

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    0
    Fardo zou jij mij kunnen helpen met dit probleem. Mijn router werkt via telnet, omdat ik via http er niet op kan komen op eea manier. Nu wil ik via telnet proberen de juiste porten te forwarden zodat NAT op open komt te staan.

    Het Probleem

    Wat is het probleem (korte omschrijving)?:Ik krijg mijn NAT niet op OPEN
    Welke provider?: Demon NL
    Wat voor soort (kabel, adsl, sdsl, etc)?:ADSL
    Wat zijn je up en download snelheden (Kbits/sec) ?:54

    Modem

    Welk merk modem heb je?:confused:itecom
    Modem type?:10/100mb/ps?
    USB/ Ethernet?:ethernet

    Internet Delen / ICS

    Werk je net ICS (Ja/Nee)?:nee
    Welke Firewall heb je (Zone Alarm/Mc Afee/ Windwos/ Norton/ etc)?:ISS, Blackice

    Router

    Welk merk router heb je?:Netopia
    Welk router type?:Cayman 3346
    Welke firmware?:v8.2r2
    Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?:ethernet

    De Foutmelding
    Wat is de exacte foutmelding?:Ik kan niet spelen met sommige mensen,Nat strict
    Wat heb je geprobeerd?:port forwarden. Echter kom ik via http niet op mijn router,wel via telnet.
    Waar stopt de test?:Bij het einde, NAT strict
    Wat zijn de suggesties van de xbox 360? (zie more info):Andere router proberen.

    Als je iemand niet kan zien of horen

    Wat staat er bij NAT?:confused:TRICT

    Xboxlive staat op automatic waarbij de xbox360 het volgende ipadres toegwezen krijgt: 192.168.3.104
    Mijn gateway is: 192.168.3.1,
    IP: 192.168.3.100,
    Subnetmask: 255.255.255.000
     
    Laatst bewerkt: 8 mei 2006
  18. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Is Live down?
     
  19. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alles wireless nu, ook nog eens van Linksys...maar wat een gedoe.
    Als je kabel niet erg vind, hou het dan zo, want ik moet soms mn wireless router NAAST mn xbox zetten wil ik een beetje verbinding hebben/houden.

    En dan heb je een goede verbinding, laat deze het tijdens de wedstrijd afweten...hop, dan stottert het beeld en ligt die bal alweer achter mn keeper.

    Oja, en dan die usb oplader voor je controler!!! waar kan ik die insteken als mn usb al bezet is door mn antenne ???!!! nou ?? nou ?? in mn RE*t zeker !! o wacht, ik lees net dat er voorop een klepje zit...moeten namelijk 3 usb aansluiting op die 360 zitte..ga zo ff kijke

    Verder leuk dingetje! moet alleen nog eens naar dat marketplace gaan, ff wat downloaden ofzo.

    laterss
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2006
  20. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik word echt gek van de Xbox site. Ik word de HELE tijd uitgelogd terwijl ik duidelijk op "Mijn e-mailadres en wachtwoord opslaan" heb gedrukt. Elke keer moet ik het wachtwoord opnieuw invullen. Dit heb ik sinds de update. Heeft iemand dit ook?
     
    Laatst bewerkt: 10 mei 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina