Xbox 360 Messenger Kit

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Lethal AK47, 22 jul 2007.

  1. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Xbox 360 Messenger Kit
    [​IMG]

    Chatten met vrienden en familie op Xbox Live en Windows PC's is erg makkelijk met de Xbox 360 Messenger Kit. Deze is simpel aan te sluiten op een Xbox 360 controller, is makkelijk in het gebruik en perfect gevormd. In het donker typen is ook geen probleem dankzij de verlichte toetsen. De Xbox 360 Messenger Kit bevat een Chatpad en Headset. De Xbox 360 Messenger Kit gaat €29,99 kosten en is beschikbaar op 7 september 2007.

    Meer info...
     
    Laatst bewerkt: 27 jul 2007
  2. dirtybolle

    dirtybolle xboxlive member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind de prijs zeer goed meevallen (rond de 20€ omgerekend) ik ga hem zekerhalen, want typen met de controller is geen pretje :p

    EDIT: even een vraagje is het waar dat je pas als je de messenger kit hebt dta je dan zo een klein doorzichtig chat venster kan hebben (zoals we konden zien bij alle spring update video's)?
     
    Laatst bewerkt: 22 jul 2007
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    wordt in europa 30 euro hoor

    dat kan nu ook met een normaal toetsenbord :)
     
  4. holyboy

    holyboy The one from above

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu we het toch over messenger hebben. Weet iemand hoe je kan uitzetten dat messenger automatisch inlogt op de 360?

    Maar goed. Ik wil dit toetsenbordje ook wel hebben. Wel handig. De headset die erbij komt was draadloos toch?
     
  5. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Moet je bij auto sign in kijken via je guide button iets dacht ik... Of op je gamercard.. dan kan je kiezen tussen messenger en xbox live wat automatisch in moet loggen!
     
  6. dirtybolle

    dirtybolle xboxlive member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan ik dat doorzichtig chat kadertje inschakelen ? want tis irritatant als ik aan het gamen ben en dan schuift er zijn guide over men scherm

    hoe zet ik dat doorzichtig chat venster op ?
     
  7. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    als je toetsenbord hebt aangesloten krijg je dat venster
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Dan moeten ze er eerst voor zorgen dat 'Child accounts' ook op MSN kunnen.
     
  9. dirtybolle

    dirtybolle xboxlive member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    0
    ok bedankt :)
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    En je op andere emailadressen kunt insignen. Mijn gamertag staat op een heel ander emailadres die ik een keer heb gemaakt i.p.v. mijn echte emailadres waarmee ik ook msn..
     
  11. GforceNL

    GforceNL Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    idd, heb de account waar ik me mee geregistreerd heb al lang niet meer!
     
  12. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, maar als je een toetsenbord (weet niet hoe dat zit met de controller, ik gebruik USB toetsenbord) hebt.. Moet je Windows+M drukken om dat venstertje te laten verschijnen.
    Tevens komt alleen de eerste keer dat iemand zegt een venster van '... zeg:', eigenlijk net als die pop up rechtsonder bij MSN op de computer.

    Maar ligt het aan mij, of kun je niet door gamen wanneer dat chatvenstertje aanstaat (die 'doorzichtige' waar je de laatste 5 regels ziet) ?
    Teminste, bij mij reageerd mn controller dan niet hoor
     
  13. battlefiel31 nl

    battlefiel31 nl EnVy DaMaG3R

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het niet echt een ding om te kopen,want je kan gewoon een toetsenbord met usb op je 360 plugge
     
  14. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    Nee idd, dat viel mij ook tegen. Ik heb sinds kort een laptop en msn daar nu ook gewoon op. Want msn op de 360 staat nog een beetje in kinderschoenen zeg maar, tenmiste qua gebruiksvriendelijkheid.
     
  15. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Gaat ook allemaal zo sloom, je moet eerst een paar keer op de persoon douwe en iets anders voordat je iets kan typen :confused: inplaats van als je wil chatten meteen naar het chat venster gaat
     
  16. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
  17. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Het gaat toch nu om dit specefieke stukje hardware en is niet alleen voor de Messenger bedoeld. Je hebt ook nog Xbox Live-berichten. Als deze kit eenmaal uit is, is er ook gelijk een thread voor. ;)
     
  18. Hezzel

    Hezzel Peace in my Panties

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    1
    het duurt echt niet normaal lang om een bericht te type
    dus erg handig dat er nu z'n ding komt
     
  19. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik ga 'm sowieso kopen en mocht die in Nederland later uitkomen, probeer ik 'm wel te importeren wat meestal nog goedkoper is ook. Wat ik nog steeds erg irritant vind van een USB-toetsenbord die je kunt aansluiten, is het niet ondersteunen van de Num-pad en een aantal andere functies.
     
  20. battlefiel31 nl

    battlefiel31 nl EnVy DaMaG3R

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    meeste functie's wel je hebt geen numpad nodig je kan het ook bij de rest van de keyboard doen boven de letters 0-9enzo
     

Deel Deze Pagina