Ik heb nu een Xbox 360 (de witte normale model.) Ik twijfel om een Xbox 360 Slim te kopen. Gaat deze minder snel kapot als de Xbox 360 die ik nu heb? Naast de hardeschijf en WiFi zijn er nog andere voordelen?
Ik heb de Xbox360 S en me broer een "oude" xbox. Ik vindt de S een stuk beter, sneller en vooral veel stiller. Maakt totaal geen geluid. Wifi(al gebruik ik het zelf niet.) vindt ik een groot voordeel maar ook de aansluiting van Digitaal geluid. bij de oude moest je daar weer een aparte stekker voor kopen.
De nieuwere versies hebben minder kans op een RROD ja, maar waarom een nieuwe kopen als je al een werkende hebt?
Ja. Dat ie sneller is ligt er waarschijnlijk aan dat bij die 'oude' xbox van die jongen zijn broer de cache nog nooit of zelden is opgeruimd, want de hardware is identiek.
Heel misschien ga ik dan de oude 360 op internet verkopen. Maar wat is het makkelijkste en snelste manier om alles over te zetten naar de nieuwe 360? (zonder een kabel te kopen om over te zetten) En is het mogelijk om je account over te zetten via USB stick zonder het wachtwoord in te vullen aangezien ik die vergeten ben?
Reken maar niet op een nieuwe XBOX De kans is er altijd ... maar zolang Sony en Nintendo niets doen doet Microsoft dit ook niet. Als er een nieuwe aan kwam hadden we nu al geweten wat voor hardware e.d erin zit.
Is het mogelijk om je account over te zetten via USB stick zonder het wachtwoord in te vullen aangezien ik die vergeten ben?
Hebben jullie de Xbox 360 SLIM liggend of staand? Wat is beter? En kunnen jullie me vraag hierboven nog even beantwoorden?
Dat maakt niet uit, zolang je hem maar niet eerst een tijd staand hebt en daarna neerlegt aangezien dit slecht is voor de hardware.
De 360 is juist ontworpen om op beide manieren te kunne functioneren. Wat je niet moet doen, is de console verplaatsen als ie aanstaat. Dan vernaggel je de disc gegarandeerd.
Maar blijft hij staand stevig staan? Is een slim niet extra gevoelig als normaal met trillingen en beetje verplaatsen?
gast. Doe niet zo moeilijk. ja tuurlijk als ie ligt is ie stevig. grote opp om op te staan + minder hoog, en als je dat kut vind zet je hem toch alsnog neer Het heeft geen invloed op de prestaties. alleen je xbox niet verplaatsen als ie aanstaat want dan gaat (zoals Graveheart ook al zei) je disc naar de klotuh
Haha, daar heb je gelijk ik. Maar ik had nog even 1 vraagje als dat mag. Moet je opnieuw ww + Windows live ID invullen als je met transfer kabel je harde schijf over zet naar SLIM?
Uhmm denk het wel, maar durf ik niet met zekerheid te zeggen.. je kan toch je wachtwoord wel opvragen via email??
Was er geen test uitgevoerd die concludeerde dat hij liggend minder snel discs ging verkrassen? Dat is de reden dat die van mij dus altijd ligt, maar al staande staat hij een stuk mooier . Ik zal eventjes zoeken. Over de normale Xbox 360 en de S. De S is nieuwer, dus minder kans op RROD. Volgens mij verbruikt de Xbox S ook de helft minder energie dan de 'oude'. Het belangrijkste vind ik dat 'ie een stuk stiller is.