Is het mogelijk om 2 xbox 360 live accounts op 1 xbox 360 te hebben? En is het mogelijk om met twee accounts in te loggen op 1 spel
het is wel mogelijk om 2 xbox live acounts op `1 xbox 360 te hebben maar om ze allebij in te loggen in een en de zelfde game volgens mij kan dat niet of de game moet zo`n zelfde systeem hebben als halo 2 dan kan het wel
Ja, je kunt meerdere Live accounts op 1 Xbox 360 hebben, maar je kunt (voor zover ik weet) niet met meerdere accounts inloggen op 1 spel.
En PGR3 dan? Daar kan je alleen multiplayer spelen als je in de game zelf met 2 accounts inlogt. Als beide Live hebben, zou het toch theoretisch gezien moeten kunnen?
Bij de meeste spellen krijg je als je al met zn tweeen op live kunt een scherm waar je je account kan kiezen. Dus dan is t mogelijk, maarja zijn ook genoeg games waar maar een persoon tegelijk op een xbox op live kan.
Ja is gewoon mogelijk hoor alleen dan moet het spel het wel ondersteunen bijv met DOA 4 vs mode dan kan ik gewoon met 2 gold abbo inloggen..
je kan zelfs met pdz met z'n vieren tegelijk online als je 4 gold accounts heb, verder zijn er volgens mij geen spellen die online spelen met z'n 2en of meer ondersteunen.
Bij bijna elk spel dat je met meerdere spelers op een Xbox 360 kan spelen kan je ook met meerdere Xbox Live Gold Accounts online spelen.