Xbox 360 met blurry monitor?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door FlorisWarmenhoven, 10 sep 2010.

1. FlorisWarmenhoven

FlorisWarmenhoven Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo iedereen!
    Ik had een vraag en het is als volgt:
    Ik heb sinds gisteren een Xbox 360 Slim 250GB gekregen met een paar spellen.
    Ik speel op mijn monitor, d.m.v een Xbox VGA Kabel (Zo eentje met een Monitor plugje, en een rode + witte kabel, alleen het probleem is
    dat alles op het scherm... een soort van... "Geblurred" nog een keer terug komt, maar dan een stukje naar rechts..

For Example

Een circle: ( ) <-- Normaal
    ( ) ) <--- Wat ik heb...

Het is een klein beetje weg gevaagt, maar nogsteeds best duidelijk te zien.

Ik had 6-10 maanden geleden een normale xbox, die ik toen had verkocht want hij had hetzelfde probleem, ik dacht dat het aan de Xbox zelf lag, maar blijkbaar niet want deze xbox heeft het ook.

Heeft iemand enig idee wat het probleem is, of kan zijn, of hoe ik erachter kan komen?

Met Vriendelijke Groet,

Floris.

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.686
    Dan ligt het waarschijnlijk niet aan je xboxen, maar aan je TV/VGA aansluiting?

3. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Wat voor monitor is het? Wat is zijn resolutie en op welke reso staat de xbox?

Kan je een andere kabel proberen?

Hoe staan je beeldinstellingen van je monitor? Zet scherpte heel laag (10%)

4. FlorisWarmenhoven

FlorisWarmenhoven Member

Leuk Bevonden:
    0
    Opgelost! Het was de kabel! Heb het vervangen met een HDMI-Kabel voor 10 euro bij de Handyman, en alles is echt super scherp! Het staat nu op 1080p, en perfect beeld!

Maaaaar nu heb ik een nieuw "probleem" ....
    Het geluid door mijn monitor is niet echt... mooi.
    Dus ik wil eigenlijk zorgen dat ik een HDMI Kabel kan hebben, en OOK nog eens het geluid via mijn Surround Sound kan doen.
    (Ik heb een of andere Logitech Surround Sound thingy, met 2 boxen en 1 subwoofer, kostte 60 euro of zo iets.)

Heeft iemand een idee hoe ik dit voor elkaar kan krijgen?

5. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Met een audio dongle van MS.

6. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
  7. FlorisWarmenhoven

FlorisWarmenhoven Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is dit? Ik heb nog wel een oude Xbox 360 VGA kabel, met die 2 uitgangen voor mijn subwoofer... Maar die VGA kabel en de HDMI kabel passen er niet tegelijk in...

Als ik de omhulsing van de VGA kabel (Die in mn xbox zit) eraf haal, en dan die 2 uitgangen voor audio in mijn Subwoofer doe, werkt het audio dan via mijn boxen?

Edit: Dus zeg maar
    HDMI van Xbox naar Monitor
    En tegelijker tijd de VGA kabel (Waarvan ik dan de omhulsing van af heb gehaald, zodat het tegelijk met de HDMI kabel erin past) in mijn Subwoofer....
    Kiest hij dan de audio van de HDMI kabel, of die van mijn VGA kabel?

Laatst bewerkt: 11 sep 2010
  8. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
  9. FlorisWarmenhoven

FlorisWarmenhoven Member

Leuk Bevonden:
    0
    Perfect! Enorm bedankt.
    Heb dat hele ding aan mootjes gehakt (Die kabel) maar het werkt nu! Enorm bedankt nogmaals.

Ik ga weer verder Halo'e :p

P.S weet iemand een goedkoop adres waar ik Halo Reach kan bestellen? (Pre-order)
    Ik ken wel een site genaamd http://mediaoffer.nl maar, daar zijn ze uitverkocht :mad:

Laatst bewerkt: 11 sep 2010
  10. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Hij schijnt bij de Saturn (in Rotterdam in ieder geval) voor €39 verkocht te gaan worden.

Deel Deze Pagina