Ik las net op Gamer.nl dat sommige spellen voor de Xbox 360 misschien zullen bestaan uit meerdere disks. Daar zit denk ik niemand op te wachten en aangezien Sony de Blue Ray heeft zullen zij winnen op dit vlak Hoe zit het dan met de volgende GTA? Stel je moet bij elke stad die je in rijd een andere dvd in je speler stoppen is het hele gevoel van vrijheid weg. Ik vind dat Microsoft ook over moet gaan op Blue Ray. Wat jullie?
De xbox ondersteund geen hd dvd Maar meerdere disc's ach ... zo'n vaart gaat het niet lopen ... misschien op enkele games na ... maar ja dan heb je ook weer een HDD die de problemen kunnen oplossen
Nee .. de HD-DVD word nog niet ondersteund ... misschien latere modellen ... maar op dit formaat zullen geen games verschijnen ... alleen films
Dit is een gerucht en ik verwacht dat dit niet vaak gaat gebeuren alleen bij sommige aziatische RPG's (veel CGI films) en men zal er bijv. voor kiezen om bijv. Multiplayer en Single Player op aparte disc's zetten
@ the Masterchief... denk niet dat zoals bij een spel als XIII op de pc 't geval was, 4 cd's voor 't hele spel en dan om de paar levels omwisselen, 't ook 't geval zal zijn bij DVD's. Ook al zouden ze de SP in stukken delen, ik denk dat 't toch wel ff duurt voordat je door een DVD heen bent. Ach.. 't maakt me verder niet zóveel uit, dat zien we dan wel weer hoe 't gaat...
Goed???...(als het spel wat op 3 disks staat en ook op 1 disk kan staan door een andere drive, hd dvd of blu-ray bijvoorbeeld,is toch veeeeel beter,maarja, we zullen wel zien hoe het allemaal verloopt...)
http://www.insidegamer.nl/content.php?id=7564 Ik denk dat Microsoft vooral heeft gekozen voor een goedkopere en betere oplossing. Voorzover ik weet is ontwikkeling van de Blue-ray/HD DVD voor consumenten nog niet zo vergevorderd. En de Xbox 360 moet dit jaar verschijnen.. vandaar de keuze.. bovendien is het ook nog duur.
Voor dat iedereen gaat zeuren ... Dit is slechts een gerucht ... een beklag van een Japanse uitgever ... die heel veel cgi filmpjes gebruikt ... dit komt dus (bijna) NOOIT voor