Weet iemand misschien kan mij helpen dat ik een ned versie kan krijgen voor mijn xbox 360? kan amper engels lezen..
De markt is gewoon te klein in Nederland om de consolesoftware om te zetten in Nederlands. De Xbox had ook geen optie voor Nederlands. Wellicht dat er ooit een update komt, maar ben bang van niet. Learn English! _0/
Niet dat ik het er niet mee eens ben dat iedere, beetje fatsoenlijk opgeleide Nederlander, in staat moet zijn om een beetje Engels te kunnen begrijpen....maar dan vind ik het wel vreemd dat de PS2, GC en PSP deze ondersteuning voor een Nederlandse interface wel hebben Conclusie : Nederland is niet belangrijk genoeg voor Microsoft, ofzoiets
Tja, het is ook vreemd. Maar er is heel veel stuff wat een Nederlandse taaloptie mist. Het wordt wel steeds meer, maar MS vind ons Nederlanders blijkbaar niet belangrijk genoeg indd... sh#t happens!
Ach ja ik persoonlijk lig er nie wakker van hoor, vind Engels nog een mooiere taal dan Nederlands ook
had hier al verwacht dat zou iedereen posten over taalfouten, maar boeit me niet.. ben gewoon nederelander, verder ben doof.. dus kon ook nix aan doen.! hou dan ff respect.. tjezusminima! En de rest over ned versie.. heb ook al wat over gezocht en is me ook niet echt gelukt.. denk dat komt nog een nieuwe xbox 360 op de markt maar weet niet wanneer, want er was ook nog een oude xbox console die ned versie ook had.. dus kon ook mogelijk dat 360 ook zal krijgen dacht ik..
Uhm, niet dat ik geen respect heb voor je, maar wat heeft het ermee te maken dat je doof bent? Het gaat hier tog om de text en niet om het geluid?
Ja, inderdaad. Maar toch is het zielig voor hem dat hij doof is. Gamen zonder geluid.. Lijkt mij echt erg. Eveneens als met andere dingen. (Muziek,TV,Mensen etc)
Mss nooit of amper een goede zinsopbouw gehoort. Dan kan je ook niet echt goed typen denk ik als je zelf nog nooit of amper die gramatiek heb gehoort.
Engels is zoiezo een taal met veel meer kracht.. Vind het ook veel vetter dat er "play game" staat dan "spelen"..... En iedereen kent toch de de basiswoorden engels!
Het hardst gelachen heb ik toch wel Burnout Revenge op de Xbox. De eerste versies hadden geen optie voor Engels en die vertalingen zijn echt zo lachwekkend. Vertalingen als "Lakschaderuilbeurs" en "Spiegeltje krak" kunnen echt niet gewoon. Gelukkig heeft de Xbox 360 versie wel een Engelse taaloptie.