XBOX 360 niet Eerst op E3 Maar op MTV

Discussie in 'Algemeen' gestart door MisTicMac, 11 apr 2005.

  1. MisTicMac

    MisTicMac Active Member

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet E3 zal de premiere hebben van de nieuwe xbox maar MTV.

    Lees het volgende Artikel:

    Artikel

    Als deze dubbel is sorry gaf net op mijn zoek arument geen resultaat. Anders graag dorgaan in andere draad.
     
    Laatst bewerkt: 11 apr 2005
  2. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me een slimme zet van M$ maar ik denk dat je even beter de search moet gebruiken ;)
     
  3. A-S-C-A-R-I

    A-S-C-A-R-I Guest

    Vandaag is bekend geworden dat de Xbox 2 alsnog eerder geopenbaard zal worden dan de Playstation 3. Via een nog niet nader benoemde half uur durende show van MTV, zal de Xbox 2 op 12 mei aan het grote publiek onthuld worden. Dit geldt voor alle MTV kanalen die er zijn, dus waarschijnlijk ook de Nederlandse.

    De grote marketing en publishing man achter de Xbox divisie, Peter Moore, wil met deze marketingstrategie niet alleen de core gamers, maar ook het grote publiek bereiken die niets af weten van een E3 conventie. Zo wordt meteen de gehele wereld op de hoogte gesteld van de komst van een nieuwe spelcomputer. Microsoft zou met deze zet weleens een relevante voorsprong op kunnen bouwen ten opzichte van Sony en Nintendo qua naamsbekendheid.
    Moore said the launch strategy is to not only "feed the core" gamers, but also to "captivate the masses." The unveiling on MTV is a "signal of the strong change in the way we do business." Themes of optimism and community will be stressed in the campaign, said Moore. McCann Erickson, New York, handles.
    De show wordt gepresenteerd door Elijah "Frodo" Wood met een optreden van de rockband The Killers. Verschillende sportmensen en andere beroemdheden zullen de verscheidene features van de Xbox 2 uit de doeken doen en van te voren zal MTV al beginnen met het uitzenden van de nodige teaser spots om zoveel mogelijk mensen aan te trekken.
     
  4. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Nooo!!! Op mijn moeders verjaardag nog wel en dan gaan we weg :'-(
    Moet ik het nog opnemen ook. |:-
     
  5. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Lijkt me een geweldig plan, ben benieuwd hoe Sony reageert.
     
  6. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    De gamesindustrie wordt wel met de dag meer mainstream maar dat was natuurlijk al de tendens. Wel vet om al die marketing taktieken enzo. te volgen.
     
  7. Burnout Master

    Burnout Master Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een ongelofelijke kutstreek. Dit is net zoiets als sony die veronica magazine GT4 eerder liet reviewen dan de PU...
     
  8. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo kutstreek? Tis natuurlijk leuker om de e3 die eer te gunnen, maar zoalng ze maar voor sony zijn vind ik alles best. En via mtv krijgt die xbox2 al een hele hoop bekendheid :).
     
  9. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Waarom dan een kutstreek? :confused:
    Ik denk dat dit juist een hele goede zet is van M$!
     
  10. Eckie

    Eckie Active Member

    Berichten:
    1.851
    Leuk Bevonden:
    15
    Je console aan de gebruikers laten zien... jaja, das idd een kutstreek. :confused:
     
  11. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik vind dit top. Kunnen we tenminste live de presentatie van de nieuwe xbox zien ipv wat nieuwsposts en screenshots op de diverse internetsites.
     
  12. Ruud

    Ruud Guest

    Ik hoop op een blue-screen!
     
  13. DutchBastard

    DutchBastard 360 addict

    Berichten:
    623
    Leuk Bevonden:
    2
    Zal het op de europese MTV zijn of alleen op de amerikaanse, en zullen ze ook meteen een release date geven??? Allemaal erg vaag vooralsnog.
     
  14. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Dit staat in het artikel:

    Dus het zal in de VS en Europa zijn.
     
    Laatst bewerkt: 11 apr 2005
  15. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Kben er blij mee, want ik ga zelf niet naar de e3 en die wordt altijd pas later uitgezonden. In het artikel stond toch Xenon? Is dat de nieuwe naam dan?
     
  16. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat is de codenaam waaronder ze werken. Het wordt SCHIJNBAAR xbox 360.
     
  17. Burnout Master

    Burnout Master Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het een kutstreek omdat ze de nieuwe xbox eerst aan de noobs laten zien, de e3 is voor echte gamers en ik vind dat je hem daar gewoon moet showen. Dit is weer een typisch voorbeeld van het feit dat de gamesindustrie zich vooral op de mainstream gaat richten en de echte gamefans benadeeld worden.
     
  18. MisTicMac

    MisTicMac Active Member

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat lul jij nou man. Jij en ik kunnen niet eens de E3 bezoeken. Vandaar ook dat MS eerst ons de gebruikers en de mensen die dat ding moeten kopen hem eerst laten zien.

    E3 is een pers only event.
     
  19. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    jah, dan hoor je hun reacties, en die vind ik altijd slechter dan als het zelf ziet....
    je ziet nu de features van het magische dingetje, de topdingen, mooie plaatjes van maybe the games???
    als je het moet lezen moet je ook nog artikel doorkijken en ga je vet slijmen, op TV is dit beter... ook slijmen, maar je ziet THE REAL STUFF!!! mischien overdrijven de journalisten die naar de E3 wel in hun artikels...:)
     
  20. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Must see MTV on 12 may 05
     

Deel Deze Pagina